• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Kyle James Williams

Haar hempje gleed van haar bovenlichaam en kort daarna volgde het mijnen. Haar lippen gingen naar mijn hals en kuste het. Ze zoog het bloed omhoog en liet soms haar tong over het plekje gaan. Een gesmoorde kreun verliet mijn mond en ik knoopte haar rokje los. Met mijn hand ging ik over haar rug en draaide op sommige plaatsen rondjes. Mijn andere hand ging door haar haren.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Tiffany
    Hij verbreekt de kus, wat heel jammer is. Er zullen gelukkig nog heel veel volgen. 'Had jij gister verwacht dat dit zou gebeuren?' vraagt hij. 'Ik had verwacht dat je me zou haten. Ik vond je trouwens ook bloedirritant.' Ondanks dat ik hem echt vervelend vond met zijn bezorgde gedrag, bleef ik hem leuk vinden. Wat niet zo moeilijk is bij Brandon.

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:27 ]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Vanessa Goodman.

Hij maakte mijn rokje los en liet zijn handen over mijn rug gaan. Af en toe maakte hij cirkeltjes met zijn vingers. Kippenvel verspreidde zich over mijn gehele lichaam. Ik liet mijn lippen los van zijn hals en maakte de knoop van zijn broek los. Ik liet mijn vingers langs de elastiek gaan van zijn boxer.

Brandon
    'Ik had verwacht dat je me zou haten. Ik vond je trouwens ook bloedirritant.' zei ze. Ik beet op mijn lip en keek haar teleurgesteld aan. 'Ik was gewoon bang dat je iets zou overkomen als je buiten ging slapen, en dan had ik nooit meer eens kans gehad om je te zeggen wat ik echt voor je voelde.' gaf ik voorzichtig toe. 'In ieder geval, dan spijt me dat.' zei ik en ik glimlachte even naar haar.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Dawn Mary Claire:

Er heerste een stilte en ik zag stef van zijn drinken, drinken. Ik keek naar mijn moeder en ze keek ons beiden aan. Een klein zwakje glimlachje stond op haar lippen, maar zei niets. Ze had het moeilijk en hield stand voor mij. 'Wanneer is de begrafenis, mam?' vraag ik zachtjes. Mijn moeder kreeg weer tranen in haar ogen en keek even weg. 'Overmorgen, lieverd' zei ze met een brok in haar keel. Mijn moeder hield zoveel van papa en hij ook van haar. Ik hoopte ook dat ik een goede sterke liefdevolle band kreeg met stef en dat ik een goede toekomst met hem had. Ik knikte langzaam en sloeg mijn ogen even neer. 'Vertel hoe hebben jullie elkaar ontmoet en alles?' zegt mijn moeder glimlachend. Ik wist hoe mijn moeder deed, ze wou haar verdriet niet laten zien.

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:42 ]

One Who Travels A Higher Path.

Stefano

Ik zag dat Mary het er zwaar mee had, maar toch probeerde ze optimistisch te zijn en vroeg ze dingen aan ons. 'Op school, in de tuin. Dawn was de eerste die ik ontmoette en het was meteen raak.' vertel ik waarna ik even glimlach naar Dawn en daarna weer naar Mary kijk.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Dawn Mary Claire:

'Op school, in de tuin. Dawn was de eerste die ik ontmoette en het was meteen raak.' vertelt hij en glimlacht naar mij en weer naar mijn moeder. Mam knikt glimlachend. 'Ja, eerste liefde op het gezicht' zeg ze glunderend en kijk me lief aan. Ik glimlach naar haar en kijk weer naar stef en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Wat zijn jullie toch schattig samen' zeg mijn moeder ontroerd. Ik grinnik en kijk mijn moeder blij aan. Wat had ik toch een lieve moeder.

Tiffany
    'Ik was gewoon bang dat je iets zou overkomen als je buiten ging slapen, en dan had ik nooit meer eens kans gehad om je te zeggen wat ik echt voor je voelde. In ieder geval, dan spijt me af.' Ik voelde me nu al schuldig door mijn opmerking, hij wilt alleen maar het beste voor me. 'Het spijt mij ook. Nu heb ik toch een schoon bed, dus slaap ik niet meer buiten.' De opmerking van hem bleef door mijn hoofd spoken. Hij werd leuker en leuker.

Stefano

Er vormt een glimlach rond mijn lippen, en ik mocht Mary wel.
    Ze was aardig en ik voelde meteen al een goede klik. Ze zou een geweldige schoonmoeder zijn.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Brandon
    'Het spijt mij ook. Nu heb ik toch een schoon bed, dus slaap ik niet meer buiten.' zei ze en ik glimlachte tevreden. Toch nog iets wat Drew goed had geregeld dan. 'Ik wil gewoon het beste voor het leukste meisje hier op deze stomme plek.' zei ik zachtjes en ik trok haar even iets dichter tegen me aan. Zij was het meisje waar ik zo lang op gewacht had, de eerste sinds Kelsy die ik echt met liefde behandelde.

Tiffany
    'Ik wil gewoon het beste voor het leukste meisje hier op deze stomme plek,' hij trekt me dichter tegen zich aan. Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Hadden ze toch niet gelijk,' mompel ik, meer in mezelf. Ze zeiden dat niemand me leuk zou vinden en al helemaal niet op deze manier. Door Drew en Brandon heb ik bijna het zelfvertrouwen gekregen om iets terug te zeggen. Dat er wel mensen zijn die om me geven.

Brandon
    Ze slaat haar armen om mijn middel en legt haar hoofd op mijn schouder. Met mijn hand streel ik zachtjes over haar rug. 'Hadden ze toch niet gelijk.' mompelt ze. Waar had ze het in vredesnaam over? 'Wie hadden geen gelijk en waarover hadden ze dat niet?' vroeg ik zachtjes en ik streelde even met mijn hand over haar lange blonde haren heen.

Tiffany
    'Wie hadden geen gelijk en waarover hadden ze dat niet?' Hij streelt mijn zijn haand over mijn haren. 'Niets bijzonder.' Oké, misschien wel, het deed nog altijd veel met me. 'Ze zeiden dat er nooit iemand zou zijn die me zou mogen, al helemaal niet op deze manier.' Het kwam eruit alsof het me niets uitmaakt, terwijl dat nog wel het geval is.

Dawn Mary Claire:

Tevreden zucht ik en leg weer mijn hoofd op zijn schouder. Mijn moeder keek me glimlachend aan, maar daarna bezorgd. Ik zag dat ze aan het nadenken was en keek naar mijn mouwen. Ik verstopte mijn armen dieper in mijn mouwen en ze keek me streng aan. Ik wist prescies waar ze aandacht, maar ze hield haar mond. 'Willen jullie iets eten?' vraag mijn moeder dan.

Brandon
    'Niets bijzonders. Ze zeiden dat er nooit iemand zou zijn die me zou mogen, al helemaal niet op deze manier.' zei ze. Het kwam eruit alsof het haar niks deed, maar dat kon ik me niet voorstellen. Ik snapte het niet, waarom mensen zoiets over zo'n mooi en lief meisje zouden zeggen. 'Lieverd, laat je dat door niemand wijsmaken, nooit niet. We zijn hier 2 dagen, en kijk, je hebt mij en Drew. Je bent een superlief meisje, en er zijn heel veel mensen die je gaan mogen, zolang je er maar voor open staat.' zei ik en ik drukte een kusje op haar haren.