• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Die is wel wat gewent XD}

Daniël

'Ik wil het ook wel tegen je opnemen hoor, maar het zal allemaal een stuk makkelijker gaan als je gewoon die tekening geeft' Drong ik aan, waarschijnlijk had ik aan één hand genoeg om de tekening te pakken te krijgen, ookal wauw ze hem niet geven.

Don't be like the rest of them, darling

Amare

Ik lach. 'Graag.' Zeg ik dan en kijk naar mijn bordje met eten. 'Bedankt' zeg ik nog. Rustig begin ik aan het eten. 'Dus, kan je me vertellen wat voor school dit is?' Vraag ik dan en kijk hem aan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Sky Leslie White
    Aangezien de tekening toch onder mijn topje op mijn rug zat zette ik mezelf af van de muur. Ik liep doodgewoon naar Daniël toe en zei:
    'Dan moet er wel een tekening zijn.' en ik glimlach naar hem. 'Want zonder tekening, is er ook geen tekening om weg te halen.' ik verwachtte niet dat hij door zou hebben dat de tekening onder mijn shirt zat.

[Nu moet ik weer gaan helaas. Tot vanavond! :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Woeshj, misschien dat ik er nog 5 minuten ben :3 maar als ik ineens offline ben, dan is me moeder thuis :Y)]

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:10 ]

{Haha XD Is goed.. Ik zal zo snel mogelijk posten}

Nathan

Toen ze naar Daniël liep maakte ze twee fouten, één ze draaide haar rug naar mij toe en twee, ik kon zien dat ze de tekening onder haar shirt had gestopt. Geluidloos trok ik de tekening onder haar shirt vandaan en hielt hem omhoog zodat zij er niet bij kon 'Bedoel je deze?' Vroeg ik haar grijnzend.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:53 ]

[Lieverd, alweer, hij heet Nathan, niet Ryan ;)]

Sky Leslie White
    Ineens voelde ik een hand bij mijn rug, maar ik was te laat. 'Bedoel je deze?' vroeg Nathan grijnzend.
    'HÉ?!' riep ik uit. Ik keek hem aan en bedacht of ik hoog genoeg kon springen. 'That's not fair. Ik heb geen tweelingbroer of zus hier lopen die me kan helpen.' ik schat nog even in of het me kan lukken als ik zou springen. Ik doe net alsof ik wil gaan zitten maar in werkelijkheid spring ik omhoog om de tekening terug te pakken uit Nathan's handen.

[Het is ook niet Daniël schat ;)]

{Ga ik ooit leren van mijn fouten?}

Nathan

'That's not fair. Ik heb geen tweelingbroer of zus hier lopen die me kan helpen' Zegt ze klagent, 'Gelukkig niet, volgens mij zou ik geen twee van jouw overleven' Zeg ik lachend terwijl ik de tekening buiten haar berijk hou, 'Waarom wil je de tekening zograag houden?' Vroeg ik haar.

{Wauw.. Nu hebben we ze allemaal gehad en mijn hooft doet aardig pijn dus ik zal proberen eindelijk mijn hooft erbij te houden XD En na te denken voor ik iets doe (Erg moeielijk voor mij xD)}

[Waarschijnlk niet, Hahaha, en ik zie het al weer helemaal voor me hoe mee hoofd tegen de tafel bonkt]
    Sky Leslie White
    Ik kom niet bij de tekening. 'Waarom wil je de tekening zo graag houden?' vraagt Nathan. En ik probeer nog steeds de tekening te bemachtigen. 'Om er de hele dag naar te kwijlen, nou goed?' zeg ik lachend. Ik geef het springen op. 'Ik kan hetzelfde aan jullie vragen, waarom willen jullie de tekening hebben? Ik kan helemaal niet zo goed tekenen.' beken ik.

[Misschien moet je je naam van ShallNotPass veranderen in ShallNotLearn hahahahhahahaha]

Daniël

'Ik kan hetzelfde aan jullie vragen, waarom willen jullie de tekening hebben? Ik kan helemaal niet zo goed tekenen' Zegt ze als ze het springen opgeeft, 'Ik vind van wel' Breng ik ertegen in, en zie dat Nathan nogsteeds grijnzend op het voeteneinde van mijn bed gaat zitten en ik pak de tekening uit zijn handen. 'Wil je hem echt graag hebben?' Vraag ik haar.

{Hahaha XD mischien.. Ik kan morgen mijn naam veranderen maar ik had al een ander idee}

[Terug naar TheRumIsGone? :3]

Sky Leslie White
    'Dankje,' mompel ik verlegen tegen Daniël. 'En is dat soms een strikvraag?' vraag ik glimlachend aan hem. 'Want als ik ja zeg klinkt het volgens mij net alsof ik er echt naar ga staren. Maar als ik nee zeg dan klinkt het net alsof ik hem lelijk vind. En je bent zeker niet lelijk.'.. Dat laatste had ik willen denken, niet zeggen. Ik ben weer zo dankbaar dat ik nooit bloos. Dus glimlach ik me er maar doorheen.