• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [wtf is ze weer off, yeah right]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Ik loop fluitend naar mijn lokaal met mijn tas in mijn hand. Paar daagjes ziek geweest, ik hoop dat ik niet te veel gemist heb. Ik wil net mijn hand op de deurknop leggen als ik me bedenk dat ik nog niet gemeld heb dat ik er weer ben, op naar de directeur dus. Ik draai me om en loop fluitend verder.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [brbg heb opeens bloed op mijn hand overal[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreun zachtjes, omdat hij een tik geeft op mijn bil, waarnaar ik hem verlangend aan kijk. Ik zet gelijk een paar stappen terug en pak een shanpoo voor mijn haren, waarnaar ik het inzeep. Uiteindelijk was ik alle zeep uit mijn haren en lichaam. Als ik klaar ben, wenk ik hem dat hij ook kan kan wassen om zijn zeep uit te spoelen en bekijk hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zie Mr. Shue fluitend lopen. Snel loop ik richting hem.
    "hoi meneer ikheb een vraagje" zg ii snel

    [een velletje van mijn duim yeah rigt ka nu niet goed typen want duim en wijsvinger zit in pleister:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Ik hoor dat iemand me roept en ik draai me glimlachend om. Ik kijk Rachel blij aan tot haar buik me opvalt, wow. Even weet ik niks meer te zeggen en ik kijk haar verbaast aan. 'Rachel?' Dit is niet hoe ik me dit schooljaar voorstelde.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Kurt

    Ik schud lachend mijn hoofd omdat hij me bekijkt en begin mezelf ook te wassen. Als al het zeep van mijn lichaam gespoeld is draai ik de kraan uit en geef ik Blaine een kort kusje op zijn mond waarna ik twee handdoeken pak voor ons en er één om mijn lichaam knoop. Mijn natte haren vallen nu nog in mijn gezicht en ik kijk lachend naar Blaine. Wat is hij toch leuk..

    Finn

    Ze trekt heel zachtjes aan mijn broekrand en weer kreun ik zacht waarna ik met mijn andere hand haar rokje omhoog duw en met mijn vinger langs de rand van haar onderbroek ga. Ineens flitst Rachel in me op.. Ik knipper met mijn ogen. Waar ben ik mee bezig? Ik stop met zoenen en kijk Santana een beetje wazig aan..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even om Shue. "Hoi, bent u weer beter?" vraag ik.
    Ik grinnik, tsja dat gebeurd er allemaal alsje ziek bent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij doet de kraan dicht en geeft me een kort kusje op mijn lippen, waarnaar hij twee handdoeken pak voor ons. Ik pak de handdoek aan en begin mezelf af te drogen. Kurt kijkt me lachend aan, vanwege zijn haren en ik glimlach. Ik streel zijn haren weg, zodat hij beter kan zien en zoen hem op zijn lippen. Ik droog me verder af en mijn haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Will Schuester
    Ik lach 'ja gelukkig wel' dan schieten mijn ogen van haar buik naar haar ogen. 'En hoe is het met jou?' vraag ik dan twijfelachtig. Had ze dit gepland?


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Santana

    'Finn? Gaat het wel goed?' vraag ik.
    Ik kijk hem aan, en verplaats mijn handen weer naar zijn borstkas..


    El Diablo.

    Rachel
    "alles gaat wel goed opzich. /Weet u over hoeveel weken, maanden de sectionals zijn?" hopelijk begreep hij dat ik er graag bij wou zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Ik glimlach 'ik ben blij dat het goed met je gaat Rachel' Ik wrijf over mijn kin en denk even diep na. 'Ik denk dat de sectionals pas over 4 maanden zijn, maar als het zover is krijgen we meestal wel bericht ervan, dus maak je maar geen zorgen' Ik ben benieuwd of ze dan mee kan doen, het zou erg jammer zijn als haar baby dan net geboren is, zou ze het willen houden? Allerlei vragen schieten door mijn hoofd. 'Maar wilde je nog meer vragen?'


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Kurt

    Ik glimlach gelukkig en droog mijn haren af. Aan samenwonen kan ik zeker wel wennen, het gaat nu al geweldig. En dit is pas het begin. 'Ik ga even mijn mobiel halen om te checken of er nog gebeld is.' zeg ik snel waarna ik naar de woonkamer loop, mijn mobiel en onze kleding van de grond op raap en weer naar de badkamer loop en onze kleding op de wasbak neer leg, zodat we ons zo kunnen omkleden. Ik kijk op mijn mobiel en ik zie dat ik één berichtje heb van Rachel. Ik schrik als ik het lees en zo snel als ik kan sms ik haar terug. 'Omg. Moeten we komen? x K.' verstuur ik waarna ik even zucht en mijn haren begin af te kammen.

    Finn

    Ze verplaatst haar handen weer naar mijn borstkas waardoor ik kippenvel krijg en slik even. 'Rachel,' breng ik moeilijk uit. 'Ik kan dit niet maken tegenover haar.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik vloekte even in mezelf. "dat was mijn vraag" Ik zuchtte. Great waarschijnlijk was ik dan zo moe en had ik dan weer weeën dat ik niet mee kon doen, misschien kon ik kijken dan hielden we het daarop. Ik voel dat ik een sms'je krijg die lees ik zo weer wel

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan