• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Vast niet ^^]
    Sky
    'Behalve jou,' mompelde ik. 'En hoe ik het wil doen, nog niet echt een idee.' alhoewel, ik had wel een klein idee. 'Het begint in iedergeval daar waar we niet mogen komen. De plaatsen die verboden voor ons zijn.' en ik kijk even om me heen, zodat niemand het hoort. 'Alleen, dit kunnen we niet met veel doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Whaha zometeen komen ze erachter dat Nathan en Daniël ook niet 'normaal' zijn} (wbw)


    Don't be like the rest of them, darling

    Xav.
    Even vergat ik dat Amare en Timo er ook nog bij zaten. Amare was aan het eten en leek niet echt op te letten en Timo zat op zijn gsm te klooien. "Laten we dit gesprek straks verder zetten, goed? Om 11 uur bij het meer in het bos. Deal?" Vanessa kwam aangelopen en meteen boog ik weer achteruit. "Hier is je koffie, lieverd." zei ze mierzoet en ging we naast me zitten. Ze gooide haar linkerbeen over haar knie waardoor bijna haar hele billen zichtbaar waren maar ik trok me er niks van aan en nam een slok van mijn koffie.


    kindness is never a burden.

    [Dat zou stoer zijn -wbw-]
    Sky
    Ik knik naar Xav, om 11 uur bij het meer. Dat moest wel lukken, het was nu 10 uur. Vanessa was er weer, ze wilde express aandacht van Xav. Ik ging het maar gelijk duidelijk maken.
    'Vans, ik wilde even zeggen, ik wil Xav niet van je afpakken,' begon ik. 'En daarbij, ik ben helemaal geen non. Ik heb het niet zo op lange zwarte jurken.' en ik lach even naar haar. 'Timo, mag ik je gsm even lenen?' vraag ik dan aan hem. Ik wilde weten wat het weer vandaag zou doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Grijnzend keek ik toe hoe Sky tegen Vanessa begon te praten en Vans zuchtte overdreven. "Luister, whatever je plannen zijn, laat me met rust, goed? Ik heb geen behoefte aan een zielig persoontje die probeert alles goed te maken.","Vanessa!" zuchtte ik geërgerd terwijl mijn stem de hoogte in schoot. Timo gaf zijn gsm aan Sky en keek toen naar Vanessa. "Oh, hoi jij." mompelde hij en at de rest van zijn eten op.


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Ik snap het al Vans,' zeg ik dan tegen Vans. 'Maar ja, laat dan maar zitten he. Theatraal is niet zo erg, drama word me too much.' ik ging me niet bezighouden met Vans. Niet als ze zo deed. 'Thanks Timo,' zeg ik tegen hem als hij zijn mobiel geeft. Snel check ik het weer, het zou een matig zonnetje worden. Ik vond het prima. Ik geef zijn mobiel weer terug. 'Al klaar,' zeg ik met een glimlach. 'Trouwens, Timo, wat was dat nou gister met Jake en Alexi? Je leek serieus jaloers.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Verbaasd keek ik naar Sky. "Wat? Begin jij nu ook al?" zuchtte ik en stak mijn gsm terug weg. "Ik moet niks met Alexi goed. Gewoon een misverstand!" antwoordde ik geërgerd.


    kindness is never a burden.

    Sky
    'He Timo, mij maakt het niet uit of je het nou wel of niet wil,' zeg ik lachend tegen Timo. 'Maar als het wel zo was, ben je nu te laat. Zij en Axton hebben wat. Axton heeft zijn leven gebeterd, en lijkt echt verliefd te zijn op Alexi.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet even douchen.. Ben zo terug ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Totzoooooo^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. "You've gót to be kidding me!" schoot ik uit en sprong zonder het zelf te beseffen overeind. Oké, over-reacting maar Axton is wel dé player van de school, naar wat ik heb horen zeggen. Ik schraapte mijn en ging weer langzaam zitten. "Niet dat het me wat kan schelen natuurlijk."


    kindness is never a burden.

    [Ik weet dat ik nog in een maar iets eerdere post heb gezegd dat het 10 uur was. Maar anders gaat het zo sloom :Y)]

    Sky
    Het was duidelijk, Timo vond Alexi leuk.
    'Nope, I'm not kidding you. Het lijkt echt alsof hij haar leuk vind. En ik weet het dat hij dé player van de school is. Of eigenlijk was nu.' zeg ik tegen Timo. Ik keek even op mijn horloge, half 11. Nog een half uur. Ik eet mijn laatste beetje eten op en loop dan even mijn bord weg. Dan neem ik weer plaats aan de tafel en kijk even naar buiten, het was inderdaad een matig zonnetje. Maar dat maakte me niets uit, ik hield van elk weer eigenlijk. Ik hield van het leven, punt.
    'O, wacht, ik moet heel even iets halen.' zeg ik, en dan loop ik snel van de tafel weg. Ik loop naar de vriezer, waar een bak met ijs in ligt. Precies wat ik zocht, ik pakte ook gelijk een lepel. En toen liep ik terug. Ik ging achter Xav staan, en toen, met een snelle beweging duwde ik zo de bak met ijs in zijn gezichtsveld. Dan loop ik om hem heen en ga weer zitten.
    'Tadaaaa, je bak met ijs,' zeg ik lachend tegen Xav. 'Ik ben het niet vergeten van gister.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik keek Xav aan. Ik was daarvoor helemaal in gedachte verzonken over het kidnap verhaal. 'Natuurlijk geloof ik je.' mompel ik dan. Vanessa, Sky en Timo waren erbij gaan zitten en ik glimlachte naar allemaal. 'Amare, by the way. Het spijt me dat ik daarnet niet oplette.' Ik keek Xav aan. 'Wat zei je trouwens over een bos?' zei ik toen een stuk geinteresseerder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky
    Amare begon over het bos, ze mocht hoe dan ook niet mee.
    'O, dat ik weleens hardloop in het bos, en wandel. Voor de rest hadden we het er niet over,' zeg ik met een glimlach. Ik kon goed liegen, en dat was handig. Niet dat ik vaak loog, maar voor dit soort dingen was het handig. Ik moest het er eerst met Xav over hebben, voor dat we er iemand bij zouden betrekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    "OMFG, Sky! I LOVE YOU!" schreeuwde ik uit toen ik de bak met ijs voor mijn gezicht zag. Ik nam hem vast en knuffelde. Ja, ik knuffel de bak met ijs. Problem? Didn't think so. "Oh eh- niks hoor. Laat het maar." zei ik vlug tegen Amare en ga dan verder met mijn pot ijs knuffelen. "Xavier. Je weet toch wel dat je een ijsbak knuffelt?" vroeg Timo met opgetrokken wenkbrauw.

    [Oké, let niet op mijn tijden want dat wisselt af. T.T. en O.T. ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:40 ]


    kindness is never a burden.