• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Dawn en Stefano zijn echt heel schattig samen hihi :3]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    'Dan heb je geluk.' zei ik lachend waarna ik haar hand pakte en even vlug een kusje op haar lippen drukte. 'Dan moet jij me leiden, want ik weet de weg niet.' zei ik lachend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Dan heb je geluk.' zei hij lachend en pakte mijn hand vast en druk vlug zijn lippen op de mijne. 'Dan moet jij me leiden, want ik weet de weg niet.' zei hij lachend tegen me. Ik glimlach ook en leid hem door het huis heen naar de zwembad. Eenmaal aangekomen bij de zwembad. Laat ik zijn hand los en neem gelijk een duik erin.

    (@xIbiMalik: Haha, dankje! :3 Ik vind ze ook lief samen. :Y))


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    We kwamen aan bij het zwembad en ik keek even rond, het zag er mooi uit en het waar een grote zwembad. Ik dook in het water en trok een paar baantjes, ik kon best snel zwemmen. Daarna zwom ik naar Dawn toe en hield ik haar vast en drukte ik een kus op haar kaaklijn.

    [hihi, thanks. ik ook :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zag dat stef een paar baantje trok en ik ging rustig zwemmen en dook af en toe in het water. Uiteindelijk zag ik dat stef naar me toe zwom en hield me vast en drukte een kus op mijn kaaklijn. Ik glimlach verliefd en sla mijn benen om zijn middel en sla mijn armen om zijn hals. Ik druk mijn lichaam dicht tegen hem aan en zoen hem liefdevol.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik ondersteun haar met mijn handen zodat ze zo om me heen kan blijven zitten en druk een kus op haar voorhoofd en kijk haar vervolgens verliefd aan. Ze zag er schattig uit met natte haren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij ondersteunt me door zijn handen en drukt een kus op mijn voorhoofd en kijkt me verliefd aan. Ik trok een pruillip en tuitte mijn lippen, als teken dat hij me moet zoenen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik barstte in lachen uit als ze een pruillip trok en haar lippen tuitte als teken dat ik haar moet zoenen. Ik plaats mijn hand in haar nek en zoende haar vol passie op haar lippen. Ik hield zoveel van haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op. Ik duwde de gaspedaal in en vloog de parking af. Niet veel later parkeerde ik ergens in het dorpje en stapte uit. Toen ik Austin uitgestapt was deed ik hem op slot en liet ik de sleutels in mijn broekzak glijden, "Wat heb je hier zoal ?".

    Dawn Mary Claire:

    Hij barstte in lachen uit en plaats zijn hand in mijn nek en zoende me vol passie op mijn lippen. Ik laat mijn handen door zijn haren gaan en beantwoord zijn zoen. Ik druk mijn lichaam tegen de zijne en verplaats mijn lippen naar zijn nek en begin kusjes te geven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ze laat haar handen door mijn haren gaan en beantwoord mijn zoen. Ze drukt haar lichaam tegen de mijne en verplaats haar lippen naar mijn nek en begin daar kusjes te geven. Ik houd haar tegen me aangedrukt en sluit even mijn ogen genietend en laat haar kusjes geven daar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Van alles kledingwinkels,supermarkten een muziekwinkel en nog meer dingen.'zeg ik en kijk weer ven om me heen. 'Waar wil je naartoe?'vraag ik hem lachend.

    Dawn Mary Claire:

    Ik glijd met mijn handen naar zijn borst, aangezien hij me tegen zich aangedrukt houd, kan ik makkelijk strelen. Streel ik zijn gespierde borst en geef ik zachte kusjes op zijn sleutelbeen. Ik duw voorzichtig mijn onderlichaam tegen de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ze streelt mijn borst en geeft zachte kusjes op mijn sleutelbeen, waardoor ik kippenvel krijg. Vervolgens duwt ze voorzichtig haar onderlichaam tegen de mijne. Ik begin te grijnzen en laat mezelf ineens achterover vallen zodat zij ook onder water komt. Soms hou ik echt van plagen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    "Ik wil een waterijsje" zei ik doodserieus. Ik was ook serieus. Het was niet omdat ik een jongen was van 18 dat ik geen waterijsjes meer mocht. Ik keek om me heen en wees naar een kleine supermarkt. "Daar hebben ze vast wat ik zoek".