• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Gelukkig, ik schrok al.' zei ik glimlachend tegen haar. Ze legde haar hoofd op mijn schouder en ik sloeg mijn arm om haar heen. 'Doet het pijn?' vroeg ik nog altijd lichtelijk bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Volgens mij staat er altijd iemand bij die deur dus dat huilen is weg handig ja'zeg ik en grijns even. 'Alleen hier krijgen we zoizo wel problemen mee hea'

    Dawn Mary Claire:

    'Doet het pijn?' vroeg hij en hij klinkt nog bezorgd. 'Een klein beetje, maar het is nu goed' zeg ik ook glimlachend en zoen hem op zijn mond. Het deed harstikke pijn, maar het was zo lekker.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    'We'll see, ik klets mezelf altijd overal onderuit dus dat zou me hier ook wel lukken.' grijnsde ik. Ik had wel zin in om weer eens iets uit te halen met mijn nieuwe vrienden.

    Stefano

    Ik streelde haar haren en hield haar dicht tegen me aan.
    'Gelukkig, en wees voortaan voorzichtig.' zei ik lief.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Ach ja,we moeten alleen even een plek zoeken om het te kunnen verstoppen,de kamer vinden ze zo'zeg ik en kijk even om me heen. 'Misschien daarin'zeg ik en wijs naar de bosjes.

    Dawn Mary Claire:

    Hij streelde mijn haren en hield me dicht tegen zich aan. 'Gelukkig, en wees voortaan voorzichtig.' zei hij lief en ik knikte. 'Doe ik' mompelde ik. Nu moet ik wat voorzichtiger zijn, anders zou Sefano iets vermoeden. En dat wil ik niet, als hij het zou weten dat ik mezelf snijd, dan zou hij flippen. Dat wou ik niet, ik kon mezelf wel redden en pijn was pijn drugs.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    'Ik denk dat dat het beste is,' stemde ik in terwijl ik even naar de bosjes keek. 'Er zouden toch controles komen, dus binnen heeft toch geen zin.' zei ik tegen hem.

    Stefano

    Ik was blij dat mijn vermoeden onjuist was, ik zou het vreselijk vinden als ze zich klote zou voelen. Ik wou dat ze gelukkig was, dat is het aller belangrijkste voor mij. 'Hoe laat zouden de lessen eigenlijk beginnen vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Dat dacht ik dus ook al'zeg ik met een glimlach. 'Maar hoe laat wil je dit gaan doen?'vraag ik en kijk even naar de andere.

    Dawn Mary Claire:

    'Hoe laat zouden de lessen eigenlijk beginnen vroeg hij aan me. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, ik zag het niet op het bord, wanneer we moeten beginnen' zeg ik en keek hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    Ik haalde mijn schouders op, ik had er eigenlijk helemaal niet zo bij na gedacht. 'Ik heb er eigenlijk helemaal nog niet bij nagedacht. Ik denk gewoon na middernacht. Wat denk jij wat het beste is?' vroeg ik.

    Stefano

    'Ik weet het niet, ik zag het niet op het bord, wanneer we moeten beginnen' zei ze terwijl ze me aan keek. 'We zullen het vanzelf wel horen dan.' zei ik. Ja, ik ga geen moeite doen als school onduidelijk doet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Hmm ja ik denk wel goed,doen we dat.Ik denk dat dat wel het beste is'zeg ik en denk nog even na. 'We moeten wel goed opletten,in de avond lopen er af en toe leraren door de gangen om te kijken of niemand uit zijn kamer is'

    [Wanneer beginnen de lessen?]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:20 ]

    [Ben er weer, waar is iedereen en is er nog iets gezegd tegen Felicia of Brandon?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ik streelde Dawns hand met de mijne en ging steeds verder naar boven met mijn hand. Ineens zag ik een soort litteken onder haar mouw. Het was op de andere arm dan die ging bloedden. En het litteken was al iets ouder, zag ik. De vermoedden die ik kreeg eerder kwam weer naar boven. Dawn droeg een vestje over haar jurk heen gisteren. Ze werd afstandelijk toen ik het uit wilde trekken. Net begon haar arm vanuit het niets te bloedden. En vervolgens werd ze weer achterdochtig. Ze deed zichzelf pijn. Ik stroopte in één beweging haar mouw op en meteen werd mijn vermoeden bevestigd. Haar arm zat helemaal onder de littekens. Ik bleef er geschrokken naar kijken en wist even geen woord uit te brengen. 'Waarom doe je dit?' vroeg ik luid aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij streelde mijn hand met zijn hand en ik glimlachte gelukkig. Hij was echt lief. Gelukkig zei hij er verder niets op net. Opeens voelde ik mijn mouw in één beweging omhoog gaan en ik schrok. Ik keek hem aan en zag dat hij geschrokken keek naar mijn arm. 'Waarom doe je dit?' vroeg hij luid aan me. Ik trok ruw mijn arm los en stond op. 'Wat maakt het jou nou wat uit, wat ik doe' zeg ik snauwend en stroopte mijn mouw zo snel mogelijk.


    One Who Travels A Higher Path.