• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Dat moet wel lukken'zeg ik en sta op. 'Ik ben zo terug'mompel ik en verlaat de kamer. Ik loop de eetzaal in waar gelukkig nog alles ligt. Ik pak gauw een mes en wat brood. Ik ga opzoek naar een pot Nutella en zie uiteindelijk dat er bakjes liggen zodat je een bakje per boterham kan gebruiken. Ik pak wat bakjes die ik gauw in mijn zak steek en pak daarna nog een plastic beker aangezien ze geen glazen hadden en een pak melk. Ik loop gauw terug en kijk goed om me heen of ik niemand zie. Ik loop de danszaal weer in en houdt de spullen omhoog. 'Geregeld'zeg ik en zet de spullen bij Drew neer. Daarna loop ik terug naar de deur om die weer opslot te doen. 'Heb je honger?'vraag ik aan Darcy.

    Kyle James Williams

    'Just do it' fluisterde ze in mijn oor. Langzaam ging mijn hand naar haar slipje en ik trok hem langzaam omlaag. Mijn boxer lag ondertussen ook al op de grond en ik stootte in haar. Na een tijdje kwam ik klaar en liet ik een kreun gaan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole. -Haha, ik schreef Cola.-

    Ik keek hem dankbaar aan, "Dankje". Ik nam wat boterhammen en legde die op een tafeltje die ze meehad om op te tekenen. Ik smeerde een boterham, sneed de korstjes eraf en gaf die aan haar.

    Vanessa Goodman.

    Mijn slipje en zijn boxer belandden als laatste op de grond. Hij stootte in me en kwam na een tijdje klaar. Hij liet een kreun gaan. Niet veel later bereikte ook ik mijn hoogtepunt. Ik beet op mijn lip om de kreun niet al te luid te laten klinken. Hij ging uit me en ik haalde een hand door mijn haren. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en trok hem wat dichter tegen me aan. "Niet te geloven dat we het in de jongenswc hebben gedaan" grinnikte ik zachtjes.

    Kyle James Williams

    Niet veel later bereikte zij ook haar hoogtepunt en ze klemde haar tanden vast aan haar onderlip om te kreun zachter te maken. Ik ging uit haar en ze haalde een hand door haar haar. Ze sloeg haar handen om mijn hals en trok me dichter naar haar toe. 'Niet te geloven dat we het in de jongens wc hebben gedaan' grinnikte ze zachtjes. Ik grinnikte ook en gaf haar een kusje. 'Ik hou van je' fluisterde ik in haar oor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ga mensen heb morgen sportdag Byee]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Byee x @xheart]

    Austin
    Ik kijk even glimlachend hoe Drew met zijn zusje bezig is. 'Welke klas zit je eigenlijk?'vraag ik maar omdat ik anders er maar een beetje levenloos bij zit.

    Andrew Cole.

    Moest ik niet beter weten dan zou ik denken dat Darcy niets te eten kreeg thuis. Ze werkte nu haar 3e boterham naar binnen. Ik gaf haar de beker melk en keek bedenkelijk naar boven, "Klas" herhaalde ik, "Klas". Ik knipte met mijn vingers, "Ik weet het weer, 3B".

    Austin
    Ik kijk op. 'Daar zit ik ook in'zeg ik en ben blij dat ik eindelijk iemand spreek die bij mij in de klas zit.

    [ik ga over op mobiel,dus reageer even minder snel x ]

    [Ik ga slapen, sorry]

    [is goed slaaplekker)

    Tiffany
    'Lieverd-' begon hij. Gelijk hierna luisterde ik niet meer. Het woord spookte door mijn hoofd. Hij noemde me dus lieverd. Vaag hoorde ik nog wat woorden zoals Drew en mogen, geen idee op welke manier. Ik knikte maar van ja. Misschien stelde hij een vraag of moest ik gewoon een bevestiging ergens van geven. Een knik van ja kan bijna altijd wel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vanessa Goodman.

    Hij grinnikte zachtjes, "Ik hou van je" fluisterde hij in mijn oor. De glimlach die op mijn gezicht stond werd nog ietjes groter, "Ik hou ook van jou Kyle" zei ik zachtjes. Ik bestudeerde zijn bovenlichaam eventjes aangezien ik nog niet de kans ertoe had gehad.

    Andrew Cole.

    Vaag herinnerde ik me dat Tiffany ook in onze klas zat, maar ik wist het niet zeker. "Cool" zei ik grijnsend. Ik zag dat Darcy moe werd, ze was nog redelijk klein. Ik kroop naar de matras aangezien ik toch al op mijn knieën zat en maakte daar een bed van. Ik legde haar dekentje, ja ze had een roze dekentje, bij het hoofdkussen en de rest van de knuffels aan het voeteinde. "Kom Darcy, je moet slapen". Ze liep naar Austin toe en gaf hem Artemis, ze vervolgde haar weg naar mij en nam het tutje dat ik in mijn hand had. Geen idee of dat normaal was op deze leeftijd maar wie was ik om dat te zeggen ? Ze kroop onder de dekens, nam haar knuffel en dekentje stevig vast en sloot haar oogjes. "Het zal het beste zijn als ik zeg wat er gaande is zeker ?" vroeg ik.