• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Austin
    Ik liep de danszaal weer in en keek naar Mia die naast Quinn zat. Ik keek even schuldig naar haar 'sorry,ik heb geen ijsje voor jou meegenomen'zeg ik en geef een ijsje aan Quinn.

Quinten

"Gelukkig heb je alles al geregeld!" lach ik vriendelijk en ik zie Austin en Drew binnen komen. "Heey" groet ik ze en ik kijk naar de ijsjes in hin handen. "Mag ik er ook. een?" vraag ik. Ik heb wel trek in wat fris.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Andrew Cole.

Ik ging zitten op de matras waardoor automatisch Darcy bij me op schoot klom. Ze begon aan haar ijsje te lekken, ik stak het in mijn mond. "Austin heeft er 1 voor je" zei ik tegen Quinn.

Kyle James Williams

Ik zag de glimlach op haar gezicht groter worden en glimlachte. "Ik hou ook van jou Kyle" zei ze zachtjes. Ze bestudeerde mijn bovenlichaam eventjes. 'Do You like it?' zei ik grijnzend en ik begon mijn kleren weer aan te trekken.

[Sorry ik had hem al wel geschreven maar toen refreshde ik de pagina en was hij weg dus moest het weer opnieuw..]

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:49 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Dawn Mary Claire:

Hij dringt bij me naar binnen en begint zacht te stoten, waardoor hij kreunt. Ik laat mezelf omdraaien, zodat hij nu bovenop me ligt en sla mijn benen om zijn middel, zodat hij dieper in mij kan stoten. Ik kreun zachtjes en ik voel zijn lippen in mijn nek en hij begint daar te zuigen. Ik beweeg zachtjes met zijn ritme mee en laat mijn handen door zijn haren gaan.

One Who Travels A Higher Path.

Austin
    Ik zwaai lachend met het ijsje voor Quinn's gezicht. 'Pak je hem nog aan? anders geef ik hem aan Mia hoor' zeg ik lachend.

Quinten

"Anders mag ze die van mij wel. Ze zou vast wel honger hebben" lach ik en ik sta minn ijsje aan Mia af. "Ik neem toch maar een biertje" lach ik schuldig. Ik waa al aardig opgeknapt en had er nu wel trek in. " Ik zal rustig aan doen" zeg ik en ik loop met mijn handen om hoog naar de kamer.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Mia Amber James

Austin kwam ook de danszaal binnen gelopen en gaf een ijsje aan Quinten. 'Sorry, ik heb geen ijsje voor jou meegenomen' zegt hij schuldig. 'Geeft niet, ik heb toch niet zo'n honger' loog ik. 'Gelukkig heb je alles al geregeld' lachte hij vriendelijk. Ik kijk hoe het meisje op de schoot van de jongen klimt en aan haar ijsje likt. Ik glimlach even. 'Ik ben trouwens Mia' zeg ik tegen hem. Ik kijk naar het ijsje voor mijn neus en glimlach dan naar Quinten. 'Dankje' glimlach ik en neem hem aan.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:54 ]

Austin
    ik kijk grijnzend Quinn achterna. 'Die heeft morgen weer koppijn'zeg ik en ga daarna zitten en kijk even naar Darcy die bij Drew op zijn schoot zit en geniet van haar ijsje.

Andrew Cole.

"Andrew of Drew" zei ik waarna ik even mijn hand opstak. Darcy haar hele gezicht hing al ongeveer vol met de plakkerige vloeistof van een gesmolten waterijsje, "Die had ik moeten zien aankomen" mompelde ik.

Stefano

Ik begin harder te stoten in haar waardoor ik ook iets luider begin te kreunen. Ze begint zachtjes mee met het ritme en ik blijf haar kusjes geven in haar nek. Af en toen bijt ik zachtjes en met mijn handen blijf ik haar borsten strelen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Vanessa Goodman.

Ik trok mijn slipje weer aan en daarna mijn bh. Ik nam mijn rokje van de grond en trok die via mijn benen naar boven. Ik maakte die vast en deed daarna mijn hemdje aan. Deze knoopte ik dicht waarna ik mijn das deed en uiteindelijk de blazer. Ik fatsoeneerde mijn haar een beetje en draaide me om naar Kyle. "Yeah, I like it".

[Zijn Dawn en Stef het nu al voor de 2e keer aan het doen op 1 dag ? xp]

Dawn Mary Claire:

Ik kreun ook wat harder, vanwege dat hij harder aan het stoten is. Hij blijft kusjes in mijn nek geven en bijt er af en toe in. Zijn handen strelen mijn borsten. Een tinteling gaat er door me heen en ik zucht opgewonden. Zachtjes noem ik zijn naam om hem meer op te winden en beweeg zachtjes nog mee.

(Jup! Ze houden gewoon van elkaar! XD LOL)

One Who Travels A Higher Path.

Mia Amber James

'Andrew of Drew' zegt hij waarna hij zijn hand uitstak. Ik glimlach en neem zijn hand aan. 'Die had ik moeten zien aankomen' mompelde hij en ik nam een likje van mijn ijsje. Dit was echt lekker. Ik nam nog een likje en zag het meisje met grote ogen naar mij kijken. Ik glimlachte en overhandigde haar het ijsje. 'Eet maar lekker op' glimlachte ik.

Kyle James Williams

Ze trok ook haar kleren weer aan en fatsoeneerde haar haar een beetje. Ze draaide zich om en zei: 'Yeah,I like it'. Ik grinnikte en gaf haar een kusje. Ik pakte haar hand en nam haar mee naar buiten.

Stefano

Zachtjes noemt ze mijn naam, waarschijnlijk om me meer op te winden en beweegt nog zachtjes mee. Ik verplaats mijn lippen naar haar gezicht en zoen haar hartstochtelijk op haar mond.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.