• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    eten]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Hij drukt zijn lippen redelijke ruw op de mijne en kijkt me dan verlangend aan. Ik grijns ontdeugend. Ik heb hem waar ik hem hebben wil. Ik was nog lang niet klaar met hem. Ik duw hem op de ligstoel en ik ga op hem zitten. Ik kijk hem speels aan, waarnaar ik mijn handen over zijn bovenlichaam laat glijden. Ik pak zijn armen vast en houd hem naast zijn hoofd, zodat hij niets kan doen. Met mijn onderlichaam druk ik plagend tegen de zijne.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:32 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ze pakt mijn armen vast en houd ze naast mijn hoofd zoiets ik niks kan doen en met haar onderlichaam drukt ze plagend tegen de mijne waardoor ik begin te kreunen. Zij nam deze keer het heft in handen, en ze wilde me vast plagen. Nou, dat kon ze heel erg goed. 'Dawn, plaag me niet zo.' zei ik nep-zielig en opgewonden tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Dawn, plaag me niet zo.' zei hij nep-zielig en opgewonden tegen me. Ik lach naar hem en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Jij begon en ik ben nog lang niet klaar met jou' zeg ik speels. Ik druk mijn zachte lippen op zijn onderbuik en baan een weg van kusjes naar boven richting zijn lippen. Ik laat zijn armen los en streel met mijn ene hand zijn onderbuik en de andere hand leg ik naast zijn hoofd met mijn onderlichaam wrijf ik zachtjes tegen de zijne, waardoor ik nu nog meer opgewonden wordt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ze wrijft zachtjes tegen mijn onderlichaam waardoor ik nog meer opgewonden raak. Ik wrijf ook tegen de hare aan en kreun. Ik laat mijn handen over haar buik glijden en streel haar daar zachtjes, waar ik ze naar haar borsten laat glijden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij wrijft ook tegen mijn onderlichaam aan en ik hoor zijn kreun. Hij laat zijn handen over mijn buik glijden en streelt me daar zachtjes en ik voel dat zijn handen naar mijn borsten glijden. Mijn vingers glijden naar zijn zwembroek en ik ga even van hem af en trek zijn zwembroek uit, waarnaar ik zie dat hij een stijve heeft. Ik ga erop zitten en wrijf weer zachtjes. Ik doe mijn zwemtopje uit en pak zijn handen, waarnaar ik zijn handen op mijn borsten leg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik wrijf nog steeds met mijn onderlichaam tegen de hare aan en streel liefdevol haar borsten met mijn handen. Ik kijk haar nog altijd verlangend aan. Ze is echt geweldig..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Mia kan naar Quinten toe komen in de danszaal ^^
    Daar is hij met het zusje van Andrew)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik kreun zachtjes, vanwege dat hij mijn borsten streelt en hij kijkt me verlangend aan. Ik buig mezelf om mijn lippen weer op de zijne te leggen en zoen hem verlangend, maar ook liefdevol. 'Neem me' fluister ik zachtjes tegen hem en kijk hem verlangend en opgewonden aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    Ik loop met mijn beats op naar de danszaal om te gaan dansen. Ik had een beetje afleiding nodig en zag Quinten zitten en een klein meisje op een matras slapen. Ik keek vertederd naar haar en liep de zaal binnen. 'Hey' zei ik voorzichtig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Heey, weer een beetje opgeknapt?" vraag ik lief eb ik glimlach naar haar. Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak. "Austin en Drea zijn ffies naar het dorp gegaan. Ze komen zo weer" zeg ik en ik sta op. "Weet je al of ke naar het ziekenhuis gaat of zo. Het lijkt me redelijk belangrijk" ik kijk haar diep aan. Ik weet biet of ze zelf wel wilt. Maar mij lijkt ht wel het verstandigst al ben ik maar een jjngen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    We waren nog een paar andere winkels in gegaan en iets gedronken, maar we waren nu al terug op weg naar de school. Ik mocht Darcy niet te lang alleen laten want ik wist wat er ging gebeuren als ze daar alleen zat met Quinten. Ze zou hem alles kunnen wijsmaken. Ik parkeerde de auto en nam de ijsjes uit het koelgedeelte. Austin liep terug met me mee en ik opende de deur naar de danszaal. Quinten zat nu op een stoel met nog een ander meisje. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en liep naar mijn kleine zusje toen. "Darcy" fluisterde ik. Haar oogjes gingen meteen open waardoor ik wist dat ze niet lag te slapen. "Ik heb een ijsje".

    Vanessa Goodman.

    Hij grinnikte zachtjes, "Ik hou van je" fluisterde hij in mijn oor. De glimlach die op mijn gezicht stond werd nog ietjes groter, "Ik hou ook van jou Kyle" zei ik zachtjes. Ik bestudeerde zijn bovenlichaam eventjes aangezien ik nog niet de kans ertoe had gehad.

    Stefano

    Bij die woorden dring ik bij haar naar binnen en begin ik zacht te stoten. Meteen begin ik te kreunen en vervolgens plaats ik mijn lippen in haar nek en begin ik daar te zuigen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    'Heey weer een beetje opgeknapt?' vroeg hij lief en hij glimlachte. Hij stopte zijn mobiel in zijn zak. 'Austin en Drew zijn ffies naar het dorp gegaan. Ze komen zo wel weer' zegt hij en hij staat op. 'Weet je als je naar het ziekenhuis gaat of zo?' vraagt hij en hij kijkt me diep in mijn ogen aan. 'Ja ik ga morgen, ik heb het verteld en ik mag het houden en aangezien ik nergens anders heen kan mag ik hier blijven' zeg ik twijfelend en zet mijn beats af. Ik pak mijn mobiel en zet de muziek uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †