• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Haar woorden stelden me rustig en ineens trok ze me mee naar binnen toe.
    Ik had geen idee wat ze van plan was maar volgde gewoon.. Ik was wel benieuwd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    Ik lette niet echt meer op. De gedachtes namen mijn aandacht over. Pas toen ik haar arm om me heen voelde en ze zei, "Wat is er ?", gevolgd met een, "Je kan het me vertellen", keek ik naast me op. "Ik weet zoveel over hoe het leven zou moeten zijn". Ik stopte eventjes en zuchtte, "Maar mijn leven is niks dan klote,". Ik wist dat ik nog niet had gezegd tegen iemand hier waarom ik hier zat. Ik had nog tegen niemand vertelt hoe klote mijn leven wel niet was. Ik wou andere mensen op de eerste plaats zetten, niet mezelf. Zo simpel was het.

    Tiffany
    De jongen die mij had verteld van het leven te genieten heeft zelf een leven dat hij niet leuk vond. Ik had me de hele tijd lopen aanstellen, terwijl hij net zo ongelukkig is. 'Ik kan je moeilijk vertellen dat je naar de positieve kant moet kijken, want ik doe dat ook niet.' Ik dacht na over wat ik nog meer zou moeten zeggen, ik ben hier niet zo goed in als Drew. 'Maar toch moet je proberen ervan te genieten.' Dit was mijn geweldige manier om hem te troosten. 'Je hebt mij, thuis vast ook nog wel vrienden, je hebt familie. Allerlei mensen die je blij kunnen maken.' Einde van mijn verschrikkelijke poging om hem op te beuren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik kan dit weekend niet op de comp en me ipod want ik ben bij me vader maar ik zal soms kijken of er een nieuwe topic aangemaakylt moet worden. Xx)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Topic 8.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Aawh jammer]

    (jmmr ;( heb ik eigenlijk nog iets gemist?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ze probeerde het. Me troosten. Ik snapte het wel dat ze niet zo goed was in deze dingen. Ik was er alleen goed in omdat ik het vaak deed. Een brok vormde zich in mijn keel toen ik dacht aan mijn kleine zusje. Haar krullende blonde haren en haar groene oogjes. Ze had me een knuffel gegeven voordat ik hier naar binnen was gelopen. Het vocht dat in haar oogjes stond. Ze wou me niet missen. Ze had alleen maar mij. Ik veegde een traan weg die over mijn wang liep. Het kon me niet schelen hoeveel mensen me zouden zien. Ik was het beu iemand te spelen die ik niet was. "Moest ik tegen de tijd dat ik doodga, nog niemand hebben gevonden" begon ik, "Dan zou ik het tegen mijn kleine zusje zeggen, dat ik van haar hou".

    Tiffany
    Ik had nog nooit een jongen zien huilen, meestal doen ze de hele dag stoer. Hieruit blijkt toch dat dat niet het geval is. Het is echt niet leuk om iemand te zien huilen. Het is dat ik dit keer iemand moet troosten, anders was ik in tranen uitgebarsten omdat ik het zielig voor hem vind. 'Je vind wel iemand, dan kan je het tegen twee meisjes zeggen.' Ik vind het niet leuk dat hij er niet zeker over is dat hij een leuk meisje ontmoet. Iedereen vind wel iemand. Op ieder potje past een dekseltje. 'Drew, ik vind het zo zielig voor je!' zeg ik oprecht. Ik trek hem in een omhelzing.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Zijn er nog mensen hier online?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( Jep me, uhhm ze haden alleen het plan drank te stelen veder niks.)

    Andrew Cole.

    Ze wist maar half wat er omging in mijn hoofd. Langzaam sloeg ik mijn armen om haar heen. Het werd misschien eens tijd om het te vertellen. Hoe erg ze me ook ging vinden. Ik liet haar los en veegde wat tranen van mijn wangen. "Mijn ouders zijn gescheiden" mompelde ik wat hees, "Ik koos ervoor om bij mijn Moeder te gaan wonen, ik was dichter bij school, mijn vrienden, de stad, geweldig dus, maar mijn Vader vond dat niet zo geweldig". Ik zuchtte eventjes en ging door, "Ik was alleen thuis met mijn kleine zusje, ze was 2, een jaar geleden dus, toen hij opeens binnen kwam lopen", ik wist nog altijd niet hoe hij die deur had opengekregen, "Hij begon me te slaan en zei dat ik een slechte zoon was, hij was van plan om mijn kleine zusje ook te slaan en mee te nemen, ik deed alles om haar te beschermen, dus ben ik terug opgestaan, ik ben hém beginnen slaan, ik was zo kwaad op hem om alles wat hij me had aangedaan, ik liet me gaan, lette niet op hoeveel kracht ik gebruikte en sloeg hem het ziekenhuis in, ik ben vrijgesproken omdadt het om zelfverdediging ging, maar mijn Moeder geloofde dat niet,".

    (miss. kunnen Austin en Quinten nu iets doen)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ja is goed,wat?)

    (Eeu, geen idee xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.