• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Je bent schattig als je bloost, moet je vaker doen.' grinnikt ze. 'Begin jij nu ook al?' vraag ik. 'Iedereen noemt me schattig, zelfs mijn moeder, waar mijn vrienden bij waren.' geef ik toe en ik schud afkeurend mijn hoofd. Soms schaamde ik me best wel voor haar hoor, maar ik miste haar echt nu ik hier zat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten
    "Aaw, ze is echt heel erg schattig en ze heeft een mooie naam!" zeg ik enthousiast en ik loop naar haar toe. "Hallo Dar ey ik ben Quinn" lach ik en ik leg het matras ergens neer. "Vind ze ratten eng?" fluister ik tegen Drew.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik begin te lachen om de situatie en ontspan. 'Ik ben heel erg blij met Dawn, en ik beloof u dat ik goed voor haar zou zijn.' zeg ik plechtig tegen haar moeder. Ik was niet zomaar aan het slijmen, maar ik meende het oprecht. Ik zou goed voor haar zijn, ik wil alleen maar het beste voor haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    'Begin jij nu ook al? Iedereen noemt me schattig, zelfs mijn moeder, waar mijn vrienden bij waren.' Ik grijns even. 'Dan zou het we waar zijn. Als iedereen het zegt.' Hetzelfde effect dat er bij mij altijd was. Zegt iedereen dat je lelijk bent, ga je het geloven. Zeggen ze dat je niets waard bent, ga je het geloven. Ga zo maar door.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    Ik dacht eventjes na. Ik liep naar Darcy toe en ging op de matras zitten. "Vind je dieren leuk ?" vroeg ik aan mijn kleine zusje. Enthousiast knikte ze, "Tamme dieren waarschijnlijk niet" lachte ik. Ratten hadden toch nog best een schattig snoetje ? Geen probleem dus.

    Brandon
    'Dan zou het wel waar zijn. Als iedereen het zegt.' antwoorde ze grijnzend. 'Als jij het zegt, dan zal het wel waar zijn.' zei ik en ik keek haar even recht in haar ogen aan. Het maakte me verlegen, zwak van binnen, kriebels die zich verspreidde. Kriebels die ik niet meer had gehad sinds mijn eerste vriendin. 'Tiff, ik vind je leuk, echt leuk.' zei ik toen zachtjes en ik keek weer naar onze handen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mary Claire:

    'Ik ben heel erg blij met Dawn, en ik beloof u dat ik goed voor haar zou zijn.' zegt hij plechtig tegen me, waardoor ik glimlach. 'Dat is je geraden, jongenman' zeg ik een beetje streng, waarnaar ik lief naar hem glimlach. Ik streel mijn dochters wang zachtjes en geef een zoen op haar vorhoofd. 'Lieverd, ik heb je zo erg gemist' zeg ik met een brok in mijn keel. 'Mam, toe niet huilen' zeg ze bezorgd. 'Ooh, wat stom van mij, mijn naam is Mary' zeg ik tegen Stefano. 'Leuk je te ontmoeten' zeg ik dan. Ik wenk de chauffeur dar hij de koffers kan pakken. Hij loopt naar de auto en haalt koffers eruit, waarnaar hij het binnen zet. ik geef hem wat geld en knik dankbaar. 'Kinders, zullen we dan naar binnen gaan' vraag ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanessa Goodman.

    Hij deed zijn blazer uit en peuterde aan mijn das zodat die ook uitkon. Ik drukte mijn lippen weer op de van hem. Toestemming vragen was niet meer nodig, want onze monden gingen direct open. Ik vond zijn tong terwijl ik aan zijn das aan het prutsen was. Ik kreeg die open en maakte de knopjes van zijn hemd open.

    Quinten

    Ik liep naar ze toe en haalde Artemis uit mijn zak. Ik zette haar in de kleine handjes van Darcy. Artemis voelde zacht aan en begon enthousiast te snuffelen aan de handjes van haar. "Dat is Artemis lachte ik. Vernoemd naar een godin" lachte ik. "Alsof dat belangrijk voor je is" lachte ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Als jij het zegt, dan zal het wel waar zijn.' Hij kijkt me recht in mijn ogen. Uit gewoonte kijk ik weg, dat moet ik echt afleren. Ik zou de hele dag in zijn ogen willen kijken. 'Tiff, ik vind je leuk, echt leuk.' Ik kijk weer op maar zie dat hij zijn ogen al heeft neergeslagen. Vanbinnen was ik dolgelukkig, maar ik wist niet hoe ik dit moest uiten. Altijd is er gezegt dat niemand mij leuk zou vinden, en dan krijg ik het toch te horen. 'En ik vind jou leuk, echt leuk,' herhaal ik hem oprecht. Ik vind hem meer dan echt leuk. Het wordt een beetje ongemakkelijk, ik weet niet wat ik in dit soort situaties moet doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen, "Kijk naar haar oogjes". Ze twinkelden alsof ze net een ster in haar handjes had gekregen, "Ik weet niet hoelang ze hier moet blijven, laat staan hoe ik haar geheim ga houden".

    Brandon
    'En ik vind jou leuk, echt leuk.' herhaalt ze. Een stilte valt en ik laat haar handen los. Ik kon wel raden wat ze nu ging doen, en dat was aan haar haren zitten. Ik leunde iets naar voren en drukte voorzichtig een kusje op haar voorhoofd en schoof toen weer terug naar mijn eerste plek, tegenover haar met mijn rug tegen de andere muur aan. Ik leunde mijn hoofd naar achter, niet wetend wat ik nu moest zeggen, of doen. Ineens drong het tot me door dat dit het perfecte moment was en ik rechte mijn rug. 'Tiffany,' begon ik voorzichtig, 'Ik loog.. Ik vind je veel meer dan alleen leuk, veel en veel meer. Ik weet dat het raar klinkt, maar het is echt zo.' maakte ik mijn zin zachtjes af.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Waarom geheim? Nergens in de regels staat dat het verboden is voor zusjes" lach ik. "En die mensen hier zijn zo slecht nog niet, ze sturen geen kleine kinderen terug. En ze kunnen zorgen voor eten of zo" leg ik uit. Die mensen hier laten dit denk echt wel toe.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Hij laat mijn handen los. Automatisch schieten ze naar mijn haren, hoe sterk ik het ook tegen probeerde te houden. Hij plant een kus op mijn voorhoofd. Ik voelde me het gelukkigste meisje van deze school. Het gevoel gaat langzaam weg als hij weer op zijn eerste plek gaat zitten. Wat ik veel te ver weg vind. 'Tiffany, ik loog, ik vind je veel meer dan alleen leuk, veel en veel meer. Ik weet dat het raar klinkt, maar het is zo.' Hij werd alleen maar leuker, als dat al mogelijk is. Ik schuif naar hem toe. Dit keer ben ik degene die naar voren leunt. Het enige verschil is dat ik een kus op zijn mond druk in plaats van zijn voorhoofd. 'Weer denk ik er precies hetzelfde over,' glimlach ik verlegen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik knik en loop met ze mee naar binnen en bekijk aandachtig het huis terwijl ik mijn hand in die van Dawn laat glijden. 'Mooi huis,' complimenteer ik ze waarna ik rond blijf kijken en even glimlach naar Dawn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.