• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Andrew praten met Quinten? Quinn is lonely xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    'Oke, maar als er iets is, moet je komen' zeg ik streng en geef een kusje op zijn neus. Ik kijk weer naar buiten en we rijden langs bekende stukken, waarnaar ik weer bekende gezichten zie. Mijn glimlach verdwijnt als ik ze zie en staar naar voren. We rijden nu in mijn straat en de taxi parkeert voor mijn huis. Ik zie mijn moeder de deur open doen en tranen lopen over haar wangen. 'Dawn' zeg ze blij en huilend. Ik doe de deur snel open en ren naar haar toe, waarnaar ik haar omhels. 'Mama' zeg ik huilend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, ik moet je wel zeggen dat zijn kleine zusje verborgen zit in de danszaal xp]

    Andrew Cole.

    Ik stond recht. "Hier blijven Darcy, ik ben zo terug". Ik draaide de deur open en nam de sleutel eraf. Ik deed de deur terug dicht en deed hem op slot aan de buitenkant. Ik liep naar mijn auto en haalde daar haar spulletjes uit. Vlug liep ik naar boven naar mijn kamer. Ik zag dat de deur van Quinten zijn kamer opstond. Hij lag op zijn bed. "Ha Quinten, wordt je zo oud dat je al middagdutjes moet doen ?" vroeg ik lachend, "Of is het een schoonheidsslaapje ?". Ik herinnerde me eraan dat ik de dingen vasthad van Darcy en beet op mijn lip. Achja, ik had toch alleen de sleutel. Ik stak de sleutels van mijn Audi weg.

    Brandon
    'Veel beter' zegt ze. Ik lach. 'Wel een beetje lastig zo he, nu kan je niet de hele tijd aan je haar zitten.' zeg ik plagend en ik wrijf langzaam met mijn duim over haar handen heen. Ik hoopte dat ik haar daarmee een beetje zou afleiden en haar wat beter kon bekijken. Ik keek even naar haar mooie gezichtje. Ze was echt prachtig, alleen had ze dat zelf niet door.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    Ik lag net lekker komt Drew binnen lopen. "Neej, slecht geslapen" lach ik en ik stap het bed uit. Ik kntwijk al mijn troep. "Ja ze maken hier niet echt schoon" lach ik en ik kijk naar de spullen in zijn handen. "Waar is dat voor?" vraag ik. Na net alles met Mia zien die kinderspulletjes er wel raar uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Waar is dat voor ?" vroeg hij, kijkend naar de kinderspulletjes. Ik zuchtte zachtjes, "Mijn moeder trekt verkeerde mannen aan dus ik heb mijn kleine zus verstopt in de danszaal hier, ter bescherming". Ik haalde mijn schouders op, "Ze betekent veel voor me".

    Stefano

    Ik loop een klein beetje ongemakkelijk achter Dawn aan en wacht totdat zij en haar moeder klaar zijn met omhelzen. Dan pas valt haar blik op mij en stap ik naar voren. 'Dag mevrouw Claire, ik ben Stefano Mitchell,' stel ik mezelf voor waarna ik mijn hand uitsteek. 'Condoleerd met uw man.' zeg ik er spijtig achteraan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Aw wat lief. Je bent echt een goede gozer" lachte ik en ik gaf hem een klopje op zijn schouder. "Ik wil je wel helpen, wat moet er allemaal gebeuren?" vroeg ik lief en ik zette mijn muts weer op. Ik viel bijna neer door de sterke alcohol geur. Snel deed ik hem weer af.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Wel een beetje lastig zo he, nu kan je niet de hele tijd aan je haar zitten,' zegt hij plagend. Het is inderdaad vervelend, ik weet me gelijk geen houding te geven. 'Je wilt weten hoe irritant het is. Maar omdat het jouw handen zijn, valt het toch nog een beetje mee.' Hij wrijft met zijn duim over mijn hand. 'Wat doe je?' lach ik verbaast en kijk hem aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    Ik glimlachte, "Dankje" zei ik gemeend, "Ik moet mijn matras en dekens nog meenemen, weet je wat, ik neem de dekens, glij jij de trap af met mijn matras". Had hij er teminste nog wat lol aan. Ik wist dat hij het wou doen.

    Brandon
    'Je wilt weten hoe irritant het is. Maar omdat het jouw handen zijn, valt het toch nog een beetje mee.' En ja hoor, daar had ze me weer, blozend en verlegen. 'Wat doe je?' lacht ze dan verbaasd en ze kijkt me aan. Meteen verdwaalde ik weer in haar ogen. 'Ik probeerde je af te leiden maar dat is dus een beetje mislukt.' geef ik dan eerlijk toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mary Claire:

    Ik laat haar los en zie een jongen naast Dawn staan. Ik kijk hem onderzoekend aan. Dan stapt hij naar voren. 'Dag mevrouw Claire, ik ben Stefano Mitchell,' stelde hij zichzelf voor en steekt zijn hand uit, waarnaar ik hem de hand schud. 'Condoleerd met uw man.' zegt hij er spijtig achteraan. 'Dankje, dat is lief van je' zeg ik dankbaar en kijk naar Dawn. 'Lieverd' zeg ik vragend, ze wist wat ik wou weten. Ze kende me goed genoeg. 'Mam' zeg ze blozend en kijk weg van me. 'Hij is mijn vriendje' zeg ze dan gelukkig en kijk me glimlachend aan. Vriendje? Ik kijk naar hem en bekijk hem goed, waarnaar ik weer naar mijn dochter kijk. 'Lieverd, dat is zo leuk voor je' zeg ik blij. 'En het is ook nog een knappe jongen' zeg ik goedkeurend. 'Maam!' zeg ze schamend, waarnaar ik lach.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    "Whaha gozer, ik ben geen kleuter meer" lachte ik sarcastisch. Ik pakte ht matras op. "Waar is de danszaal?) vroeg ik en hij knokte naar beneden. Ik liep achter hem aan. "Nu vraag ik me wel iets af. Ben je omhoog gegaan met de spullen om ze vervolgens naar beneden te brengen?" vroeg ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Door mijn opmerking begint hij weer te blozen. Hij kijkt recht in mijn ogen. Verlegen kijk ik weg. Het is niets voor mij om zo close met een jongen om te gaan. Niet dat het me uitmaakt bij Brandon. 'Ik probeerde je af te leiden maar dat is dus een beetje mislukt,' zegt Brandon. Ahw, wat lief. 'Je bent schattig als je bloost,' grinnik ik. 'Moet je vaker doen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    "Heb ik ooit gezegd dat ik slim was ?" vroeg ik lachend aan hem. Ik liep de gang in en stopte voor een grote deur. Ik haalde mijn Audi-sleutels uit mijn broekzak en ik haalde de zwarte sleutel eruit, daarna stak ik mijn autosleutels terug en deed de deur open. Ik liet hem voor gaan en zag Darcy lopen. Haar blonde krulletjes sprongen vrolijk op en neer toen ze haar hoofdje naar ons toedraaide. Haar groene oogjes keken ons onderzoekend aan. "Ze heet Darcy".