• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Tiffany, ik wil niks liever dan een hele dag met jou zijn..' zegt hij, hij is dichter bij me komen zitten. Wat ik helemaal niet erg vind. 'Gelukkig is dat wederzijds,' grinnik ik. Ik kijk naar de grond. Mijn handen trillen helemaal omdat hij zo dichtbij zit. Ik verstop ze in mijn mouwen zodat ze niet te zien zijn. 'Wat gaan we morgen allemaal doen? We kunnen naar het dorpje gaan. Dat mag toch een keer per week?' Ik had de regels niet heel goed doorgelezen, maar volgens mij was dit toegestaan. 'Of wil je die dag in het dorp liever met iemand anders wilt doorbrengen?' Hij kon ook met Vanessa gaan, waar hij het veel leuker mee zou hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik ga,doeeg]

    (doeii)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    b]Brandon[/b]
    'Gelukkig is dat wederzijds.' grinnikt ze. Ze kijkt naar de grond en ik zie dat haar handen helemaal trillen. Snel verstopt ze die in haar mouwen. 'Wat gaan we morgen allemaal doen? We kunnen naar het dorpje gaan. Dat mag toch een keer per week? Of wil je die dag in het drop liever met iemand anders doorbrengen?' zegt ze. Ik pakte voorzichtig haar handen vast en trok ze uit haar mouwen. 'Tiffany, luister nou eens, ik wil die dag met jou doorbrengen, en met niemand anders, voor geen goud.' zeg ik dan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Hij pakt mijn nog steeds trillende handen uit mijn mouwen. Het werkt geruststellend, ze beginnen minder te trillen. 'Tiffany, luister nou eens, ik wil die dag met jou doorbrengen, en met niemand anders, voor geen goud.' Nu kijkt hij me aan, waardoor mijn rood wordende wangen zichtbaar zijn. 'Nu kan je niet meer terug.' Ik denk niet dat er morgen lessen zullen zijn, dus zal ik werkelijk een dag met Brandon doorbrengen. Alleen al bij de gedachte verschijnt een lach op mijn gezicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (iemand met Quinn praten of zo? De mensen die bij Quinn waren zijn er niet meer xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik begon een heel klein beetje nerveus te worden, normaal gesproken is dat niks voor mij. Maar wat als haar moeder mij niet mag? Dan zou Dawn me straks ook niet meer mogen, dus ik moet een goede indruk maken..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    Haar wangen worden rood en ik lach zachtjes. 'Nu kan je niet meer terug.' zegt ze. Ik lach. 'Hoef ik ook niet en dat wil ik ook niet.' zeg ik grijnzend. 'Bloos je nou?' zeg ik verlegen en ik laat haar handen weer los. Wie weet vond ze dat wel ongemakkelijk of zo en dat wilde ik niet. Ik wilde dat ze zich goed voelde en dat ze wist hoe speciaal ze was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Doe verder met jullie moment, let niet op Drew !]

    Andrew Cole.

    Ik trok mijn sleutels uit het contact en keek naar de school voor me. Ik op een kostschool, met mijn kleine zusje die ik moest verstoppen. Geweldig. Ik stapte uit en nam haar van het kinderstoeltje achter in de auto. Hoe moest ik dat nu weer oplossen. Ik zuchtte zachtjes en beet op mijn lip. Darcy legde haar hoofdje op mijn schouder. "We gaan een spelletje spelen" zei ik, "We het langst stil kan zijn krijgt een lolly". Ze begon te glimlachen, haar groene oogjes fonkelden en ze hield wijs haar mondje dicht. Ik liep naar binnen. Niemand zat aan de balie. Perfect. Ik liep voorbij de balie, langs de gang waar Tiffany en Brandon nog steeds zaten, zo het danslokaal in. Ik liet de deur zachtjes toevallen en deed hem op slot. Ik zette haar neer. "Voorlopig mag je hier blijven, tot dat Mama een ander huis heeft gevonden" zei ik waarna ik een kusje op haar voorhoofd plantte. Ze knikte vrolijk en begon te huppelen. Ik ging zitten tegen de deur.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:40 ]

    Tiffany
    'Hoef ik ook niet en dat wil ik ook niet.' Als mijn lach groter kon worden, was dat nu gebeurd. Mijn rode wangen vallen hem op. 'Bloos je nou?' Hij laat mijn handen los. 'Niet loslaten.' Ik pak zijn handen weer vast maar laat ze weer los als ik besef hoe hebberig dat was. Hoe graag ik ze ook vast zou willen houden. 'Ja ik bloos,' geef ik toe. 'Door jou.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Ik voel dat er iets is met stef en kijk hem aan. 'Is er iets?' vraag ik lief en streel hem teder over zijn kaak. 'Als er wat is kan je altijd naar me toe komen' zeg ik bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon
    'Niet loslaten.' zegt ze en zij pakt mijn handen weer vast, meteen laat ze ze ook weer los. 'Ja ik bloos, door jou.' zegt ze dan. Ik pak haar handen weer vast en voel hoe ik zelf ook weer begin te blozen. 'Zo beter dan?' vraag ik zachtjes als ik naar onze handen kijk. Ik wilde haar handen vasthouden en gewoon niet meer loslaten. Het voelde goed zo..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Ik laat jullie wel alleen" zei ik rustig en ik pakte mijn jas en muts. Ik gaf een knipoog aan Austin en liep naar de auto. Ik stapte in en reed terug naar de kostwchool. Ik parkeerde de auto weer in de steeg en liep naar binnen. Ik ging de kamer binnen en pakte Artemis op. Ik gaf haar wat eten en ging op bed liggen, ik was nog steeds moe.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik begin te grijnzen en schud mijn hoofd. 'Weet ik, maar er is niks.' zeg ik waarna ik een kus op haar mond druk. 'Maak je geen zorgen om mij, we zijn hier nu voor jou.' zeg ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    Hij pakt mijn weer vast, ik voel me gelijk weer beter. Ook hij begint te blozen. Dat zie je niet vaak bij jongens, terwijl het zo leuk is als ze dat doen. 'Zo beter dan?' vraagt hij. 'Veel beter.' Nu hij mijn handen vast heeft kan ik niet aan mijn haar zitten, wat heel raar is. Het is een gewoonte geworden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”