• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Ja ik zal ook wel langere posts sturen, want ik doe eigenlijk alleen
    aar wat hij zegt en nouwelijks wat hij denkt)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Dus hmm... ik moet nu al weer door. Ik laat mijn Q openstaan zodat ik vlug eens kan kijken. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    We liepen richting onze kamer. Je hoorde onze voetstappen duidelijk toen we de grote trap weer opliepen. Ik deed de deur open en we liepen de hal naar onze kamer in. Ik stapte de kamer binnen het was er nog pikdonker. "Oka, ik zal het gordijn weer open doen." lachte ik zachtjes en ik sloeg de goedijnen open. Het zonlicht kwam naar binnen en verlichtte de kamer. Meteen werd duidelijk dat de kamer nog steeds smerig was en dan ook vooral mijn kant. Er lagen muizenkeutelsbop de grond, kleren, drank en kots. "We zouden toch niet zelf onze kamer op moeten ruimen?" vroeg ik verbaasd terwijl ik mijn ahirt uit trok. "Waar zijn de zwembroeken?". veoeg ik nu weer lachend.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (zo ik heb mijn best gedaan op een lang stukje ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk grijnzend naar de troep. 'Wel jammer'mompel ik. 'Maar je kots ruim je echt zelf op!'zeg ik en kijk er even vies naar. De geur ervan is erg te ruiken. Ik gooi hem een zwembroek toe. 'Hier is die'zeg ik en trek zelf me eigen zwembroek aan. Ik zoek even naar mijn zonnebril die ik daarna opzet. 'Ik ga nu niet opruimen hoor,doen we later wel'zeg ik en stap de kamer uit. Ik wacht op Quinn bij de deur.

    [Waar zitten we eigenlijk ergens?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Ik heb er ook geen zin in om dit op te ruimen" lach ik en ik trek de zwembroek aan. Hij past goed, heel handig eigenlijk dat ik een vriend heb die de zelfde kleding maat heeft als ik. Ik pak mijn slippers, die ik toevallig wel mee had genomen en trek ze aan. Ik doe mijn muts en beats af en mijn zonnebril houd ik op. "Zo klaar om te gaan" roep ik Austin achterna.

    (Echt vervelend, elk berichtje op mijn ipod is lang >,< )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Jullie zijn denk nog bij de fontein, anders lopen we langs jullie en dan ga je mee zwemmen of zo ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ uhhm Quinn en Austin gaan zwemmen. Dat was na dat plannetje van jullie aan hun was uitgelegd.

    Austin
    'Let's go!'roep ik en loop naar de tuin. Ik leg mijn zonnebril ergens in het gras en spring het water in. Heerlijk,het water is gelukkig niet heel koud. 'Kom ook!'roep ik naar Quinn en laat mezelf even onderwater gaan. Eigenlijk wad het wel grappig,we waren gewoon aan het zwemen op het terrein van onze kostschool.

    Quinten
    "Let's go!" roept Austin en hij springt in het water nadat hij zijn spullen heeft neergelegd. Ik volg zijn voorbeeld en leg mijn zonnebril neer op het gras en schop mijn slippers uit. Ik neem een afloop en spring in het water. "BOMMETJE" roep ik enthousiast en een seconde later ben ik kopje onder. Ik zwem naar de bodem. Er liggen verschillende flessen alcohol. Als ik geen adem meer heb zwem weer naar boven. "Man, moet je eens zien wat ze met onze Alcohol doen!" zeg ik buiten adem.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Wat/'vraag ik verbaast omdat ik niet echt snap wat die bedoeld. Ik duik even onderwater en dan snap ik het. 'Waat?! hebben ze onze alcohol hierin gegooid'zeg ik als ik na een tijdje weer boven kom. Ik snap het niet waarom gooide ze dat hierin,al hadden ze het desnoods zelf opgedronken. Je gooit het toch niet zo weg? Het was wel gewoon onze alcohol!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:20 ]

    Quinten

    "Ja waarschijnlijk willen ze zelf niet dronken worden" zeg ik en ik duik nog eens naar beneden. Ik pak een fles en zwem weer omhoog. "Whaha, hij is nog helemaal dicht! We hebben een nog betere alcohol voorraad gevonden!" lach ik enthousiast. Nu hoeven we ook niets te stelen. Waar ik al geen zin in had, het was duidelijk dat je dan snel werd gepakt, genoeg ervaring. Waarschijnlijk hangt het binnen ook vol van de camera's. "Gelukkig hebben ze een betere plaats voor sigaretten en drugs" zeg ik walgend. Ik walg van die dingen. Alcohol is voor mij wel genoeg.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Nadat Brooke en ik de plannen voor deze nacht gemaakt hadden ging ik op zoek naar andere mensen. Brook en ik wandelden over het terrein en een beetje verderop zagen we Austin en Quinn zwemmen in de vijver. 'Kom Brooke, Austin en Quinn zijn daar aan het zwemmen laten we mee doen.' Zeg ik. 'Hej , Austin, Quinn! Wij komen ook! ' En terwijl ik loop doe ik mijn t-shirt uit.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'Lekker slim om ze dicht te laten zitten'zeg ik lachend en duik naar de bodem. Ik pak wat flessen en zwem weer gauw naar boven voor mijn adem op is. 'Zo nog een paar flessen'zeg ik grijnzend. 'Als we de rest nou hier laten liggen en pakken al we nodig hebben merken ze het niet'zeg ik. 'En was dit eigenlijk de drank van bij ons op de kamer? nee toch?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt