• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Goed, maar moest iedereen het dan al niet gezien hebben ;p )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ach johhh.. XDD]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik vindt het goed]

    Austin
    Ik pakte de gitaren en microfoons en liep naar binnen. 'Doe jij die auto even dicht,ik heb me handen vol'mompel ik en loop daarna gauw naar de kelder,hij is echt perfect. Ik leg de spullen neer en kijk even om me heen. Je zag zo dat hier nooit iemand kwam. Er stond ook bijna niks,alleen wat oude spullen.

    Quinten

    Ik zette de spullen neer en begon wat aan het drumstel te kloten. "Zo daar moet die en klaar is kees." mompel ik en al snel staat hij in elkaar. Ik begin wat te tikken op het drumstel. "Zo ik kan het nog redelijk" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'klinkt goed'zeg ik tevreden en begin zelf wat op een gitaar te spelen met zijn ritme mee. 'Nou als we nog een keyboard speler vinden is het helemaal goed'zeg ik tevreden en denk even na of ik iemand weet. 'Speelt Drew geen instrument ofzo?'

    Mia Amber James

    Een vreselijke pijn verspreide zich over mijn lichaam. Ik voelde van binnen iets knappen. 'Shit' zei ik wanhopig en ik keek op. Ik ging toch niet nu bevallen?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Wie gaat Mia dan helpen ofzo?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [doe anders dat een van hun naar de danszaal moet om iets op te halen wat vergeten was?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ Ja is het goed dat ik dat morgen doe,want ik ga nu]

    Brandon
    'Nee, ik vond het juist lief.' zegt ze en ze glimlacht even verlegen naar me terug. Ik keek haar even vrolijk aan en drukte een licht kusje op haar lippen. Daarna keek ik haar weer even aan en streek een plukje haar achter haar oren. Daarna streek ik voorzichtig met 1 vinger over haar kaaklijn. 'Je bent het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb Tiffany. Laat niemand zeggen dat je dat niet bent.' zeg ik verlegen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Met Darcy die stevig mijn vinger vasthield -aangezien ze nog te kleine handjes had- liep ik de zaal uit. Brandon en Tiffany zaten nog steeds op dezelfde plaats, maar ik wou hun moment niet weer verstoren. Er was wel geen andere optie. Ik keek even naar Darcy en legde een vinger op mijn lippen. Ze knikte vrolijk en huppelde aan mijn vinger voorbij de 2. Ik stond wat opzij gebukt aangezien ze niet echt groot was, en ik dus wel.

    Tiffany
    'Je bent het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien Tiffany. Laat niemand zeggen dat je dat niet bent.' Je zag gewoon dat hij verlegen was. Ik keek een klein meisje na die voorbij kwam huppelen. Ze had iets weg van Drew. Hierdoor wist ik gelijk wat hij had gedaan. Een zucht verlaat mijn lippen. 'Ik denk dat Drew een paar problemen heeft.' Nu kon ik ook gelijk zijn hele lieve compliment negeren, daar had ik toch geen antwoord op.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Ik blijf door bewegen en ik voelde dat ik bijna ging komen. Mijn handen strelen zijn borst, maar ondersteunen mij ook. Af en toe kreun ik zachtjes van genot.


    One Who Travels A Higher Path.