• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Ik ondersteunde haar vervolgens met mijn handen en hield haar heupen vast zodat ik haar steeds naar beneden kon duwen. Al snel voelde ik daarna dat ik al bijna begon te komen en kreunde zacht, ik merkte ook dat het voor Dawn niet lang meer ging duren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Een warme tinteling ging door mij heen en ik beweeg wat harder, waarnaar ik best luid kreunend klaarkom. Beschamend leg ik mijn hand op mijn mond, door wat ik maakte. Even sluit ik mijn ogen om wat uit te rusten en beweeg weer op hetzelfde tempo van net om stef te laten klaarkomen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Dawn sluit haar ogen om wat uit te rusten en beweeg daarna weer op hetzelfde tempo als net en daarna kom ik ook kreunend klaar. Gelukkig wist ik me een beetje in te houden, want ik zou niet willen dat haar moeder ons hoort.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij komt ook kreundend klaar en ik stop met bewegen. Ik ga van hem af en vermoeid ga ik naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes en sluit even mijn ogen om wat verder uit te rusten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik sla mijn arm om haar heen en druk haar dichter tegen me aan.
    'Ik hou ook van jou.' zeg ik waarna ik merk dat ze haar ogen gesloten heeft.
    Ik besluit uiteindelijk om hetzelfde te doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Met hem was ik gelukkig en ik was zo blij, dat hij bij mij was. Ik hou zoveel van hem. Hij maakt mij echt gelukkig. Ik open mijn ogen en ik zie dat hij zijn ogen gesloten heeft. Hij is zo mooi, iemand zo als hij. Zou mij toch niet willen. Hij kon iedereen krijgen..


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon
    Ze zuchtte even. 'Ik denk dat Drew een paar problemen heeft.' zegt ze dan. Het kleine meisje wat net voorbij huppelde was me ook al opgevallen. 'Ik denk het ook..' zuchtte ik, 'Zullen we even kijken wat er is? Kan ik meteen mijn excuses aanbieden denk ik..' zei ik toen. Als dat Tiffany gelukkig maakte dan zou ik het doen, ik wilde dat zij gelukkig was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    "Darcy, wacht nou" riep ik zachtjes. Ze bleef staan en draaide zich om. Ik liep naar haar toe en tilde haar op. Ze legde haar hoofdje op mijn schouders. Ik drukte mijn lippen op haar voorhoofd en ging naar de schommelstoelen. Ik ging erin zitten in kleermakerszit en legde Darcy in een babyhouding. Ik wist wel dat ze moe was.

    [Wow wait a sec! Kan iemand me een samenvatting geven? Loop weer achter! (;]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany
    'Ik denk het ook. Zullen we even kijken wat er is? Kan ik meteen mijn excuses aanbieden denk ik..' Dit is de eerste keer dat Brandon uit zichzelf vraagt om naar Drew te gaan. 'Goed idee.' Ik wil niet laten merken dat ik maar al te graag even wil weten wat er aan de hand is. Voorzichtig, zodat ik Brandon geen pijn doe, sta ik op. 'Hij is denk ik daarheen.' Ik knik naar de richting waar het meisje heen liep.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Goed idee.' zegt ze en ze staat voorzichtig op. 'Hij is denk ik daarheen.' Ook ik sta op en slik even, ik moest me er maar even overheen zetten en denken aan wat Tiffany had gezegd. Ze zijn vrienden, en meer niet. Ik liep de kant op die ze aanwees en trof inderdaad Drew met een klein meisje aan. Ik keek even vreemd. 'En wie is dit schatje?' vroeg ik toen ik even naar het slapende meisje in zijn armen keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ik geniet van de zon die op mijn huid brandt en van Dawn, die tegen me aan lig. Ik hou zoveel van haar, ik heb nog nooit zoiets gevoeld. En zoiets gaat nooit meer over. Ik zal er alles voor doen om haar gelukkig te maken, en ik zou haar nooit pijn doen. Echt nooit..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik streel zachtjes over zijn gespierde borst en bestudeer het goed. 'Je bent echt mooi' zeg ik zachtjes en laat mijn vingers over zijn sixpack glijden. Hij kon alle meiden krijgen en koos toch voor mij. Ik kijk naar mijn littekens en zuchte zachtjes. Waarom wou hij mij?


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik glimlach en voel haar vinger over mijn sixpact glijden. Ik open mijn ogen en kijk haar aan. 'En jij bent prachtig.' zeg ik gemeend waarna ik een plukje haar achter haar oor schuif en haar goed bekijk. Ze is echt prachtig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Adam
    'ik kom al,' zeg ik lachend. 'jou kak-accent is veel beter dan dat van mij. Maarja, wat verwacht je anders als je uit Londen komt,' Ik volg haar naar boven. Zodra we de kamer in zijn, valt me een ding meteen al op. 'Jullie kamer is nog zo netjes, die van ons is een zooi en ik geloof dat er ook nog dronken kots op de grond heeft gelegen,' Ik trek mijn neus op, en kijk haar dan aan. 'Misschien is het beter als ik even wegga als jij je omkleedt,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see