• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[ ahahah het is; verras me maar ^^ ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Oh, thank you. Nog even en ik had mijn pa ten hulp gevraagd. Dat doe ik nooit meer... ]

kindness is never a burden.

Xav.
    Even kijk ik haar knipperend aan. De verbaasde uitdrukking is zo van mijn gezicht te lezen. "Yeah, whatever you said." met die woorden loop ik terug weg en maak twee borden met eten klaar.

[Damn, moet gaan slapen. Ben er morgen ochtend weer. Ciao mensjes van deze planeet aarde. ^^ ]

[ Hahah jamemr xd ach, dan praten we morgen verder ]

Amare

Ik grinnik van zijn uitdrukking. Als hij terug komt kijk ik hem lachend aan. 'Dat was Frans liefje.' zeg ik dan en kijk naar wat hij heeft gebracht. 'Het betekende verras me maar.'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Xav.
    Ik gooide van alles op mijn bord en voor Amare legde ik alles mooi geordend. Ik liep terug en zet het bord voor haar neus samen met een glas fruitsap en een lege tas. "Dat was Frans liefje," zei Amare. Ik maakte ook 'o' gebaar. "Wel, we zijn in Amerika dus hier is dat niet nodig." zei ik daarna grijnzend. "Koffie?"

jaimyhoi schreef:
    [Pomtiedom, ik denk dat Sky het gaat winnen van Nathan en Daniël :Y) Alhoewel, ze zijn wel engelen bedenk ik me ineens..]

{Haha, indeed mijn jongens zijn engelen (wbw)}

Don't be like the rest of them, darling

jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Ik ga er gewoon van uit dat je manieren hebt,' zeg ik grijnzend,'en dat je me dus niet zomaar wegsleept.' maar ik wist dat ook dit niet zou helpen. 'En anders..' begin ik met een nep dreigende toon, 'dan geef ik je de kieteldood!'

Nathan

'En anders.. dan geef ik je de kieteldood!' Zegt ze drijgend, alhoewel haar drijgende toon niet werkt omdat ze nogsteeds moet grijnzen, 'Klinkt erg overtuigend' Zeg ik grijnzend 'Jammergenoeg kan ik tegen kietelen, alleen Daniël niet'

ShallNotPass schreef:
    (...)

{Haha, indeed mijn jongens zijn engelen (wbw)}

[Kijken of ze zich ook als engelen gedragen :Y)]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Kijken of ze zich ook als engelen gedragen :Y)]

{Jaa.. Maybe.. XD}

Sky Leslie White
    'Dat is handig om te weten,' zeg ik lachend. En ik kijk even naar Daniël waardoor ik mijn aandacht voor Nathan even verlies. 'En ik kan heel erg overtuigend zijn.' ik doe mrt alsof ik wat steviger ga staan, zodat ik ongezien de tekening van achter mijn rug onder mijn shirtje kan stoppen, op mijn rug dat wel. Ik glimlach naar Nathan,' wat wil je er eigenlijk aan gaan doen om de tekening te krijgen?'

Nathan

'Wat wil je er eigelijk aan gaan doen om de tekening te krijgen?' Vroeg ze glimlachend, 'Hmm.. Ik kan genoeg manieren bedenken, ik ben best sterk dus het word niet echt moeielijk om je van je plaats te krijgen' Zeg ik uitdagend, uidagingen waren altijd leuk en het fijt dat ik een engel was hielp ook mee met het fijt dat ik sterk was, waarschijnlijk een beetje sterker dan een normaal mens.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:48 ]

[Het is Nathan schat ;)]

Sky Leslie White
    Nathan klonk erg uitdagend, maar wat hij kon, kon ik ook. En een grijns glijdt op mijn gezicht,'dat je het kan, betekend ook niet dat je het doet. En waarom laat je het Daniël niet zelf oplossen?' en ik kijk grijnzend naar Daniël. 'Of ben je nu zielig omdat je niets met je linkerarm kunt doen?'

{*Stompt again met haar hooft op de tafel.. Waarom ben ik nou zo blond?*}

Daniël

'Ja, inderdaad ik ben heel zielig' Zeg ik terwijl ik mijn best doe om een zielig gezicht te trekken, 'Waarschijnlijk kun je toch al niet winnen van Nathan dus dan al helemaal niet van ons twee dus ik laat het Nathan wel uitvechten' Zeg ik grijzend, fijn zo'n tweelingbroer.

[Hahahaha, ik heb medelijden met je hoofd :3]

Sky Leslie White
    'Je ziet er zo heel zielig uit hoor,' zeg ik glimlachend tegen Daniël. 'Maar is het niet gewoon het eerlijkst als jij het probeert. Zonder Nathan.' dan kijk ik naar Nathan. 'Al hoewel,' zeg ik grijnzend,' jou kan ik wel aan. Zo sterk ben je waarschijnlijk niet,' en ik doe een wenkbrauwwiebel naar Nathan.