• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Nee, ik ben niet boos op je, Dawn.' zei ik naar waarheid. 'Het belangrijkste is dat je er mee stopt. Ik ben trots op je, je bent zo dapper.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Nee, ik ben niet boos op je, Dawn.' zei hij. 'Het belangrijkste is dat je er mee stopt. Ik ben trots op je, je bent zo dapper.' zei hij gemeend. Ik glimlachte zwakjes. 'Zonder jou kan ik het niet. Ik wil dat je me helpt' zeg ik naar waarheid. Ik wil dat hij me helpt, zonder hem kon ik het niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Natuurlijk help ik je,' zei ik terwijl ik meteen iets rechter ging zitten. 'Ik zou alles doen om je te helpen, echt alles.' zei ik gemeend. Ik moest en zou haar hier vanaf helpen. Al is het het laatste wat ik gedaan heb.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Natuurlijk help ik je,' zei hij en gaat wat rechter zitten. 'Ik zou alles doen om je te helpen, echt alles.' zei hij gemeend en ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik hou van jou, stef' zeg ik verliefd. 'Ik heb geen geheimen meer voor je, in mezelf snijden, was mijn grootste geheim' zeg ik zachtjes en kijk hem weer aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Ik hou van jou, Stef.' zei ze verliefd. 'Ik heb geen geheimen meer voor je, in mezelf snijden, was mijn grootste geheim.' zei ze waarna ze me weer aan keek. Ik slikte en wendde mijn blik af. Nu moest ik het haar zeker ook vertellen.. Mijn geheim.. 'Dawn..-' begon ik, zonder haar aan te kijken. 'Ik..-' Ik wist dat ze me waarschijnlijk nooit meer met me wilde praten als ze dit hoorde.. 'Ik zat in een bende..' zei ik. En dat was nog niet eens alles..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik staar hem verbijstert aan. Een bende? 'Wat voor bende? Wat deden jullie voor dingen dan?' vroeg ik en kijk hem vragend aan. 'Stef, je kan gewoon alles aan me zeggen, dat weet je toch' zeg ik bezorgd en laat mijn hand door zijn haar gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Ik hoor eigenlijk in de gevangenis,' zei ik zonder haar aan te kijken. Ik kon haar op dit moment niet aan kijken. 'Ik ben zelfs medeplichtig aan een moord.' verzuchtte ik. 'Een roofbende,' vertelde ik uiteindelijk. 'We deden vanalles Dawn, ik wil het liever niet allemaal vertellen omdat ik het me dan weer allemaal voor me zie, maar we waren geen lieverdjes.' zei ik. Dit had ik nog nooit aan iemand toevertrouwd. Zij was de eerste. Maar nu zou ze vast niks meer te maken met me willen hebben..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik keek hem aan en hij keek mij niet aan. Hij was medeplichtig aan een moord? Ik keek weg van hem, ik zag dat hij spijt had. Teder pakte ik zijn gezicht tussen mijn handen en drukte mijn lippen op de zijne. 'Stef, dat is allemaal verleden tijd. Ik zie aan je dat je je leven wilt verbeteren' zeg ik lief en aai over zijn wang. 'Je hebt spijt, wat je hebt gedaan' zeg ik vervolgens. 'Daardoor verandert niets mijn liefde voor jou' zeg ik en kijk hem doordringend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Ik heb spijt, ja. Maar daar haal ik het leven van die jongen niet mee terug. Ik was erbij, ik had ze moeten tegen houden.' zei ik. 'Aangifte doen heeft geen zin. Breng ik mezelf alleen onnodig mee in gevaar, de politie doet toch niks.' zei ik. 'Ze zijn trouwens woedend op me, dat ik zomaar gestopt ben met de bende. Daarom deed ik eerst zo afstandelijk, ik was bang dat ze erachter zouden komen dat je mijn vriendin was. En jou iets aan gingen doen.' zei ik. 'Maar ik denk dat ze me we met rust laten, en anders bescherm ik jou.' zei ik vastbesloten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    'Wat zijn leuke dingen dan?' vraagt hij. Ik denk even na, eigenlijk heb ik zelf geen idee. 'Je wilt me toch niet vertellen dat zelfs jij dat niet weet?' Drew is juist de jongen die met gekke ideeëen komt. Hij blijft voor zich uit sturen. 'Wat is er?' Ik schuif naast hem en sla een arm om hem heen. Dit leek me de beste manier om iemand te troosten. 'Je kan het me vertellen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    'Stef, Je hebt spijt. Dat maakt je een goede jongen en inderdaad je kan hem niet terug halen, maar je kan zijn ouders wel spreken en je excueses aanbieden' zeg ik streng. 'Dus daarom' zeg ik mompelend en kijk hem aan. 'Ik zal altijd bij je blijven' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen op de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Ik kan die ouders niet onder ogen komen. Ik had hun zoon kunnen redden. Ik heb zijn leven verwoest, en die van hun familie. Ze zouden me gelijk aangeven.' zei ik tegen Dawn. Maar dat laatste wat ze zei stelde me gerust. 'Ik dacht dat je niks meer te maken wilde hebben met mij.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Jawel, dat kan je wel, stef. Ik zal er bij zijn, als je ze het vertelt. Ik zal vertellen wat er is gebeurd en jij hoe je je voelt. Ze zullen hierdoor meer sterker staan en je kan beter spijt hebben, dan niet' zeg ik lief. 'Ik hou van je, stef. Ik kan niet zonder je. Ik zie aan je dat je spijt hebt en dat je wilt veranderen' zeg ik duidelijk en zoen hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Daarom ben ik hierheen gekomen. Ik wil inderdaad veranderen, ja. Ik wou dat ik mijn fouten recht kon zetten. Maar ik ga mijn best doen. Ik wil best met die ouders praten.. Als jij denkt dat dat ze kan helpen om het te verwerken. Ik zal alles doen.' zei ik waarna ik haar verliefd aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Het zal helpen, stef. Dan kunnen ze het afsluiten, want nu zitten ze nog te gissen wat er echt gebeurdt is. Ze zullen je dankbaar zijn, stef' zeg ik serieus en zoen hem, waarnaar ik hem meetrek naar binnen. Ik had iets voor hem, wat misschien opvrolijkt.


    One Who Travels A Higher Path.