• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik word door Austin op de grond gezet. Ik voel mijn mobiel trillen. Vlug vis ik hem uit mijn broekzak. Danny.

    Neem je ook bordjes mee? Want hier kunnen we niet aldoor lenen. (;


    'Broodjes en nu ook borden,' zeg ik en ik kijk Austin weer aan. Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak en kijk om me heen. 'Eerst naar de broodjes dan maar?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Aarzelend loop ik achter hem aan, en huiver even als ik met mijn voeten in het water sta. 'Iel ik hou dus echt niet van water' jammer ik en loop rustig naar hem toe.

    Jayson
    ik grinnik. 'Kom dan gewoon op de plank zitten wordt je ook niet zo nat'zeg ik terwijl ik hem wat dichter naar haar duw.

    Austin
    ik knik en loop door de winkel terwijl ik de spullen pak die ik nodig heb. 'Zo nu hebben we volgens mij alles toch?' vraag ik aan Isabella en kijk even naar de spullen.

    jasmine

    Ik probeer op de plank te komen maar dat lukt niet. 'Godver, ik ga never nooit meer surfen, ik heb het er nou al helemaal mee gehad'

    Jayson
    ik grinnik en til haar de plank op. 'Niet zo snel opgeven'zeg ik lachend en klim zelf ook de plank op. Ik peddel wat veder de zee in. 'Klaar voor?'vraag ik.

    jasmine

    'Neeeeee,ik ben er helemaal niet klaar voor ik vind het helemaal niet leuk' mopper ik.

    Jayson
    'Dat beschouw ik maar als een ja'zeg ik en daar het surfboard om. 'Oke, nu gaan staan!'roep ik terwijl ik zelf ook ga staan.

    jasmine

    'Help mij even dan, want ik kan niet zelf opstaan' roep ik in paniek en hou me aan hem vast.

    Isabella

    'Ja. Volgens mij wel.' ik kijk naar de spullen. 'Ik weet alleen niet of we genoeg borden hebben, maar dat halen ze zelf dan maar. Kom we gaan afrekenen. Ik pak zijn hand en loop naar de kassa. 'Gaan we zo naar het strand of zwembad?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik trek der heel snel overeind en hou mijn armen stevig om haar heen terwijl de surfplank over de golf gaat. 'Je surft!'roep ik tegen haar en glimlach even.

    Austin
    'Makkt mij niet uit,maar we moeten zoizo eerst naar de camping'zeg ik en gooi alles in een tas. Als ik buiten sta draai ik me om en hou lachend het doosje chocola voor haar. Ik wil een opmerking maken maar doe het toch maar niet en geef haar gewoon het doosje

    jasmine

    Ik lach even. 'Surf ik echt' ik hou hem stevig vast omdat ik bang ben om te vallen.

    Isabella

    Ik kijk Austin verbaasd aan en pak het doosje aan. 'Je bent wel lekker op dreef hè?' Ik grijns. 'Ik had je al vergeven hoor.' Ik geef hem een kus en open het doosje. 'Ook een?' ik pak een chocolaatje en stop die in mijn mond. Dan houd ik Austin het doosje voor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja kijk dan'zeg ik lachend. 'Wacht is'zeg ik en til haar omhoog en hou haar boven mijn hoofd. Ik was blij dat ik al een tijd kon surfen en al best veel kon. Daarna zette ik haar weer neer en hielt haar weer stevig vast. Ik ga dat we er bijna waren.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt