• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    "Ik hoop het" zuchtte ik. Ik keek even naar de grond, "Waarom zit jij hier eigenlijk ?" vroeg ik toen. Hij wist het nog niet van mij, maar ik ook nog niet van hem.

    Kyle James Williams

    Ze peuterde aan mijn das terwijl haar tong een weg naar de mijne vond. Ze begon aan de knoopjes van mijn blouse en ik begon aan die van haar. Al snel was haar bh te zien.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    Ze schuift wat naar me toe en drukt een kus op mijn mond. Even schieten er allerlei gedachtes door mijn hoofd heen die gevolgd worden door gevoelens die ik al jaren niet meer gevoeld heb. 'Weer denk ik er precies hetzelfde over.' glimlacht ze. Ik merk dat ze verlegen word van wat ik allemaal gezegd heb. 'Meen je dat echt?' vraag ik als ik haar vol ongeloof aan kijk. 'Ik dacht dat je echt wat in Drew zag, en mij meer als vriend zag.' geef ik toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Wil je niet weten" lachte ik. "We staken met vrienden nog wel eens het een en ander in de fik en sloopten duizenden dingen. Na het feesten als we dronken genoeg waren. Zo lang we nuchter waren waren we alleen maar aan het lachen" zeg ik. Als ik dronken ben is alles makkelijker te vertellen. "Maar het is ook gewoon grappig om je dan te laten op pakken, omdat het niet schijnt te mogen." vul ik aan. "Jij?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Meen je dat echt?' Je ziet de ongeloof op zijn gezicht, ik voel me ook zo. Ik had nooit gedacht dat iets zoals dit zou gebeuren. 'Ik dacht dat je echt wat in Drew zag, en mij meer als vriend zag.' Nu is het ongeloof van mijn gezicht af te lezen. 'Ik en Drew?' lach ik. 'Al die tijd denk ik op deze manier over je, Drew is mijn beste vriend. Het zou nooit meer dan dat tussen ons kunnen worden,' lach ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    We lopen met zijn drieén binnen en ik voel stef's zijn hand in de mijne glijden. Ik was zo gelukkig met hem en vooral had ik een beschermend gevoel over hem heen. 'Mooi huis,' complimenteer stef tegen ons en kijkt even rond, waarnaar hij glimlacht naar me. Ik glimlach gelukkig terug. Niet wetend dat mijn moeder ons zat te bekijken en ook glimlachte. 'Lieverds, ga lekker zitten. Ik haal wat te drinken voor ons' zeg ze en loopt naar de keuken. Ik trek stef mee op de bank en ga dicht tegen hem aanzitten, waarnaar ik mijn moeder weer zie binnen lopen met drie glazen en zette ze neer op de tafel en gaat zitten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanessa Goodman.

    Zodra mijn knoopjes open waren viel mijn hemdje van mijn bovenlichaam. Ik deed zijn hemd uit en liet mijn handen over zijn gespierde bovenlichaam gaan. Ik liet mijn lippen afzakken naar zijn hals. Ik drukte een kusje in zijn hals en begon het bloed naar boven te zuigen. Af en toe liet ik mijn tong over het plekje gaan.

    Brandon
    'Ik en Drew?' lacht ze. 'Als die tijd denk ik op deze manier over je, Drew is mijn beste vriend. Het zou nooit meer dan dat tussen ons kunnen worden.' lacht ze dan verder. Ik kijk haar met open mond aan. 'Maar, daarom mocht ik hem niet, omdat ik bang was dat hij je zou afpakken van mij.' zeg ik dan. Ik kijk haar even aan en leun dan naar voren om haar zachtjes een kusje op haar lippen te drukken. Haar lippen voelde zacht en ik sloot mijn ogen toen ik voorzichtig haar handen weer vast pakte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    "Ik heb mijn vader net niet doodgeslagen" zei ik toen maar direct, "Met een goede reden !" vulde ik snel aan, "Later ben ik vrijgesproken omdat het om zelfverdeding". Darcy kwam naar me toelopen met het beestje in haar handjes. "Het kriebelt" lachte ze zachtjes.

    Tiffany
    'Maar, daarom mocht ik hem niet, omdat ik bang was dat hij je zou afpakken van mij,' zegt hij. Hij drukt zacht een kusje op mijn lippen, een kus die ik graag lang zou laten duren. Toch maak ik mijn mond weer los van die van Brandon. 'Maken jullie het dan snel goed?' Ik wil echt graag dat ze het goed maken. Ik maak mijn handen los en sla die om zijn nek. Dan trek ik hem dichter tegen me aan. Verlegen buig ik naar voren en geef hem weer dezelfde kus.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik moet gaan doeii)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon
    Ze haalt haar lippen weer van de mijne. 'Maken jullie het dan snel goed?' vroeg ze en nog voordat ik antwoord kon geven maakte ze haar handen los en sloeg die om mijn nek. Ze trok me iets dichter tegen haar aan en buigt naar voren om me weer te kussen. 'Oke oke, omdat jij het zo graag wilt.' zeg ik tussen de ene kus en de andere kus in. Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar bij me op schoot om haar weer verder te kussen. Geloof me, daar had ik lang genoeg op gewacht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ik bedank haar moeder voor het drinken en houd Dawn stevig tegen me aan. Ik vind het best lastig om iets te zeggen op dit moment. De situatie is gewoon erg lastig. De vrouw is net haar man verloren, en ik weet niet de juiste woorden om het ijs te breken dus besluit om maar even stil te zijn en neem een slok van mijn drinken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    'Oke oke, omdat jij het zo graag wilt,' zegt hij nog tussendoor. Hij slaat zijn armen om mijn middel en trekt me op zijn schoot. Ik sluit mijn ogen en glimlach even. Sinds ik hem heb ontmoet wilde ik dit al, en nu gebeurt het ook nog eens. Hopelijk was ik niet al te slecht voor mijn eerste kus. Dat zou gelijk een afknapper voor hem zijn. Voor mijn gevoel was het een perfecte kus.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    Ik maak mijn lippen los van haar mond en druk voorzichtig een kusje op haar wang. Ik glimlachte en keek haar vrolijk aan. 'Had jij gister verwacht dat dit zou gebeuren?' vroeg ik haar. Ik had het namelijk echt niet verwacht, vooral niet na alles met Drew.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.