• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'We moesten een tafel zoeken om aan te eten. Ik dacht aan die tafel.' Ik wijs naar een picknick tafel. 'Maar we hebben helemaal geen borden of iets. Dus ik wilde die gaan halen. Ga je mee?' Ik liep naar mijn tent en pakte vlug slippers.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja dat kan,weet je zeker dat je niet meer wil?'vraag ik aan haar terwijl ik even naar haar kijk.

    Danny

    "Ja, ik ga mee!" Zeg ik en wacht tot Ian weer terug is.
    Ik loop met hem naar binnen waar ik de moeder van Alice zie.
    Ik tik Ian aan en wijs naar haar.
    "Wil jij het vragen?" Ik kijk hem aan.
    Ik vind het nogal onbeleefd om tegen die vrouw te gaan schreeuwen om borden.
    Wat zal ze wel niet denken van?

    [Ik ben ondertussen Body Laguage aan het kijken dus regeer sloom ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Zie je wel'grinnik ik en kijk even naast me. 'Nou mevrouw ongeduldig,we zijn bij het dorpje hoor' zeg ik terwijl ik van het strand af loop. Ik loop naar een bloemen zaak waar ik wat geld neerleg en gauw een roos pak. 'Hmm.. Misschien vindt je dit leuk'grinnik ik en loop daarna door naar de supermarket. Ze zou vast denken dat ik dan al klaar was maar dat was niet zo. ik zou nog wel wat kopen in de supermarket en bij de tent zou ik het liedje voor haar gaan zingen..

    [Dat is echt een leuke film!]

    Isabella

    Lachend neem ik de roos aan en geef Austin een kus op zijn wang. 'Dank je wel,' mompel ik verlegen. Nog nooit had een jongen dit voor me over gehad. Ik kijk om me heen. 'Zet me nu maar weer neer, je kan me niet door de supermarkt dragen. Wat zullen ze nu wel niet denken?' Grijnzend kijk ik hem aan, terwijl ik de roos bekijk. Grijnzend houd ik hem stevig vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Misschien wil ik nog wel, maar alleen als ik samen met jou op een plank ga, ik durf gewoon niet alleen' ik kijk hem aan.

    [Zie hem pas voor de eerste keer, en vind hem nu al leuk :) Wilde hem al lang zien.]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik heb film 1 dus dat is leuk, net was Step up 3 :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Ja, natuurlijk vraag ik dat wel weer,' grijns ik. Ik loop naar Alice moeder. 'Hallo. Wij willen gaan ontbijten, maar we hebben geen borden of ies dergelijks. Waar zouden we aan iets kunnen komen, dan kopen we zelf nieuwe.' Ze knikt.
    'In de supermarkt kan je kopen, maar voor nu geef ik je wel borden uit het restaurant. Of je moet papieren bordjes willen.'
    'Maakt niet uit,' glimlach ik. Ze knikt en loopt weg. Vlug loop ik achter haar aan en neem de borden aan.
    'Kan jij Isabella even sms'en dat ze borden mee moeten nemen?' Ik kijk Danny vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik knik en pak mijn mobiel.
    'Neem je ook bordjes mee? Want hier kunnen we niet aldoor lenen. (;'
    Sms ik en kijk naar Ian.
    "Gedaan!" Glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha; 'Ik doe niet aan bussen' 'Ook niet met condoom?' Lig helemaal dubbel! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga even off, na de film kom ik terug, lukt niet om het te volgen ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik zet haar neer en loop de supermarket in. Ik loop naar de chocola en pak een doosje eruit. 'Oke wat wouden ze hebben?'vraag ik terwijl ik het doosje niet aan haar laat zien.

    Jayson
    'Nou dan doen we dat toch' zeg ik glimlachend en spring gelijk op. 'Dan ga je gewoon een beetje helpen'glimlach ik en pak een plank en loop het water in. 'Kom dan'zeg ik lachend.