• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke is goed]

    Ian

    Ik kijk Danny aan en sta op. 'Tuurlijk wil ik helpen. Laat is kijken.' Ik pak de fles aan. Gewoon een paar druppeltjes dus. 'Draai je hoofd even. Dan kan ik er makkelijker bij.' Ik draai de dop van het flesje af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ondertussen liep ik gewoon rustig veder en we waren bij het strand aangekomen. Ik zag Jayson en Jasmine ook en liep rustig veder. 'Nou weetje wat,in het dorpje maak ik het helemaal goed met je'zeg ik glimlachend tegen Isabella.

    {Zit Isabella nog steeds met haar benen om Austin zijn middel?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja,volgens mij wel toch?Dan heeft Austin haar zo getild naar het strand.]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:15 ]

    {Okee}


    Isabella

    Ik kijk hem lachend aan en kijk over mijn schouder. Ik zie Jasmine en Jayson met surfboarden staan. 'Ben nieuwsgierig naar je plan,' lach ik dan en kijk Austin aan. Wat zou hij van plan zijn. 'Als het te zwaar wordt mag je me wel neerzetten hoor,' voeg ik er grijnzend aan toe. Hoewel ik wel lekker zat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ian pakt het flesje en leest erop.
    "Draai je hoofd even. dan kan ik er makkelijekr bij." Hoor ik hem zacht zeggen, nou, voor mij dan. Misschien zei hij het wel hard.
    Ik knik en hou mijn hoofd ietwat schuin.
    Ik kijk Ian met een glimlachje aan en bereid me voro op die o zo irritante druppels die ook nog eens hardstikke jeuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Voorzichtig doe ik wat druppels in zijn oren en draai de fles dan weer dicht. 'Zo is het goed, toch?' Vragend kijk ik hem aan en geef hem het flesje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik voel niet eens dat ik je vast heb joh'grinnik ik en druk daarna op haar neus. 'Niet zo ongeduldig jij hea' grinnik ik. Ik had eigenlijk niet eens echt iets heel erg bedacht maar ja,ik wist in ieder geval iets.

    Danny

    Ik ga met mijn vingers over mijn oren en ril even.
    "Ja, dank je!" Zeg ik en pak het flesje over.
    "Ik breng hem even terug!" Zeg ik en ren naar het tentje, gooi het flesje naar binnen en ga terug.
    "Wat moesten we ook alweer doen?!" Vraag ik en kijk Ian aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik kijk haar lachend aan. 'Je kan het altijd leren'zeg ik en ga daarna naast haar in het zand zitten. 'Dus ik ben helemaal hierheen gegaan terwijl jij het nu niet meer wilt?'vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:24 ]

    xkimx124 schreef:
    (jasmine had ook al weer iets gezegd hoor)

    [Ja had gezien,heb al gereageerd :)]

    Isabella

    Ik lach naar hem en steek mijn tong uit. 'Ik ben niet ongeduldig, ik ben gewoon benieuwd,' grijns ik. 'En ongeduldíg,' voeg ik toe. Ik kijk Austin glimlachend aan. Hoe kon hij me ooit leuk vinden? Ik bedoel... Tja... Ik ben ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'IK durf gewoon niet meer, kan gebeuren toch' ik sla mijn armen over elkaar en kijk naar de horizon en daarna weer naar jayson.