• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[ He nee, maar, he shit -.-' echt niet? Hmm, arme Sky, dan moet ze maar iemand anders vinden ^^
    En aangezien het feit wordt genegeerd dat ik bij Xav etc in de kamer ben, en Elbrich net haar reactie heeft herhaald, blijf ik wel bij Daniël en Nathan in de kamer :Y)]

Sky
    'Ja ja, tuurlijk ben je voorzichtig,' zeg ik grijnzend terug. Ik bedacht me dat ik Xav nog een bak ijs moest geven, maar dat kwam later wel. Het was pas ochtend. 'Ik hoop dat ik het goed gedaan heb,' zeg ik tegen Daniël. Die een appel van Nathan opvangt. 'Wie wilt er iets drinken?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Oh, shittah! Am sorry Jaimy! :$ Ik las d'r gewoon over, wil je dat ik het aanpas? ]

kindness is never a burden.

Amare

Ik glimlach naar Xav. 'Alsof je mijn gedachte leest.' zeg ik dan met een lachje. Ik sta op en trek mijn vans aan en glimlach. 'Ik rammel van de honger.' zeg ik dan met een lachje. Ik bekijk hem even, 'Jij ziet er trouwens ook niet verkeerd uit.' zeg ik dan met een grijnsje.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Xav.
    "Well, thank you." glimlachte ik en hield Amare mijn arm voor. "Ma'am?" vroeg ik beleefd en wachtte tot ze die zou aannemen. "Vanes, kom je of ga je nog wat verder chatten met je 10 vriendjes?" grijnsde ik naar Vanessa en keek toe hoe ze haar laptop dicht deed en haar arm door de mijne schoof. "Sure." lachte ze lief. Ik trok mijn arm terug en schoof die door die van Amare. "Ga dan." Ze keek me verbaasd aan, mompelde wat boos en stampte -voor zover dat mogelijk was op die schoenen- de gang op. "Let's go." zei ik tegen Amare.

jaimyhoi schreef:
    [ He nee, maar, he shit -.-' echt niet? Hmm, arme Sky, dan moet ze maar iemand anders vinden ^^
    En aangezien het feit wordt genegeerd dat ik bij Xav etc in de kamer ben, en Elbrich net haar reactie heeft herhaald, blijf ik wel bij Daniël en Nathan in de kamer :Y)]

Sky
    'Ja ja, tuurlijk ben je voorzichtig,' zeg ik grijnzend terug. Ik bedacht me dat ik Xav nog een bak ijs moest geven, maar dat kwam later wel. Het was pas ochtend. 'Ik hoop dat ik het goed gedaan heb,' zeg ik tegen Daniël. Die een appel van Nathan opvangt. 'Wie wilt er iets drinken?'

Daniël

'Ja ja, tuurlijk ben je voorzichtig' Zei ze grijnzend terug, 'Je moet wat meer geloven in jezelf en vooral in mij' Zeg ik lachend terwijl ik een hap uit de appel neem en ik Nathan hoor antwoorden op de vraag van Sky wie er iets wil drinken met een luid 'Ik!'

[ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:30 ]

Don't be like the rest of them, darling

Amare

Ik was verbaast over hoe zijn relatie met Vanessa was. Ik glimlachte naar Xav. 'Wat is dat tussen jullie?' vraag ik nog terwijl we alvast lopen. 'Ik wil nergens tussen staan..' mompel ik nog.

[Omfg, Xav heeft net zulke manieren als Raoul -wbw- Ik moet zeggen, Judy mist Raoul wel ;) En je hoeft het niet aan te passen hoor ^^]

[Tja, ik heb manieren en daarom Raoul en Xav natuurlijk ook. ^^ ]
    Xav.
    "Dat is over." antwoordde ik. "Enkel denkt Vanessa van niet." We liepen door de gang de trap af. "Je staat nergens tussen hoor." grijnsde ik dan. Wanneer we beneden waren was Vanessa nergens te zien dus besloot ik gewoon door te gaan naar de kantine.

[Ik moet afsluiten. Ga naar Journey 2 kijken. Héhé. Vanessa Hudgens en Josh Hutcherson, here I come. ^^ ]

[Lieverd, volgens mij moet Nathan deze keer Daniël zijn ;)]
    Sky
    'Voor in jou?' vraag ik lachend. 'Oke, wil jij ook wat drinken Daniël?' en ik pak al wat te drinken voor Nathan en mij. 'Here you are,' zeg ik tegen Nathan. 'Of lest de appel de dorst?' vraag ik met een grijns. 'En tuuurlijk geloof ik in jou,' zeg ik lachend.

*Stompt haar hooft tegen de tafel*

[ Hahah jammer ;[[ ik reageer wel nog even ^^ ]

Amare

'Gelukkig.' zei ik met een lachje. Mijn arm wasnog steeds in die van hem gehaakt en onbewust begon ik met mijn hoofd tegen zijn schouder aan te leunen. Mijn ogen keken de kanitne door. 'Zullen we daar zitten?' vroeg ik toen en wees naar een plekje bij het raam.

Daniël

'Nee bedankt' Zeg ik grijnzend, 'Fijn dat je me gelooft' Vervolgde ik nogsteeds grijnzend terwijl ik me verplaats op het bed en ik een tekening zie ligen en ik raap hem van de grond 'Dus, dit lijkt me meer dan eerlijk ik teken jouw en jij tekent mij' Zeg ik lachend.

Sky
    Ik kijk lachend op, als Daniël het over de tekening heeft. 'Thsjaa.. ik wilde vannacht zo lang mogelijk wakker blijven, zodat jij als eerste zou slapen, en ik het gelijk zou merken als je iets nodig had.' mompelde ik. 'Dat klinkt heel stom volgens mij. Maar goed, toen ging ik maar tekenen. En thsjaa, wat je zegt, heel eerlijk toch?' en ik glimlach een beetje verlegen naar hem. Het was lang niet zo goed als zijn tekening.

ShallNotPass schreef:
    *Stompt haar hooft tegen de tafel*

[HAHAHHAHAH, ik lachte me hier kapot om hahahahahhha. Nog steeds, hahahah, telkens als ik het weer lees xd. That made my day.]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[HAHAHHAHAH, ik lachte me hier kapot om hahahahahhha. Nog steeds, hahahah, telkens als ik het weer lees xd. That made my day.]

{Jeah.. I really did.. My head hurds XD}