• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ( xD even wat bedenken)

    Tiffany
    Hij blijft me elke keer verrassen. Zo'n lief klein jongetje, die een volwassene het ziekenhuis in slaat. Als ik die kracht had, zou ik mijn vader allang hebben teruggeslagen. Nu zou het alleen maar meer problemen veroorzaken als ik voor mezelf op zou komen. 'Het is goed dat je dat hebt gedaan. Ieder mens die daar de mogelijkheid voor heeft zou precies hetzelfde doen. Ooit komt je moeder er nog wel achter dat jij gelijk hebt. Ze is vast geschrokken, waardoor ze zo reageert. Als ze daar over heen is kan ze weer helder nadenken, en zal ze beseffen dat jij dat niet zomaar doet.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    'Eey Quinn,ik heb zin om te zwemmen'zeg ik. 'Ik weet niet waarom,maar ik heb ook twee zwembroeken meegenomen,moest weer is van mijn lieve ouders'zeg ik zuchtend en kuch bij het laatste. 'Maarja,nu is het wel handig,dus ga je mee?'vraag ik lachend. 'Gewoon waar jullie gister ook waren gesprongen hea'

    Andrew Cole.

    Ik zuchtte zachtjes, "Ze moet me in de eerste plaats al geloven ! Ze heeft me op de wereld gezet, heeft me opgevoed en weet hoe ik ben, hoe kan ik nu mijn zusje beschermen als ze dat nodig heeft ? Ik weet toch niet hoe die nieuwe vriend van haar nu is, misschien is hij wel net hetzelfde als mijn vader, dan kan ik een begrafenis regelen". Ik haalde mijn iPhone uit en zocht de foto op van haar. Degene die ze om smeekte om hem te maken.

    Tiffany
    Hij laat een foto van zijn zusje zien, die net zo schattig is als Drew. Ik heb geen idee hoe ik hier op moet reageren, mijn ouders geloven me ook nooit. Mijn hele leven al niet. Dus waarom zou ik reageren dat ze vanzelf wel bijtrekken, als dat bij mij ook niet het geval is? 'Ik begrijp je, maar mensen maken fouten. Jij hebt vast ook dingen gedaan waar je niet trots op bent. Hier zal je moeder binnenkort ook niet trots op zijn. Je zult haar ooit moeten vergeven. Je wilt niet leven zonder je moeder, echt niet. Die heb je gewoon nodig.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten

    "Ja is prima. Wat er gister is gebeurd weet ik niet zo goed meer en ik hoef het ook niet eens te weten" zeg ik lachend. "Maar, je bent weer eens zo slim geweest om er twee mee tenemen!"

    (dit was ffies mijn laatste reactie, ga nu leren x. )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Tja ben gewoon slim hea'zeg ik lachend en schud dan me hoofd. 'Nee,toch niet' zeg ik lachend. 'Maar kom naar de kamer.'zeg ik en loop richting onze kamer.

    [Maar mensen, hmm.. .
    Vermits ik deze RPG en de andere RPG een beetje aan het verwaarlozen ben. Waar ik me voor schaam. Heb ik besloten dat het misschien beter is dat ik stop of dat iemand anders mijn rol overpakt. Ik kan helemaal niet vaak online komen. En dat is ook niet fijn voor jullie denk ik. Want ik moet zo vaak vragen waar zitten we en ik heb zo veel in de vakantie te doen, dat ik echt niet vaak online kan komen. Altans niet zo lang om aan een RPG mee te doen.
    Dus als er iemand is die mijn rol over wilt pakken? Ik vind het echt enorm stom , maar het is denk ik ook leuker voor jullie als mijn personage meer mee kan doen in de RPG. Ik zal jullie allemaal enorm hard missen! Deze RPG was echt geweldig en ik vind het echt enorm stom dat ik moet vragen of iemand mijn rol wilt overpakken.

    *Schaamt zich doood.*]
    (huil)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [ Neeeh je mag niet stoppen!:(]

    [Ik wil wel proberen, maar ik heb echt heel weinig tijd. En deze RPG gaat heel snel.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Hij gaat zo snel omdat er zoveel nutteloze berichten tussen haakjes gepost worden en omdat er zoveel oneliners gepost worden, als iedereen zijn best deed om langere posts te maken zou het veel minder snel gaan.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oke, ik zal blijven , maar ik kan echt niet beloven dat ik veel online kan zijn.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [je kan het toch gewoon nog proberen? Dan posten we zoals xIbiMalik al zegt langere stukjes.]

    Phootos schreef:
    [Oke, ik zal blijven , maar ik kan echt niet beloven dat ik veel online kan zijn.]

    [Yeah(yeah)]

    (de laatste tijd zal ik ook minder online zijn. Moet veel leren en daarom ook langer op school zijn. Kom soms dan half zes thuis-eten-leren,,,, dus ik ben er wel maar zit dan ook meetal op mijn ipod)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.