• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik laat mezelf weer zakken op de stoel en sla geschrokken mijn hand voor mijn mond. Dus het waren zware en illegale drugs, het was dus inderdaad de reden waarom ze moeilijk adem kon halen. En wat de dokter zegt stelt mij ook niet echt gerust.. Straks gaat ze dood...


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Zuster

    Na een tijdje is de operatie klaar, en komt de dokter naar mij toe om te zeggen welke kamer. Ik zucht. Arm kind, maar wie gebruikt dat spul dan ook? Ik loop naar de wachtkamer, en tik de jongen aan. 'U kunt komen kijken? Ze ligt alleen in coma en aan een beademingsapperaat, en een hartmonitor.' zeg ik zacht maar vriendelijk..


    El Diablo.

    Kurt

    'D-dank u.' zei ik dankbaar tegen de zuster en stond op en liep met kleine passen naar Santana's kamer. Ze had inderdaad een soort kap op haar mond van een beademingsapparaat. En ook hoorde ik gepiep van de hartmonitor die haar hartslag aan gaf. Daarna viel mijn blik op Santana zelf, ze zag er bleek en slecht uit. Even wist ik niet wat ik precies moet doen.. Maar uiteindelijk pakte ik een stoel en ging ik naast haar zitten. Ik veegde een traan uit mijn gezicht, die onopgemerkt over mijn wang rolde. Ik pakte uiteindelijk haar hand maar, net zoals ik bij mijn vader deed toen hij in coma lag en hoopte dat ze terug kneep..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Na een tijdje alleen maar haar voicemail te hebben gehad, smste ik iedereen maar.
    Enig idee waar San uithangt?


    El Diablo.

    Will Schuester
    Mijn handen vallen stil en ik staar naar de deur, benieuwd wie er binnen komt. Heel voorzichtig steekt Emma haar hoofd om het hoekje. 'Will? Will ben je hier?' Ze draait haar hoofd en ik kijk haar aan. 'Misschien' antwoord ik haar met een glimlach. Ze lacht en komt dan naar me toe gelopen. 'Ik was benieuwd hoe het met je gaat, nu je weer op school bent.' Ze leunt nonchalant tegen de piano aan. Ik heb haar nooit goed bekeken, maar nu ik haar zo aanstaar ziet ze er prachtig uit in het zonlicht. Ze strijkt een lok uit haar ogen en kijkt me dan nieuwsgierig aan. Ze stelde een vraag, shit. Ik grinnik en antwoord dan dat het prima gaat met me. Dan wordt ze rood en haar ogen schieten alle kanten op. 'Maar er was iets wat ik je wilde vragen eigenlijk...' Stottert ze. Emma die stottert? Ik kijk haar nieuwsgierig aan. 'Wat dan?' Ze ontwijkt mijn blik en fluistert 'Kun je me piano leren spelen?' Ik glimlach breed 'Maar natuurlijk'


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Kurt

    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en kijk even rond, totdat mijn mobiel ineens begin te piepen. Blaine? Snel haal ik met mijn vrije hand mijn mobiel uit mijn broekzak en zie ineens Sebastian staan. Een golf van teleurstelling gaat door me heen en ik open het. 'Enig idee waar San uithangt?' lees ik. Ik zucht en besluit terug te typen. 'Ze ligt in het ziekenhuis.. Ze kon ineens niet meer ademen, en toen bracht ik haar naar het ziekenhuis.. Ze moest geopereerd worden en ze ligt nu in coma..' verstuur ik terug, ik besloot om de reden maar niet erbij te zetten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik slik als ik het smsje lees, en ga bijna meteen op weg naar het ziekenhuis.
    Ik vind de kamer al snel.
    'Hoe gaat het met haar?' vraag ik zacht.

    [Moet gaan...]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kijk een beetje verrast op als ik Sebastian al zo snel zie komen. Ik laat haar hand los, omdat ik toch geen reactie krijg en kijk hem aan.. 'Niet zo goed, zoals je kunt zien.' zeg ik zachtjes tegen hem.

    [Welterusten alvast!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik loop wat naar binnen, en kijk naar Santana.
    'Wat is er dan gebeurt?' vraag ik.


    El Diablo.

    Topic 21


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik bracht haar naar huis en onderweg nam ze een paar pijnstillers.. Ineens kon ze geen adem meer halen. Dat was doodeng en heb ik haar hier heen gebracht.' vertel ik aan hem waarna ik hem aan kijk. 'Die pijnstillers bleken hele zware drugs te zijn..'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik denk even na.
    'Lmd?' vraag ik verbaasd.
    Dat is pas zwaar...


    El Diablo.

    Kurt

    Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik niet, het enige wat ik erover weet is dat ze heel zwaar zijn en illegaal, en dat ze je kunnen vermoorden binnen 4 maanden.' zeg ik waarna ik even naar Santana kijk en zucht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Lmd dus.' mompel ik.
    Ik plof naast het bed neer, en kijk naar Santana.
    'En dan nog maar de vraag hoe ze eraan kwam' zucht ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Sebastian ploft naast het bed neer en ik blijf hem aan kijken. Ik dacht even na over wat hij zei. 'Eén of andere gast uit de achterwijk.' zei ik waarna ik mijn hand even door mijn haren haalde en zuchtte. Santana, word alsjeblieft wakker..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.