• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Santana

Ik rol kort met mijn ogen. 'Komop Finn, weet je het niet meer? Ze verbied je van alles, zelfs om nog de 4 maanden die je hebt echt jong te zijn! En trouwens, ze komt er nooit achter' zeg ik. Ik kijk hem aan..

El Diablo.

Blaine Anderson:

Ik knik als hij weggaat om zijn mobiel te halen en onze kleding. Hij komt even later terug en ik had me helemaal afgedroogd. Hij legt onze kleding op de wasbak, waarnaar ik me rustig begin om te kleden. Ik hoor hem zuchten en kijk hem bezorgd aan. 'Is er iets?' vraag ik bezorgd aan hem.

One Who Travels A Higher Path.

Finn

Ik sluit even mijn ogen om na te denken, maar ik kan gewoon niet helder denken op dit moment. Alsof er een soort blokkade in mijn hoofd zit. Automatisch zoen ik Santana weer ruw verder en laat ik mijn handen weer naar haar borsten glijden.

Kurt

'Rachel heeft een uur geleden gesmst dat Finn aan het flippen is of zo. Hij is dronken.' verzucht ik waarna ik mijn hoofd schud en mezelf omkleed en Rachel begin te bellen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

Ik knik langzaam. Finn, waarom doe je dat nou. Dalijk doet hij iets waarmee hij Rachel pijn doet of zichzelf. Ik kleed mezelf ook nu om en doe mijn haar weer goed. Ik zie dat Kurt rachel probeert te bellen en ik luister aandachtig.

One Who Travels A Higher Path.

Santana

Grijnzend zoen ik hem weer terug, en knoop zijn broek open.
    Ik draai weer met mijn tong langs de zijne..

El Diablo.

Rachel
    "sorry" zeg ik snel en draai me even om. "Met rachel" zeg ik snel "ow heey Kurt" zeg ik en kijk even naar buiten.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt

'Rachel,' zeg ik waarna ik Blaine aan kijk. 'Ben je oké? Wat is er gebeurt? Als je wilt staan we binnen tien minuten bij je..' zeg ik.

Finn

Ik zoen haar ruw terug.
    Ik laat mijn ene hand weer naar haar rokje glijden en trek het met één ruk uit.

Rachel
    Ik hoor de bezorgde stem van Kurt. "alles is goed, ik ben maar naar mijn vaders gegaan en ik sta nu op school, de sectionals zijn over 4 maanden" zucht ik

Santana

Zodra mijn rokje weg is trek ik ook zijn broek weg.
    Grijnzend streel ik over zijn geslachtsdeel en kijk hem recht in zijn ogen aan..

El Diablo.

[honey your daddy is wild]xD

Kurt

Ik laat mijn vastgehouden adem vrij en gebaar naar Blaine dat alles goed is. 'Oh, Rachel. Hou alsjeblieft op met ons te laten schrikken. Dit is niet leuk meer.' verzucht ik dramatisch.

Finn

Ik kreun luider als ze mijn geslachtsdeel streelt en voel dat hij al begint te gloeien. Ze kijkt me recht in mijn ogen aan en ik kijk haar verlangend aan.

Rachel
    Ik grinnik "nou sorry lieverd. Ik heb wel zin in het shoppen straks" glimlahc ik

Santana

Ik grijns, en streel net boven de rand van zijn boxer.
    Ik geef hem een paar kusjes op zijn kaaklijn, maar ga al snel weer terug naar zijn mond..

El Diablo.

Kurt

'Ja, ik ook.' zeg ik glimlachend.
    'Moeten we je zo meteen thuis ophalen? Blaine en ik zijn al bijna klaar, dus..' zeg ik.

Finn

Ik krijg kippenvel van haar gestreel. Ik druk mijn onderlichaam zachtjes tegen de hare aan en zoen haar vol lust op haar mond.

Rachel.
    "Ik ben nu nog op school maar ik loop wel richting Blaine's huis en zie ik jullie onder weg wel" stel ik voor.