• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ik mag toch wel nieuwsgierig zijn of niet da'n, ja ik ben een beetje moe' en ik stap weer van hem af.

    Jayson
    'Ja dat mag wel hoor' grinnik ik. 'heey, blijf je niet bij me liggen?' vraag ik lachend. 'of wou je al gaan slapen?' vraag ik lachend terwijl ik er opnieuw naar me toe trek.

    jasmine

    Ik wurm me uit zijn armen en rol tegen ian aan, en nestel me tegen ian aan. 'Ik ga lekker tegen ian aanslapen' zeg ik speels tegen jayson. 'Slaaplekker!'

    Jayson
    'Die gaat je niet afleiden hoor,die snurkt alleen maar'grinnik ik. 'En anders krijg ik het weer veel te koud'zeg ik met een pruillipje

    jasmine

    'Nee hoor ian snurkt helemaal niet, jij bent waarschijnlijk de enigste hier die snurkt, en dat is dan jammer voor je, dan moet je misschien maar even een shirt aan trekken en een droge broek' zeg ik lachend en ga tegen ian aanliggen.

    Jayson
    'Ja dat zou jij wel willen hea,dat ik me broek hier uittrek.'zeg ik lachend en buig me daarna om naar mijn tas waar ik een droog shirt trek. Ik trek hem aan en grinnik. 'Nog steeds koud hoor'lach ik.

    jasmine

    'Nou, dat doet me echt helemaal niks als jij je broek hier uit trekt hoor, en je moet niet zo zeuren pieperd, je bent toch een echte vent, nou echte mannen die zeuren niet dat ze het koud hebben' zeg ik grijnzend en en leg mjin hoofd tegen ian's schouder.

    Jayson
    Ik grinnik evn en kijk er dan aan.'Misschien zeg ik wel gewoon en is het helemaal niet zo'zeg ik daarna draai ik me om en pak een droge trainingsbroek. Gauw trek ik die aan en ga daarna weer onder de dekens liggen. Ik draai me hoofd even zodat ik nog naar haar kan kijken.

    jasmine

    'Nou ik ga maar eens slapen,, en ian is trouwens net zo gespierd als jou' ik kruip dichter tegen ian aan en sluit mijn ogen. 'Weltrusten'

    {ben ik weer. Heeft Austin nog iets tegen Isabella gezegd of iets?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Dat is leuk voor hem dan'zeg ik met een knipoog en sluit daarna mijn ogen. 'Slaap lekker'mompel ik en probeer te gaan slapen,wat dus niet lukt.

    [Nee,wacht ga ik nu wel doen:)]

    Austin
    Ik haal mijn lippen van de hare af en glimlach naar haar. Daarna druk ik mijn lippen opnieuw op de hare terwijl ik haar dicht tegen me aanhoud.

    jasmine

    Ik voel dat ian harstikke warm is, en val rustig in slaap tegen hem aan.

    Jayson
    Ik open mijn ogen weer en zucht even,Ik kan dus echt niet slapen. Ik kijk even naar Jasmine die al tegen Ian aan in slaap is gevallen. Ik rits de tent even iets open en zie dat het gestopt is met regenen. Ik kan toch niet slapen dus pak ik mijn i-pod en oortjes. ik zet mijn i-pod aan terwijl ik mijn oortjes in doe. Ik twijfel even of ik naar buiten zou gaan maar sluit uiteindelijk toch de tent weer en ga liggen.