• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik grijns. ' gewoon, je speelt zo goed. Professioneel. ' Ik glimlach en kijk hem aan. 'Ik ben eigenlijk niet moe..'zeg ik dan. 'Jij wel dan?' Vraag ik voor de zekerheid. 'Wil je al nasar boven gaan?'


    Nathan

    'Een beetje' Geef ik toe, waarschijnlijk zou het nu wel tijd zijn om naar mijn kamer te gaan en sta op, waarschijnlijk zou Daniël al boven zijn. 'In iedergeval tot morgen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik keek naar Nathan. ' ik ga ook naar boven.' Zeg ik dan met één glimt h waarna ik mijn tas lpak. ' tot morgen en slaaplekker .' Zelf ik dan waarna ik hem onbewust gen knuppel geef. 'Zie je morgen.' Zeg ik nog waarna ik de andere kant op loop.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik zie dat Daniël al snel in slaap is gevallen. En ik bedenk me iets waar ik mezelf mee wakker kan houden. En het was simpel wat ik ging doen, tekenen. Ik zocht even wat rond, vond papier en een potlood en ging gewoon een paar lijnen schetsen. Ik wet nog niet zo goed wat ik ging tekenen. Ik onderdrukte een gaap. En toen wist ik wat ik ging tekenen, Daniël. Hij had mij getekend, dus waar ik hem niet? Ik begon met tekenen, en af en toe keek ik over mijn schouder naar de slapende Daniël. Ik was bijna klaar, maar ik werd steeds meer moe. Totdat ik uiteindelijk gewoon met opgetrokken knieën, het papier op mijn knieën en het potlood in mijn hand tegen de bedrand van Daniël ook in slaap val.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    Ik trek mijn wenkbrouwen op als ik een meisje naast het bed van Daniël zie zitten, net zoals Daniël was ze in slaap gevallen. Voordat ik zelf ging slapen gooide ik een deken over de voeten van het meisje en ging toen zelf op mijn bed ligen en viel al snel met mijn hooft op het kussen in slaap.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik ben half in slaapwereld, half in de echte wereld. Wat me gelijk aan een Peter Pan quote doet denken; You know that place between sleep and awake? The place were you van still remember dreaming. That's where I'll always love you. That's where I'll be waiting. Ik vind het altijd al een mooie quote. Ik voel hoe er een deken over mijn voeten wordt gelegd maar ik neem de moeite niet om wakker te worden. Het zal vast wel Alexi zijn die toevallig nt wakker is. Dus ik ga gewoon verder in dromenland.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goed idee als we het ochtend laten worden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [LostMagic kan momenteel niet meer online komen omdat ze weg is op reis. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Dat is toch je zus? :3 blijft ze lang weg? And let the morning begin ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jup, my sistah. Ze blijft weg tot Woensdag.]


    kindness is never a burden.

    [O, dat is dus niet zo heel erg lang ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Neej, ze is gewoon naar de zee, maar dat was te lang om te typen... ^^ Sojjie. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Nathan

    Ik was ongeveer een half uur eerder al naar beneden geslopen om wat te eten te halen, iets wat ik standaard bijna elke ochtend deed en glipte weer geluid loos de kamer binnen, Daniël zijn houding was iets veranderd maar hij was nogsteeds aan het slapen het meisje zat volgens mij hetzelfde als gisteravond. Ik gooi de andere twee appels op mijn bed en neem zelf een hap van degene die ik in mijn hand had als ik op het bed ga zitten.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lol, hij heet hier geen Ryan, hij heet hier Nathan :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ohh.. Ja.. *Veranderd*}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik word wakker van geluid, ik hoor iemand eten. Axton? Jake? Alexi? Ik doe mijn ogen open en merk dat ik op de grond zie, en Nathan zie éten. Dan herinner ik me dat ik bij Daniël was gebleven voor het geval hij iets nodig had. Ok heb de tekening, van Daniël, nog op mijn schoot liggen. Ik kijk even achter me, Daniël slaapt nog, en dan zeg ik zacht tegen Nathan. 'Goeiemorgen.' ik wilde Daniël nietnwakker maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.