• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James en Roos

    Zwijgend zit James met Roos in de coupe. Hij probeert en gesrek aan te knopen 'Hoe zit dat eigenlijk met de SHIT? Waar gaat het geld heen?' Roos begint te glunderen 'Het geld gaat naar de badges en als de hele wereld zo'n badge draagt dan gaan ze vanzelf de huiselven betalen!' James glimlachte en zei 'Daar wil ik graag wát extra's voor betalen!' James pakte zijn portemonee en een stuk perkament viel op de grond. Roos raapte het op en James gaf een galjoen aan Roos en liet het stuk perkament zien. Hij tikte erop en zei 'Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb.'
    Op de kaart stond: De heren maanling, Wormstaart, Sluipvoet en Gaffel presenteren met trots: De Sluipwegwijzer 'Haha wat een grappige naam Wormstaart!' zei Lily en James vouwde de kaart open. Zweinstein werd zichtbaar en Roos snakte naar adem en haar ogen werden groot. 'Wat mooi!' zei ze. 'Zullen we samen naar Mason gaan?' en Roos knikte. James stond op en pakte haar hand. 'Potter! nieuw vriendinnetje?' riep er iemand achter hem. Hij negeerde het en liep door naar Mason, die lag hlf te slapen. Roos en James gingen zitten in de koets.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:00 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily

    Ik pak Aqua en zet hem op mijn hutkoffer. Aqua begint weer klagerig te miauwen en begint mijn zijn kleine pootjes mijn hutkoffer aan flarden te scheuren. Ik sleep mijn hutkoffer mee naar buiten en kijk rond waar ik heen moet.

    Mason

    Als de trein stopt pak ik snel mijn hutkoffer en kijk naar James. 'Zullen we een koets zoeken?' vraag ik glimlachend.

    Madelaine

    In gedachten verzonken kijk ik naar buiten. Denkend aan wat er dit jaar weer allemaal gaat gebeuren. Als leraar toverdranken en hoofd van Zwadderich maak je soms de meest rare dingen mee. Als ik zie dat we zijn aangekomen stap ik de coupé uit en ga opzoek naar de andere leraren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Albus

    Ik kijk om me heen. Ik zie Roos nergens en niemand komt bij mij zitten. Verdrietig haal ik mijn SHIT badge tevoorschijn en begin er mee te zwaaien. Maar Roos komt nog steeds niet. Ik zucht en stop hem weer weg. De koets rijd dus weg met mij alleen er in.

    Professor Stafler

    Ik zie Madelaine staan en grijns. 'De koetsen vertrekken zo,' zeg ik simpelweg. 'En kan die dondersteen van een Mason nog steeds niet vinden!'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:06 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Zullen we doen dat Hagrid nog wel op Zweinstein werkt? Maar dat hij helemaal grijs en oud is of zo xP]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Madelaine

    Ik draai me om "Mason komt er al het goed is zo aan aangezien ik die net zag staan" zeg ik. "Dat de koetsen zo vertrekken weet ik maar ik denk dat ik dat deze keer even oversla"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Professor Stafler

    Ik knik. 'Aha,' zeg ik. 'Mijn koets heeft een dak, aangezien het onaangenaam weer is.' Ik wijs even naar de grote gouden koets die buiten staat. 'Ik heb een paar andere leraren al een lift gegeven, en u zou eventueel ook meekunnen. Nouja, als u dan met de koetsen zou gaan.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik vind het goed :P]

    Professor Snape

    Ik schud mijn hoofd.
    "Heel erg bedankt maar dat hoeft echt niet" zeg ik. "Dit weer heeft wel wat en dit is een van de weinige momenten datt ik nog heel even kan nadenken voor het jaar echt weer begint"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Professor Stafler

    Ik knik. 'Graag gedaan,' zeg ik vriendelijk. 'En ik begrijp u volkomen.' Ik loop de trein uit met mijn koffer in mijn hand. Ik heb echt weer zin in dit nieuwe schooljaar, met nieuwe leerlingen. Het regent hard dus stap ik snel in mijn koets. De andere leraren die niet op Zweinstein wonen zitten daar ook al. Ik begroet ze vriendelijk. De terzielers lopen al voorwaarts, en ja, ik kan terzielers zien. Ik heb ooit mijn opa dood zien gaan toen ik negen was.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Moet ik prof Valor anders in de hal op de eerstejaars laten wachten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Jasmine Ophelia Algera

    Als we uitstappen, raak ik Asker in de drukte kwijt. Ik stap een random koets in en rijdt met twee onbekende kinderen van Hufflepuff naar het kasteel. Ik kijk verlangend naar het sprookjesachtige gebouw. Eindelijk weer op Hogwarts na deze veel te lange vakantie.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:35 ]


    Happy Birthday my Potter!

    SerpentsKiss schreef:
    Summer

    "Kijk zo herken ik je weer een beetje" zeg ik terwijl een glimlach mijn gezicht siert. Ik ga zitten en kijk hem aan "Maar vertel is hoe was je vakantie?". Zijn ouders ken ik redelijk goed en meestal is het daar,volgens mij, wel gezellig.


    [ik ga ff verder met het gesprek in de koetsen]

    Scorpius

    "ja hoor me vader was veel op z'n werk en me moeder was thuis, eigenlijk heb ik niet echt veel gedaan, jij?" het heen en weer geklots werd steeds irritanter en vond het niet erg als we er snel waren.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Ja! Dat vind ik goed :P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Dat van Rider en MrsBrittain]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''