• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Ik sla mijn arm om haar heen en druk haar stevig en troostend tegen zich aan. Het moet vreselijk zijn om je vader te verliezen. Vooral al je zo'n sterke band hebt. Ik begin een heel klein beetje iets te voelen van zenuwen. En ik ben niet vaak nerveus. Wat als haar moeder me niet mag?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    'Zoals ik al zei: er zal niemand zijn die daar jaloers om wordt. Daarentegen zullen ze wel jaloers op jou worden.' zegt ze. Ik lachte, 'Je snapt het echt niet he.' mompel ik dan zachtjes. 'Ik word jaloers op hem Tiffany, ik wil de hele dag met jou doorbrengen.' zeg ik en meteen sla ik mijn handen voor mijn gezicht. Waarom was ik ook alweer zo'n flapuit?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Je snapt het echt niet he. Ik word jaloers op hem Tiffany, ik wil de hele dag met jou doorbrengen.' Meteen slaat hij zijn handen voor zijn gezicht. Nu kon ik glimlachen en blozen zonder dat hij het zag. Hij zal er geen betekenis achter hebben, dat is onmogelijk. Brandon zal het vast als iets vriendschappelijks zien. 'Daar denk je wel anders over als je echt een dag met mij hebt doorgebracht. Maar omdat jij het zo graag wilt zit je morgen met me opgescheept. Tenzij we les hebben natuurlijk.' Ik hoopte dat de lessen weer niet doorgingen, dan zou ik een hele dag bij Brandon zijn. Nu al verheugde ik me op morgen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Hij slaat zijn arm om me heen en druk me stevig en troostend tegen zich aan. Ik kruip dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. Het was een prettige stilte, die ik niet doorbrak. Ik wou naar huis voor mijn moeder, omdat ik ook haar miste, alleen de pesters. Stel dat ze het te horen kregen, waar ik was en dat ik weer naar huis ging. Ze zouden me gek vinden, maar dat deden ze toch. Ik kijk uit het raam en zuchte zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kyle James Williams

    Ze ging met haar handen over mijn ruggengraat wat mij kippenvel opleverde. Ik begon haar das los te peuteren wat aardig goed lukte en toen ging mijn blazer uit. Ik huiverde nog een keer toen ze over mijn ruggengraat ging.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Daar denk je wel anders over als je echt een dag met mij hebt doorgebracht. Maar omdat jij het zo graag wilt zit je morgen met me opgescheept. Tenzij we les hebben natuurlijk.' Het klonk echt alsof ze het dan tegen haar zin zou doen en dat wilde ik niet. Ik wilde dat zij het ook leuk zou vinden, en niet dat ze het alleen deed om mij blij te maken. 'Het hoeft niet hoor, als jij het liever niet wilt.' zei ik maar snel.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (whaha, ik zit de hele tijd op antw. te wachten; verget ik abo te nemen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Ik ben het al 6 maanden' zeg ik terwijl mijn schoenen nog interessant zijn. Langzaam keek ik beschaamd op. De pijn was inmiddels weggegaan en ik ging zitten. My life sucks.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Het hoeft niet hoor, als jij het liever niet wilt,' zegt hij snel. 'Tuurlijk wil ik dat wel.' Ik zou niets liever willen dan een hele dag bij hem zijn. 'Of wil jij niet?' Ik zou er echt van balen als hij het niet zou willen. 'Je moet eerlijk zijn. Ik begrijp het als je niet wilt.' Ik wil niet dat hij tegen zijn zin met mij optrekt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Het was een aangename stilte, die ik niet van plan was om te verbreken. Ik hoor haar zachtjes zuchten en ik merk dat ze een beetje nerveus is. Ik sla troostend mijn arm om haar heen druk haar steviger tegen me aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    'Tuurlijk wil ik dat wel. Of wil jij niet? Je moet eerlijk zijn. Ik begrijp het als je niet wilt.' zegt ze. Ik ga iets dichter bij haar zitten zodat ik haar goed kan aankijken. 'Tiffany, ik wil niks liever dan een hele dag met jou zijn..' geef ik dan eerlijk toe. Ik wilde ook niets liever, misschien kon ik haar dan wel vertellen dat ik haar echt leuk vond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Hij drukt zich steviger tegen me aan en ik kijk hem zwak glimlachend aan en streel zachtjes zijn kaak. Ik kijk weer naar de weg en zie dat de dorp waar ik in woon dichterbij kom. Mam, ik kom eraan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    Ik kijk naar Mia en zie dat ze het er weer moeilijk mee heeft. Ik sla troostend een arm om haar heen. Ik weet ook niet echt goed wat ik moet doen...

    Vanessa Goodman.

    Hij deed zijn blazer uit en peuterde aan mijn das zodat die ook uitkon. Ik drukte mijn lippen weer op de van hem. Toestemming vragen was niet meer nodig, want onze monden gingen direct open. Ik vond zijn tong terwijl ik aan zijn das aan het prutsen was. Ik kreeg die open en maakte de knopjes van zijn hemd open.

    Quinten

    "Is het dan niet verstandig om naar het ziekenhuis te gaan?" vraag ik. Zes maanden is lang en als ke dan niet weer wat ee in ke buik zit. "Dan kunnen ze je miss. helpen en kunnen jullie een plan maken of zo." stel ik voor. Ik ben zelf al 18 dus niet meer minder jarig maar Mia denk ik wel. "Oja je bent minderjarig dus dan moeten je oiders er bij zijn?" vraag ik en ik ga naast haar op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel. "Wil je steun hebben van een meisje? Aangezien wij niet echt weten wat we moeten aangezien we jongens zijn" lach ik ongemakkelijk. Lekkere situatie is dit zeg.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.