• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Santana

Ik grinnik zachtjes als ik zijn onderlichaam zacht tegen de mijne voel drukken.
    Ik trek een klein stukje van zijn boxer naar beneden, en grijns..

El Diablo.

Quinn

Ik zat al enkele uurtjes buiten op de parking toen ik uiteindelijk weer besloot om naar binnen te gaan.
    Mijn gedachten stonden weer op een rijtje en ik had het gevoel dat ik afgekoeld genoeg was om me weer te vertonen zonder dat ik iemand aan zou vallen.
    Toen ik het hoofdgebouw weer in wandelde, merkte ik dat sommige me na bleven kijken, waarschijnlijk door het kleine voorvalletje dat ik had gehad met Rachel.
    Zonder me er iets van aan te trekken, liep ik met opgeheven hoofd naar het glee lokaal waar ik dacht dat ik wel iemand zou aantreffen.

[Abo + Sorry dat ik gisteren niets van me liet horen. Ik had me lam gedronken gisteren na een feestje en voelde me echt rotslecht, rofl. Handige tip: Als je drinkt, eet dan 's nachts geen eitjes in combinatie met ice tea, slaat enorm hard tegen.]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[haahhaha oe rachel staat op de gang te bellen]xDxDxD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Finn

Ze trekt een klein stukje van mijn boxer naar beneden en ik laat mijn handen naar haar slipje glijden en trek het voorzichtig uit waarna ik mijn handen rondom haar middel sla.

Kurt

'Ook goed, dan zien we je zo wel verschijnen.' zeg ik waarna ik ophang. 'Rach komt zo hierna toe.' zeg ik waarna ik Blaine een kusje op zijn kaak geef. 'Weet je, hier kan ik wel aan wennen. Ik wou dat het voor altijd was inplaats van een halfjaar.' zeg ik met een verliefde blik tegen hem.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel.
    Ik hang op en trek mijn jas weer aan.
    Op een rustig tempo loop ik naar Blaine's huis waar ik aanbel.

Blaine Anderson:

Ik luisterde goed naar het gesprek, kon natuurlijk alleen de deel horen van Kurt. Maar wat ik eruit begreep is dat Rachel naar mijn hous toe gaat lopen en dat we strakjes gaan shoppen. Hij hangt op en kijkt me aan. 'Rach komt zo hierna toe.' zegt hij en geeft een kusjes op mijn kaak. 'Weet je, hier kan ik wel aan wennen. Ik wou dat het voor altijd was inplaats van een halfjaar.' zegt hij en kijkt me verliefd aan. Ik grijns en sla mijn armen om hem heen, waarnaar ik hem zoen. 'Misschien is dat wel zo. Ik weet niet wat mijn vader doet, maar we zien wel. Voorlopig blijf jij hiet' zeg ik glimlachend en streel zijn wang teder.

One Who Travels A Higher Path.

Santana

Ik trek nu zijn boxer ook naar beneden, en sla mijn armen om zijn nek.
    Ik bijt soms zachtjes op zijn lip, maar laat dan al snel weer los..

El Diablo.

[Lonely, Quinn is so lonely...She has nobody to talk with.]

[dan moet je geen quinn heten(cat)

Leannan schreef:
    [Lonely, Quinn is so lonely...She has nobody to talk with.]

[Ik heb nog 3, niet bezette personen over (cat) ]

El Diablo.

Finn

Ik draai ons nu om zodat ik op boven op lig en zoen haar iets ruwer op haar mond waarna ik haar benen iets wijder trek en voorzichtig bij haar naar binnen ga..

Kurt

Ik glimlach gelukkig naar hem en geef hem nog een kusje op zijn mond, op dat moment gaat de bel en lopen we naar beneden. Ik pak mijn tas en open de deur. 'Hi Rach,' glimlach ik als ik haar zie en ik omhels haar en kort.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

CarrotCurls schreef:
    (...)

[Ik heb nog 3, niet bezette personen over (cat) ]

[Woehs, stuur maar wie je wilt (: ]

Rachel
    "hoihoi"zeg ik en hij omhelsd me.
    "oh lekker shoppen voor je nichtje" grinnik ik naar Kurt.
    Ik wist dat hij naar dit moment uitgekeken had.

Santana

Ik kreun zachtjes als hij in me komt, en duw mijn bovenlichaam tegen die van hem.
    Ik kijk hem aan, en grijns nog steeds een beetje..

Damon

Ik liep maar wat doelloos door de gangen, en zag opeens Quinn in het glee lokaal.
    'Wat doet zijn beauty als jij hier alleen?' grijns ik, en loop het lokaal binnen.

El Diablo.

Blaine Anderson:

We lopen samen naar beneden omdat de bel ging. Hij pakt zijn tas en ik ook en opent de deur. Hij omhelst haar en ik omhels haar ook glimlachend, waarnaar ik Kurt hand vast pak.

(Ik ga even weg, kom zo terug. Fudge je kan gewoon Blaine even besturen. XD)

One Who Travels A Higher Path.