• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    Darcy had net haar eigen ijsje op toen Mia ook het hare aan haar gaf. "Darcy" zei ik op een iets strengere toon, "Dankje" kwam er zachtjes uit haar mond. Ik nam een nat doekje -wow, Mam had me echt alles meegegeven- en veegde haar gezichtje af. "Straks gaan we eventjes naar buiten" fluisterde ik in haar oortje waarna ik een kusje op haar voorhoofd drukte.

    Vanessa Goodman.

    Hij gaf me een kusje en trok me mee naar buiten. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek om me heen. Geen leerkrachten te zien. Ik begon te lachen en boog wat naar Kyle toen, "Stel je voor dat er camera's in de wc hangen" fluisterde ik.

    Quinten

    Ik haslde het sixpack onder het bed vandaan en rende terug naar de zaal. Ik pakte een blikje en trok het kiphe er af. "Gewoon 1 voor iedereen."lachte ik. " Wie?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Hij zoent me hartstochtelijk op mijn mond en ik beantwoordt zijn zoen. Ik draai ons weer om, zodat ik bovenop hem lag. Ik wou het proberen en ging zitten op hem. Voorzichtig bewoog ik en bereed hem zachtjes. Waarnaar ik mijn ogen sluit van genot.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ineens draaide ze ons weer om zodat zij bovenop lag en ging op me zitten. Voorzichtig bewoog ze en bereed ze me zachtjes. Ik kreun luid en begin mee te bewegen met haar bewegingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kyle James Williams

    Ze begon te lachen en boog zich wat naar me toe. "Stel je voor dat er camera's in de wc hangen" fluisterde ze. 'Owja dat was ik vergeten te zeggen' zeg ik serieus om haar te plagen en ik draai me om en loop naar buiten. Ik fluit wat en kijk om me heen.

    Mia Amber James

    Ik zie Quinn terug komen met en six-pack bier. 'Gewoon 1 voor iedereen' lachte hij. 'Wie wil'. 'Ik pas' zei ik en wees naar mijn buik. Alcohol moest ik maar overslaan. Ik zuchtte diep en ging onderuit gezakt zitten. Ik zag echt op tegen morgen, maar wat moet dat moet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'nou geef mij er maar één dan'zeg ik tegen Quinn en pak een blikje die ik openmaak. Ik drink gelijk er een paar slokken uit. 'Heerlijk'zeg ik grijnzend en zet het blikje even naast me neer.

    Vanessa Goodman.

    Ik haalde mijn schouders op. Dat waren zorgen voor later. Ik huppelde de kantine binnen en nam een belegd broodje. Ze waren heerlijk. Ik liep terug naar buiten waar Kyle opeens was verdwenen. Opnieuw haalde ik mijn schouder op waarna ik ging zitten en mijn blazer, das en hemdje uitdeed zodat ik nog in mijn bh zat. Ik ging liggen en sloot mijn ogen.

    Quinten

    Ik knipoog naar Mia en geef Austin een blikje. Die van mij had ik verbazend snel op. "Okeej, ik ga deze keer echt heel erg opletten" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Hij kreunt luid en begin mee te bewegen met mijn bewegingen. 'Zachtjes, dalijk hoort mijn moeder ons' zeg ik kreunend en bloosde een beetje. Ik was mijn moeder vergeten. Gelukkig was ze in het kantoor, maar misschien kon ze ons wel horen. Dat zou heel beschamend zijn. Ik verhoogde mijn tempo en voelde in mijn onderbuik een tinteling en kreunde van genot.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik was haar moeder helemaal vergeten, dus ik besluit om wat stiller te zijn. Ik voelde hoe mijn onderbuik gevoel heviger wordt en onderdruk een harde kreun van genot.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Ik zorg wel dat je niet teveel drinkt hoor'zeg ik lachend en drink het blikje leeg. 'Wow die was snel op'mompel ik en kijk even naar Quinn. 'Wanneer gaan we eigenlijk die spullen in de kelder zetten?'

    Quinten

    "We kunnen nu wel meteen beginnen" lach ik. "Austin, wil je mee helpen met sjouwen??" vraag ik en ik loop al richting de kamers.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    ik spring op en knik. 'Moet maar hea?'zeg ik en loop achter hem aan. 'We moeten ook nog iemand vinden voor keyboard hea'zeg ik tijdens het lopen en kijk hem even aan.

    Quinten

    "Hea" plaag ik Austin. "Je hebt gelijk" zeg ik daarna en ik til paar dozen van mijn drumstel op. "Zo, die ander hoefde ik gelukkig niet zelf te doen" lach ik. Mijn eigen was niet door mij in elkaar gezet. Ik had eigenlijk al een jaartje niet meer gespeeld, want ik had een jaartje in de bajes gezeten. Maar ach, das niet echt iets waar ik trots op ben. Had opmoeten passen als we iets in de fik staken. Was er in iedergeval niet alleen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oke ik doe dat Mia al 8 maanden is dan laat ik het kindje eerder komen muwahaha Xd iedereen mee eens?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †