• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [xEques, wil je iets minder voor andere personages schrijven? Miss wil EvilCat niet dat Mason naar de coupé komt of zo.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mmm...Nou Mason blijft liever op z'n luie reet zitten en Lily zwijgt. Maarja :P]

    Lily

    Als Hayde mij vraagt of ik haar niet mag, doe ik alsof ik haar niet hoor en laat ik Aqua los. Die rent gelijk de trein door. 'Oeps,' zeg ik schuldig. 'Aqua rent er vandoor...Ik ga!' Ik ren het beestje achterna en zie dat Hayde met Jasmine gaat praten. 'Aqua,' roep ik met mijn zoete stem. Aqua draait zich om en laat zich spinnend op mijn schoot rusten. Pff, nu is geen coupé meer bestemd voor mij, dus ga ik maar op de grond zitten.

    Mason

    Ik haal mijn schouders op als Hayde opeens wegloopt. 'Tja, en nu doe je alsof ik alles heb gedaan.' mompel ik. Dan sta ik op en loop naar buiten. De kleine Potter zit op de grond haar poesje te strelen, vlak voor de coupé van mijn vader. Ik ga naast haar zitten en aai het poesje. En zo zitten we; zwijgend het poesje te aaien.

    Albus

    Ik kijk in het rond maar zie Lily nergens. Ik zucht en zie het schoolhoofd net naar buiten komen. 'Professor,' begin ik zenuwachtig. 'Weet u waar mijn kleine zusje Lily is?' Ik friemel even aan mijn haar.

    Professor Stafler

    Ik kijk de kleine Potter aan. 'Nee, mijn excuses.' zeg ik beleefd en dan kijk ik even om me heen. 'Maar even tussen ons twee; was dat Mason die zoveel lawaai maakte?'

    Albus

    Ik kijk even in zijn strenge, groene ogen en zucht dan. Ik vertel het hele verhaal. 'En nu zoek ik Lily dus.' eindig ik.

    Professor Stafler

    'Bedankt.' zeg ik knikkend en ik ga opzoek naar Mason.

    [hehe, lekker veel stukjes :P dan gaat het topic minder snel vol]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason

    Als mijn vader naar buiten loopt sta ik snel op. 'Ik heb geen zin in een preek.' mompel ik tegen het meisje en dan loop ik snel weg. Ik loop de coupé binnen waar James en zo zitten en kijk Roos dan aan. 'Sorry,' zeg ik ademloos. Dan ga ik zitten en kijk ik door het raam; we zijn er bijna.

    Lily

    'Oke!' roep ik hem achterna. Dan sta ik op om terug te gaan naar mijn coupé waar mijn hutkoffer ligt. Als ik binnen ben ga ik zonder te kijken zitten en begin weer te lezen; alsof er niks is gebeurt.

    JustMeanXx schreef:
    [ waar moet ik eigenlijk beginnen?? als ze op school zijn?] [ ginny & hermione]


    [Nou, ze zitten nu in de trein. Maar ik snap dat het nu moeilijk is om in te springen dus je kan ook doen dat ze al op Zweinstein zijn. De trein is er toch bijna(A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ waar kan ik inspringen met Madelaine?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Albus

    Ik ga neuriënd mijn hutkoffer halen, in de coupé waar ik en Roos in zaten. Daar zitten James, Roos en Mason. Ik pak mijn hutkoffer en trek mijn gewaad aan. 'We zijn er bijna,' zeg ik en ik wijs naar buiten. 'Kijk, ik zie het kasteel al. Ik hoop echt dat Lily in Griffoendor komt. En James,' ik kijk even naar zijn aanvoerdersbadge. 'Ik denk dat ik voor jager ga dit jaar.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Is de trein er al bijna?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Miss zit die in een coupé en komt het schoolhoofd daar dan ook zitten of zo :P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [En ja (A) de trein is er al bijna]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik heb een tijdje naar alle prachtige verhalen van Asker geluisterd. Ik heb nu nog meer zin om naar Egypte te gaan als ik eindelijk klaar ben. Aangezien het al aardig donker begint te worden en de trein er dus bijna is, zijn we ons maar gaan omkleden. Het zou heel onhandig zijn, als we dat nog niet gedaan zouden hebben voor we er zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    [ is goed ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Of de boten ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Albus

    Als de trein stil staat pak ik snel mijn hutkoffer en loop de trein uit. Lily gaat dit jaar met bootjes, en ik met koetsen. Ik sta als eerste bij een koets en ga er in zitten. Het regent keihard dus word ik helemaal nat. 'Geweldig,' mompel ik. Ik begin te rillen en schuif de hutkoffer onder mijn voeten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''