• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ShallNotPass schreef:
    {3 personen toch?}


    [ik had het over Timo en Sky :Y) ik wist niet of Dsniel en Nathan ook zouden aanschuiven :3 Nders zijn er 4 nieuwe ;)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ohh.. Die manier.. Nee ik weet zelf ook nog niet of Daniël en Nathan ook aanschuiven.. Waarschijnlijk gaan ze gwn ergens anders zitten}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke verwarrend, wie komt er nou bijzitten? ]


    kindness is never a burden.

    [Sky zit erbij, Daniël en Nathan nog niet :3]

    Sky Leslie White
    Ik zal er zeker bij komen zitten' zeg ik met een lach. Ik neem een hap van mijn eten en vraag dan aan Xav, 'Wat meen je serieus?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Ik sprong overeind vastbesloten Xavier voor me te winnen. Niemand, niet Sky of een of andere stomme nieuwe 'roomie' zou mijn plan om hem de mijne te maken ruïneren. Ik nam wat eten -niet teveel denken aan de lijn- en ging naast Xavier aan de tafel zitten. "Hi, Xav." zei ik poeslief en keek even naar Amare en Sky.


    kindness is never a burden.

    [Zit zijn Vanessa er ook bij. Hheh. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    {Hoe ziet het er eigelijk uit? Ik neem aan dat er een keuken is?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [De kantine.... ]


    kindness is never a burden.

    [Geen idee, ik zie gewoon een redelijk grote ruimte voor me. Met ronde tafels. En dan aan de rechterkant automaten voor snoep. Recht tegenover de ingang ramen. En Thsjaa, links kun je eten pakken. Maar dat is hoe ik her zie :Y)]

    Sky Leslie White
    Vans zei alleen maar Xav gedag, maar dat maakte me niet zoveel uit.
    'Hoi Vans,' zei ik tegen Vans,' je ziet er leuk uit.' ze had leuke kleren aan. Niet dat ik het zelf snel zou dragen, maar het stond haar goed. En ik neem nog een hap van mijn eten. Ik keek om me heen of ik Daniël of Nathan ergens zag, maar ik zag ze nergens. Ik besloot me er niet druk om te maken, ik zou ze later wel wer zien, of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Gezellig, iets waar ik totaal geen zin in had: meer mensen, en ik wist zeker dat Nathan er hetzelfde over dacht zelf pakte ik één appel en ging toen ergens een beetje van het groepje samen met Nathan op een tafel zitten. Het gesprek wat we voerden was niet heel erg interesant en ik gooide tussen de dingen die ik tegen Nathan zij mijn appel van mijn ene hand naar mijn anderen hand iets wat mischien een beetje zeer deed maar ik bewoog mijn linkerhand zo min mogelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik was aan het wachten op Amare maar die is offline dus hier ben ik weer! ^^ ]
    Xav.
    Geërgerd mompelde ik een begroeting terug en keek toen naar Sky die ook wat zei. "Hoi Vans, je ziet er leuk uit." Ik wist niet of ze het sarcastisch bedoelde of niet maar Vanessa leek het in elk geval zo op te vatten. "Bedankt voor je mening, zuster non." snauwde ze en keek toen weer glimlachend naar mij. "Vanessa kun je wat koffie voor me halen?" zei ik en schoof haar mijn tas toe zonder haar aan te kijken. "Ik- goed." zei ze wat afwachtend, nam mijn mok en liep weg. "Ik krijg wat van d'r," mompelde ik,"Maar wat ik serieus meende over de vreemde dingen die hier gebeuren. Nog niet van gehoord?"


    kindness is never a burden.

    Sky
    Vans dacht dat ik het niet meende, en ze noemde me ook nog eens zuster non. Maar ach, als ze zo wilde praten, dan deed ze dat maar. Ik maakte me er niet druk om. Ik antwoordde op Xav;
    'Over mensen die vermoord worden enzo? Van gehoord. Of het waar is, geen idee.' Ik kijk even om me heen voordat ik zacht vervolg:
    'Ik zou best weleens uit willen zoeken hoe dat echt zit.' ik kijk nog een keer om me heen, en dan zie ik Daniël en Nathan zitten, ik zwaai even kort naar ze en dan zeg ik nog tegen Xav:
    'Waarom mocht Vans mij ook alweer niet?' tot ik het me weer herinner. 'Aha, ik weet het alweer, ze denkt dat ik je wil afpakken van haar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Trouwens, wat ik me ineens bedacht. Moesten ze vandaag niet lessen volgen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Idk. Nog niet, laten we doen dat het gister zaterdag was en vandaag zondag, morgen beginnen de lessen. Vind me zusje vast niet erg. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Xav.
    "Vanessa mag niemand." zei ik en vervolgde geïnteresseerd,"Hoe zou je dat dan willen uitzoeken?" Als het op avontuur aankwam stond ik vooraan in de rij.


    kindness is never a burden.