• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    In stilte zoek ik ook een paar leuke dingen en hou Kurt en Rachel in de gaten. Ze waren druk bezig met rompertjes te laten zien aan elkaar. Ik glimlach en kijk naar de schoentjes. Wat schattig. Kurt was toch beter in mij met kleding zoeken.

    (Ik ben er weer! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ze streelt langs mijn wang waardoor ik kippenvel krijg, en ik voel hete tintelingen in mijn onderbuik. Ik begin nog iets harder te stoten en begin nog zwaarder te ademen. Met Rachel was het altijd met liefde.. Maar Santana is het lust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijnsde ja die is leuk" voor als ze het koud heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik sloeg mijn ogen even neer wanneer hij vroeg of het wel met mij ging.
    "Nu wel, denk ik." Zei ik en fronste even voordat ik weer opkeek. "Ik had alleen even een uitbarsting, dat is al."
    Ik grinnikte even. "Maakte je je dan zorgen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [igo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ook leuk!' glimlach ik enthousiast. Dit vind ik nou echt leuk, mezelf bezig houden met mode. 'Kijk Rach, dit is handig en schattig zo'n pakket.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik en kknik "zullen we ook nog naar andere winkels gaan of doen we hier de inkopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik knik, en glimlach een beetje.
    'Toch wel' lach ik..

    Santana

    Ik voel hem nog harder stoten, en ik kreun wat harder.
    Ook ik begin nu wat zwaarder te ademen, en hou zijn schouders nu vast..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik lachte even en sloeg het ene been over het andere
    "Bedankt, dat is lief." Glimlachte ik en speelde onbewust met de puntjes van een haarlok. "Dat wijst er al op dat je geen egoïst bent aangezien je je zorgen maakt om mensen die je niet echt kent."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Je kent de regel,' zeg ik glimlachend. 'Nooit meteen alles kopen in de eerste winkel.' zeg ik knipogend naar haar waarna ik even naar Blaine loop en hem een kusje op zijn wang geeft. 'Vind je het nog wel leuk?' vraag ik zachtjes aan hem. Soms, als ik bezig ben met shoppen kan ik nogal doorslaan.

    Finn

    Ik hoor Santana harder kreunen en ook zij begint wat zwaarder te ademen en houdt mijn schouders vast. Ik laat mijn handen naar haar heupen glijden en grijp haar daar stevig vast terwijl ik in hetzelfde ritme door blijf stoten. Ik begin ook harder te kreunen van genot.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Vol lust zoen ik hem weer op de mond, en zet zachtjes mijn nagels in zijn schouderbladen.
    Ik kreun weer zachtjes en grijns..

    Damon

    'Wie had ooit gezegd dat ik een egoïst ben?' zeg ik, en wiebel met mijn wenkbrauwen.
    'En wie maakt zich nou geen zorgen om jouw? Je bent immers het mooiste meisje van de school' grijns ik, en geef haar een snelle knipoog..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk nog even rond, maar verveel me dan een beetje. Ik voel een kusje op mijn wang en kijk Kurt glimlachend aan. 'Vind je het nog wel leuk?' vraagt hij zachtjes aan me. Ik glimlach zwak. 'Het is leuk om naar jou te kijken, maar shoppen zelf wat minder' zeg ik eerlijk, terwijl ik mijn armen rond hem sla en dicht tegen hem aantrek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Veel kerels zijn redelijk egoïstisch hier," Glimlachte ik maar had toch het gevoel dat ik een lichte blos op mijn wangen had. "En al zeker die macho achtige kerels, wat jij toch wel een beetje bent."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik voel dat ze haar nagels in mijn schouderbladen zet en weer zachtjes kreunt. Een hete siddering gaat er door mij heen en een kreun verlaat mijn mond. Ik voel dat het niet heel lang meer gaat duren voordat ik ga komen, maar blijf doorstoten zodat Santana als eerste kan komen..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:09 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    Hij slaat zijjn armen rond me heen en drukt me dicht tegen zich aan waarna ik hem glimlachend aan kijk. 'Ik beloof je dat het niet te lang duurt.' zeg ik lief tegen hem waarna ik mijn lippen op de zijne druk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.