• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Dawn Mary Claire:

Ik glimlach zwak en ga staan. 'Zullen we maar gaan douchen en omkleden?' vraag ik aan hem. Vervolgens doe ik mijn bikini weer aan en doe mijn haar een beetje goed. Ik draai naar hem om en pak zijn zwembroek en doe het voorzichtig bij hem om en geef een kusje op zijn lippen.

One Who Travels A Higher Path.

Felicia
    Ik pak wat kleren uit mijn koffer en leg ze dan op mijn bed. 'Wacht heel even buiten, ik ben zo klaar.' zeg ik en ik duw hem de deur uit. Ik verwissel mijn uniform voor een hotpants, een zwart topje en zwarte slippers. Ik haal snel een borstel door mijn haren en laat ze dan weer over mijn schouders vallen. Ik open de deur en zie dat Adam er nog steeds is. 'Klaar.' zeg ik glimlachend en ik laat de kamerdeur weer dicht vallen. 'Wat gaan we nu doen?'

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Andrew Cole.

Geschrokken keek ik op. Tiffany en Brandon kwamen in mijn gezichtsveld. Darcy werd wakker waardoor mijn ogen terug naar beneden gingen. "It's nothing" fluisterde ik zachtjes waarna ik wat haar uit haar gezicht streek. Ze ging wat beter liggen en sloot haar oogjes weer. "Darcy" antwoordde ik uiteindelijk.

Brandon
    'Darcy.' zei hij uiteindelijk. Oh perfect, Tiffany had het de hele tijd over hoe schattig ze kleine kindjes vond en nou kwam hij opdagen met een klein schattig meisje. 'Eeh uhm, sorry als ik ooit lullig heb gedaan of iets, was niet mijn bedoeling.' zeg ik dan snel en ik kijk Tif en Drew even glimlachend aan. Dat was wel aardig genoeg toch?

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[Ik heb deze avond BBQ , dus waarschijnlijk kom ik er pas deze avond of morgen terug op .]

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:43 ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

(ik ben er weer ^^ )

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Stefano

Ze doet mijn zwembroek weer aan en ik lach even en druk een kusje op haar voorhoofd. 'Is goed,' zei ik nog altijd lachend tegen haar.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Dawn Mary Claire:

Ik trek hem mee naar mijn kamer. Gelukkig had ik mijn moeder niet gezien. Eenmaal in mijn kamer trek ik gelijk mijn bikini uit. Stef heeft me nu toch al naakt gezien, dus dat maakt opzich niet uit. Rustig doe ik de bikini in de wasmand en ga ik onder de douche staan, waarnaar ik de kraan open doe en warme water over me heen voel.

Tiffany
    Nadat Drew de naam van het kleine meisje had gezegt werd ze alleen maar schattiger. 'Eeh uhm, sorry als ik ooit lullig heb gedaan of iets, was niet mijn bedoeling,' zegt Brandon dan. Ik kijk hem dankbaar aan en richt mijn aandacht dan weer op Darcy. 'Wat is ze lief! Hoe oud is ze?'

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

(Kan Quinten nog iets doen?)

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Stefano

Ik trek mijn zwembroek weer uit en ga daarna bij haar onder de douche staan. Ik kijk naar haar en zoen haar liefdevol op haar mond. 'Je bent prachtig, ik hou van je.' zeg ik gemeend tegen haar.

Dawn Mary Claire:

Hij komt naast me staan en kijkt me even aan, waarnaar hij me liefdevol op mijn mond zoent. 'Je bent prachtig, ik hou van je.' zegt hij gemeend tegen me. 'Ik hou ook van jou, stefano' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen weer op de zijne. Ik laat even mijn hand door zijn haren gaan en kijk hem lief aan. 'Waarnaar ik zeep pak en mijn haren was en mijn lichaam.

(Is er nog iemand behalve die twee boven mij ;P?

Deejay schreef:
    (Is er nog iemand behalve die twee boven mij ;P?

[Je kan naar Mia gaan die staat op het punt te bevallen en ze is alleen]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Stefano

Ik bekijk haar even hoe ze haar lichaam was en glimlach. Daarna begin ik ook mijn lichaam te wassen, en geef ik haar af en toe plagend kusjes op haar wang of haar nek.