• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [MT ^,^']


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Mijn topic}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ I'm back! wat heb ik gemist?]

    {Nou jij was dus even weg. Isabella wacht ongeduldig op Austin en Danny wordt gek van de piep, maar Austin heeft dus ergens die druppels verstopt. Hij wordt er nu helemaal gek van, maar Austin moet dus snel de tent inkomen en Jasmine denkt dat Jayson en Ian haar beidde leuk vinden en is nu in een gewoon gesprek met Ian. Ze wachten op jouw}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ow yippie,ik moet dus lekker snel gaan reageren terwijl ik terug lees]

    Austin
    Ik was even naar het restaurant terug gegaan omdat ik,zo slim als ik was,de druppels voor Danny's oor was vergeten. Ik kom,alweer, nat in de tent en grijns naar Danny. 'men,wat heb ik toch weer allemaal voor je over'zucht ik en wijs naar mijn kleding.

    {Jep. Hahaha. Nee ik heb nog even geduld hoor}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk op en zie Austin staan.
    'Hé!' Ik kijk naar zijn zeiknatte kleding. 'Wat heb jij nou gedaan?! Danny die kan niet tegen de piep, heb jij de...' Ik kijk naar de fles in zijn hand, sta op en pak die aan. Ik laat me naast Danny vallen en tik hem aan. Hopelijk reageert hij nu beter...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ik heb super veel meegemaakt met het cheerleaden, maar ik neem aan dat je niet alle verhalen wilt weten' zeg ik.lachend.

    Ian

    Ik lach. 'Je hebt zes weken om alle verhalen te vertellen. Begin maar.' Ik werp nog een blik naar buiten en ga dan weer op mijn bed zitten. Afwachtend kijk ik haar aan. Ja, ik was oprecht geïntresseerd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik loop weer terug en zucht even. Die man in de wc begon ineens tegen me te praten en hielt me tegen omdat het "o zo gevaarlijk was." Ik loop de tent in en trek me niks meer aan van mijn natte kleren en kruip de tent in. 'Helooo'zeg ik en gooi me achterover op het luchtbed.

    Austin
    'Ja ik was dat spul vergeten in het restaurant dus moest het ophalen'zeg ik met een zucht en ga in de tent liggen. 'Beetje gezellig gehad hiero?'

    Danny

    Ik voel weer getik op mijn schouder.
    Ik kom overeind en kijk naar Isabella, dan zie ik Austin ook.
    Dan kijk ik weer naar Isabella en kijk haar vragend aan.
    Ik zie in Isabellas hand een flesje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Ja, gaat wel kwa gezelligheid. Danny kan me niet horen, dus dat is een beetje het probleem,' grijns ik. Ik kijk Austin aan. 'Hoe moet dit?' Ik bekijk de fles aandachtig, maar EHBO en medicijnen is nooit mijn sterkste kan geweest. Ik glimlach naar Danny en schud met het flesje ten teken dat zijn medicijn er is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Hey jayson, ik moest net gaan vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt bij de cheerleaders, nou ii ga niet heel uitgebreid vertellen, maar dingen zoals seks hebben met 1 van de football spelers en vechten met megan waren wl de hoogtepunten' zeg ik lachend.