• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Nee dank u, ik zit nog aardig vol van het ontbijt van vanochtend.' sla ik het aanbod dankbaar af. Daarna kijk ik naar Dawn, misschien heeft zij wel honger.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Mijn moeder knikt als bevestiging tegen Stef en kijkt mij vragend aan. 'Ook niet, mam. Heb ook goed gegeten vanochtend' zeg ik zacht. Mijn moeder knikt maar kijkt nog steeds bezorgd naar me. Ze zuchte zachtjes en stond op. 'Excuseer mij even. Ik moet nog een paar dingetjes doen. Ik spreek jullie wel later' zegt mijn moeder vriendelijk tegen stef, ze kijkt mij aan en geeft mee en kus op mijn voorhoofd, waarnaar ze naar het kantoor loop van papa. 'Wil je mijn kamer zien?' vraag ik zachtjes aan stef.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Iemand die Andrew gezelschap wilt houden ?]

    Stefano

    Ik glimlach en knik dan.
    'Ja, graag.' zeg ik er nog achteraan als bevestiging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij glimlacht en knikt dan. 'Ja, graag.' zegt hij er nog achteraan als bevestiging. Ik knik en pak zijn hand beet, waarnaar we samen naar mijn kamer lopen. Eenmaal binnen zie ik onze koffers liggen en mijn keyboard en viool staan, waarnaar alles gewoon netjes opzijn plaats is. 'Dit is mijn kamer' zeg ik blozend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik grijns en kijk rond. 'Mooi.' zeg ik gemeend.
    'Ik had eerlijk gezegd echt iets meisjesachtigs verwacht.' zeg ik lachend waarna ik met mijn duim haar hand streelt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij grijnst en kijk rond. 'Mooi.' zeg hij gemeend. 'Ik had eerlijk gezegd echt iets meisjesachtigs verwacht.' zegt hij lachend en streelt met zijn duim mijn hand. Ik lach en loop naar het bed toe en ga erop zitten. 'Vroeger was het echt meisjesachtig, maar opeen gegevend moment vond ik het niet meer leuk' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    LEADERLOUIS schreef:
    [Iemand die Andrew gezelschap wilt houden ?]

    [Austin wilt wel,dan komt die terug van het dorp xD]

    Stefano

    Ik grinnik en ga naast haar zitten op bed. 'Ik had vroeger ook zo'n stoere jongenskamer.' zeg ik lachend. 'Alles moest blauw zijn, en mijn bed had de vorm van een race-auto.' vertel ik waarna ik mijn arm om haar heen sla. 'Je hebt een aardige moeder, weet je dat?' vraag ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    quin98 schreef:
    (...)
    [Austin wilt wel,dan komt die terug van het dorp xD]


    Wel hij zit met Quinn in de danszaal aangezien hij zijn kleine zusje daar geheimhoudt xp

    Dawn Mary Claire:

    Hij grinnikt en gaat naast me zitten op bed. 'Ik had vroeger ook zo'n stoere jongenskamer.' zegt hij lachend en ik lach mee. 'Alles moest blauw zijn, en mijn bed had de vorm van een race-auto.' vertelt hij en slaat een arm om me heen. 'Je hebt een aardige moeder, weet je dat?' vraagt hij aan me. Ik glimlach en knik. 'Dat weet ik, ze is de liefste, alleen is ze wel overbezorgd' zeg ik en kijk hem zwak glimlachend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oke dan komt Austin daar wel heen]

    Austin
    Ik was samen met Mia teruggelopen naar de kostschool en liep nu een beetje door de gangen. Ik had geen bekende meer gezien dus besloot maar het gebouw te gaan verkennen. Ik trok een deur open en zag een danszaal. Daarna zag ik een jongen zitten en Quinn. Toen ik goed keek zag ik ook nog een klein meisje en keek even verbaast. 'Heey' zeg ik maar en kijk nog een keer verbaast naar het meisje terwijl ik dichterbij loop.

    Stefano

    'Wees blij, ze geeft heel erg veel om je.' zeg ik terwijl ik haar rug wrijf.
    'Ze maakt zich zorgen om je, omdat ze van je houd. En ze gaat nu ook door een moeilijke periode heen natuurlijk.' zeg ik waarna ik een kus op haar voorhoofd druk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    Toen ik de deur open hoorde gaan keek ik verschrikt op. Ik stond recht en deed de deur die dicht was op slot. Oké, dat moest echt een raar zicht hebben gehad. 2 jongens met een klein meisje en een rat, waarna 1 van de jongens de deur op slot doet als de 3e jongen is binnengekomen. Speciaal. "Sorry, ze mogen niet weten dat mijn kleine zusje hier is, Andrew, zeg maar Drew".