• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Nee, WildFlower

    You´re a wildflower. Wildflowers they grow in the desert, the most horrible place on the planet. Because they save their strength and they reach for the sun and they bloom.


    Daniël

    'Hmm.. Het was in iedergeval niet bedoelt als een strikvraag' Zeg ik grijnzend, 'Maargoed, wat was het nou? Want ik werd er niet veel wijzer uit. het makkelijkst kun je gewoon andwoorden met ja of nee' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Daar hebben mensen altijd last van als ik praat volgens mij..' zeg ik nadenkend. Dan schud ik mijn hoofd en zeg:
    'Oke, je mag hem houden. Maar dan mag ik wel een nieuwe tekening van je maken.' en dan kijk ik Nathan en Daniël aan. 'En als we ook nu gaan ontbijten. Aan een appel heb ik echt niet genoeg.' en ik kijk ze lachend aan. 'Gaan jullie mee?'

    [ik moet eten, kom daarna weer als het kan.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik ga ook even eten..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Xav.
    Ik haalde mijn schouders op en schonk haar mok vol met koffie waarna ik zelf ging gaan zitten. "Geen normale dat weet ik, nu ja, tot voor kort was hij normaal." Ik keek haar met een serieuze blik aan en boog naar haar toe. "Ik heb gehoord dat hier wat aan de hand is. Mensen verdwijnen en worden vermoord." Ik haalde nogmaals mijn schouders op en ging weer recht zitten. "Dat heb ik horen zeggen." Ik nam een broodje, smeerde er wat boter op en een plakje kaas en nam en grote hap.


    kindness is never a burden.

    Timo.
    Ik rekte me uit en zag dat Daléna nog sliep. Ik besloot op de staan en haalde wat kleren uit mijn kast. Een bruine kniebroek en geruit hemd. Ik douchte vlug en ging toen naar beneden om te ontbijten. In de gang kwam ik Vanessa tegen die morrend op de reling van de trap zat. "Hello sunshine." grijnsde ik. Ze keek op en schonk me een boze blik. "Ga weg, Timo." zei ze en schouderophalend liep ik de kantine in. Ik schoof aan en vulde mijn bord met broodjes, beleg en cornflakes. Ik nam een tas koffie en een glas fruitsap en keek toen de kantine rond opzoek naar een plek waar ik kon zitten. Ik zag Xavier zitten met een meisje naast hem en besloot te vragen of ik bij hen mocht zitten. "He, Xav. Stoor ik?" vroeg ik. Hij propte het broodje in zijn mond en schudde zijn hoofd. "Timo dude, ga zitten joh." Dankbaar ging ik zitten en keek toen naar het meisje naast hem. Beleefd als ik was stak ik mijn hand naar haar uit. "Timothy Rhine, maar zeg maar Timo."


    kindness is never a burden.

    Daniël

    Ik dacht even na over haar voorstel, het klonk in iedergeval eerlijk, 'Deal' zei ik grijnzend, natuurlijk andwoorde Nathan bij eten direct met 'Ja' en stond op na mij ook aan mijn rechterhand omhoog te hebben getrokken, 'Blijkbaar ga ik ook mee' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waaw jij eet snel. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    {Haha, nee ik moest gedwongen de tafel klaar maken en nam aan dat we dan direct gingen eten.. Mijn vader is nog niet klaar dus moet ik wachten..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Aha, dat verklaart veel. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Ik ben er weer :3 even terug lezen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    'Deal,' zeg ik tegen Daniël. 'En laten we dan maar gaan.' en ik doe hun slaapkamerdeur open en loop richting de kantine. Dan besef ik me dat ik nog in me pyjama loop, maar het lijkt net sportkleding dus ik loop maar gewoon door. Samen met Daniël en Nathan loop ik de kantine in. Ik zie Xav, Timo en een meisje zitten. Ik pak wat eten en schuif dan bij ze aan.
    'Goedemoooorgen Xav en Timo. En meisje wier ik nog nooit gezien heb. Aangenaam, ik ben Sky Leslie White, zeg maar Sky.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik keek hem vreemd aan. 'Lekker dan. ' zeg ik en kijk hem aan. Ik buik weer voorover na hem toe. 'Dit meen je niet serikeus.' Zeg ik dan. De ruimte tussen ons was c verminderd en ik grijns kort. Dan haal ik mijn hoofd weer weg en. Begin ook een broodje te smeren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Amare, je weet dat er nu net 2 personen bij jullie zijn aangeschoven? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {3 personen toch?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Xav.
    Timo kwam naar ons toegelopen en vroeg of hij erbij mocht. Ik knikte en hij stelde zich voor aan Amare door zijn hand uit te steken. "Timothy Rhine, maar zeg maar Timo." Timo begon te eten en ik reageerde op Amare's laatste zijn. "Denk je dat ik lieg soms, ik meen het. De mensen beginnen zich zorgen te maken. Net een of andere science-fiction film." Even later kwam ook Sky aangelopen. "Hee Sky, kom er toch bij zitten." zei ik.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:58 ]


    kindness is never a burden.