• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Jason is 7 en nu al een echte vrouwenverslinder,' zegt hij grijnzend. 'Ahw wat schattig!' Ooit wil ik zijn broertje ontmoeten, hij lijkt me echt een lieverdje uit de verhalen van Brandon. 'Dat heeft hij niet van zijn grote broer hé?' grinnik ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik had geen idee of Brandon zo was, dat kan je niet bepalen in twee dagen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    -

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 16:53 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Ahw wat schattig! Dat heeft hij niet van zijn grote broer hé?' grinnikt ze en ze wiebelt even grappig met haar wenkbrauwen. Ik lachtte, 'Nee hoor. Hij is eigenlijk precies het tegenovergestelde van mij zelfs.' Ik ben alleen heel uitbundig en flirterig als ik wat op heb, en dat was een tijd terug eigenlijk altijd, maar nu niet meer. Ik was echt wel veranderd hoor. Als ik niks op had, was ik best verlegen eigenlijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Topic 9.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Nee hoor. Hij is eigenlijk precies het tegenovergestelde van mij zelfs,' zegt hij lachen. 'Dus je heb nog nooit een vriendinnetje ofzo gehad?' vraag ik. 'Of vriendje,' mompel ik erachteraan. Je weet maar nooit of hij homo is. Ik hoop natuurlijk van niet, anders zou dat een grote teleustelling zijn. 'Het is geen belediging,' zeg ik snel. Door zijn oude leven kan hij misschien aggresief worden door dit soort reacties.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Dus je hebt nog nooit een vriendinnetje ofzo gehad? Of vriendje?' mompelt ze dan. Huh, verwachtte ze nou echt dat ik homo was? Niet dat ik er iets tegen had, maar de gedachte om met een jongen te zoenen vond ik nou niet echt leuk of zo. 'Na mijn eerste echte vriendin, waar ik een jaar mee samen was, heb ik inderdaad geen vriendinnetjes meer gehad.' gaf ik toen eerlijk toe. Over de one-night stands die ik in het nachtleven gehad had zweeg ik maar. Dat hoefde ze allemaal niet te weten. 'En jij?' vroeg ik toen nieuwsgierig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Na mijn eerste echte vriendin, waar ik een jaar mee samen was, heb ik inderdaad geen vriendinnetjes meer gehad,' zegt hij. Ergens vermoedde ik dat er wel wat meer bij hem is gebeurd tijdens het uitgaan. Ik begreep volkomen dat hij dat verzweeg, dat wilde ik niet eens weten. 'En jij?' vraagt hij dan. 'Nope, nog nooit. Mensen vinden mij niet echt leuk.' Het is waar, ik heb meestal een afstotend effect op mensen, thuis dan. Op school bleef iedereen zelfs een meter bij me vandaan omdat ik een besmettelijke ziekte had volgens, wat niet eens waar was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Nope, nog nooit. Mensen vinden mij niet echt leuk.' zegt ze. Ik kijk haar even verbaasd aan. Hoe kon je zo'n lief en mooi meisje niet leuk vinden? Dat is dan weer iets wat ik absoluut niet snap. Ik had ook geen idee hoe ik moest reageren. 'Tuurlijk vinden mensen je wel leuk joh! Gewoon wachten tot de juiste komt, dat is veel slimmer.' zei ik. Ik gaf haar precies het tegenovergestelde advies wat iedereen mij ooit had gegeven. Tegen mij zeiden mijn zogenaamde vrienden altijd, als ze mooi is, dan kan 1 keer geen kwaad toch. En het erge was, dat ik het advies nog opvolgde ook, hoe ik ooit zo stom kon zijn, snapte ik nog steeds niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    Ik draaide me om en keek hem glimlachend aan. Ik sloeg mijn handen om zijn hals en drukte een zacht kusje op zijn wang. Ik ging zo naar zijn hals en weer terug naar zijn kaaklijnn. Ik kuste elk plaatsje behalve zijn mond. "Plaag ik je al ?" vroeg ik er tussendoor.

    Dawn Mary Claire:

    Glimlachend pak ik mijn koffer weer in, waarnaar alles nu in mijn koffer zit, ik sluit hem dicht en ga naar mijn tas, waar ik belangrijke dingen in stop, zoals geld, mijn mobiel en andere dingen. Ik draai me om naar stef en loop naar hem toe, waarnaar ik mijn lippen op de zijne druk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    Hij leek verbaast, wat mij verbaaste. 'Tuurlijk vinden mensen je wel leuk joh! Gewoon wachten tot de juiste komt, dat is veel slimmer.' Hij had echt geen idee. 'Als de juiste ooit komt ja,' mompel ik afwezig. Als ik iedereen moet geloven zal ik eenzaam en alleen sterven. Ik haal mijn hand door mijn haren en begin aan een plukje te draaien. Dat doe ik altijd als ik zenuwachtig ben of niet weet wat te zeggen. Nu zijn allebei die dingen het geval.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    Ik zette een liedje op en begon te Freestylen. Het was een vrolijk energiek nummer, wat mij weer vrolijk maakte. Ik nam een aanloopje naar de muur, zette een voet erop, waarna mijn andere volgde en ik zo een salto maakte. Ik schudde lachend mijn hoofd en haalde mijn schouders op. Niemand kon me zien, de deur zat opslot. Ik begon dom te dansen.

    Kyle James Williams

    Ze draaide zich glimlachend om en sloeg haar handen om mijn hals. Ze drukte een kusje op mijn wang en overal behalve op mijn mond. 'Plaag ik je al?' vroeg ze tussendoor. 'Nee, je martelt me' zei ik en ik zette haar de aanrechtje. Ik zoende haar op haar mond en ging met mijn handen door haar, haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Ik kuste hem terug en beet zachtjes in zijn onderlip. Blijkbaar voor hem een reden om zijn mond een stukje te openen. Ik liet mijn tong naar binnen glijden en streelde langs zijn tong. Ik sloeg mijn benen om zijn middel.

    (ben weer thuis ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.