• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Tiffany
    Ongemakkelijk maakte ik mijn handen los, ik was nooit goed hierin geweest. 'Wat zonde dat je je wens aan mij verspilt, wens dan tenminste dat ene meisje. Dan kan je met een gerust hart doodgaan.'

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:58 ]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Andrew Cole.

"Jij vindt het verspilling ik niet" zei ik waarna ik onschuldig mijn handen in de lucht stak, "Trouwens, als ik dat meisje direct wenste, dan is de lol er ook af, je moet toch meer dan 1 keer een mislukte liefde hebben gehad in je leven ?".

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 23:01 ]

Tiffany
    'Liever niet. Keer op keer word je gekwetst. Ik zou in een keer de ware willen vinden. Scheelt een hoop verdriet.' Ik heb het feit dat ik nooit iemand zou vinden allang verwerkt. Als mensen de hele dag door dingen tegen je zeggen, ga je het vanzelf geloven.

Andrew Cole.

"Ik noem het liever levenservaring" zei ik simpel, "Je moet weten wat het leven echt inhoud, alle slechte dingen maar ook alle geweldige dingen". Ik zuchtte eventjes en begon weer te praten, "De zonsondergang op het strand, het ruisen van de zee, het geritsel van de blaadjes in de herfst, de sneeuwballen en sneeuwengels in de winter, kampvuurliedjes en avondjes uit, herinneringen met je liefdes, vakanties met de gehele familie, je eerste kus, je studietijd, verloren vriendschappen, gebroken harten, gebroken botten, nachtmerries", ik haalde eventjes adem, "Het gezang van vogels op een lentedag, het zien van nieuw leven, een meisje zien en in jezelf zeggen, dat is ze, het geluk in je leven, het verdriet, de angst, de wanhoop, de woede, de vrolijkheid, het hoort er allemaal bij".

Tiffany
    Hij somt een hele waslijst op, volgens mij is er geen een ding wat ik heb meegemaakt. 'Blijkbaar heb ik een hoop in te halen,' grinnik ik terwijl ik een paar grassprietjes uit het gras trek. 'En zal mijn leven niet compleet zijn.'

Andrew Cole.

"Is te zien wat je zelf wel wilt doen en wat niet" antwoordde ik netjes terug. Ik verbaasde mezelf nog elke dag dat ik zoveel wist. Toch over het leven, op 1 of andere manier. "Sommige willen de wereld zien, als ze dat niet hebben gezien voor hun dood, dan is hun leven niet compleet, ik ga de wereld nooit helemaal zien, omdat ik dat ook niet wens uit het diepste van mijn hart".

Tiffany
    'Je klinkt als een mens die er al een heel leven op hebt zitten,' grinnik ik. de plek waar ik er grassprietjes uit trek begint langzaam kaal te worden. 'Mijn leven is pas compleet als ik een keer echt gelukkig ben geweest. Dat ik er niet meer aan denk dat het beter is dat ik er niet ben. Dat er iemand is die echt om me geeft, en niet doet alsof.' Ik kijk op maar Drew. 'Nu over leuke dingen praten.'

Dawn Mary Claire:

'Dawn,' zei stef en keek me doordringend aan. 'Kun je me uitleggen wat er aan de hand is?' vroeg hij. Nee, hij mag mijn littekens niet zien, als hij die zag, dan zou hij flippen. Ik schudde mijn hoofd en hield nog steeds mijn armen stevig tegen mijn borst. Ik zag dat bloed nu naar beneden druppelde en ik had pijn, maar gek genoeg voelde ik me nog opgelucht en voelde de pijn lekker.

One Who Travels A Higher Path.

Stefano

'Waarom bloedden je armen, Dawn?' vroeg ik terwijl ik iets naar haar toe ging. Ze wilde het niet uitleggen maar ik ging verder naar haar toe. Ik moest het weten. Had ze zich verwond ergens aan? Ik dacht na, maar niet dat ik me kon herinneren? Maar waarom bloedde ze dan en deed ze zo afstandelijk..? Ineens kreeg ik een vermoeden, ik hoopte dat het een verkeerd vermoeden was. Ik besloot om eerst maar haar antwoord af te wachten op mijn vraag.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Dawn Mary Claire:

'Waarom bloedden je armen, Dawn?' vroeg hij en komt een stukje naar me toe. Bang keek ik hem aan en wist niets te zeggen en keek hem aan. Ik zuchte en kreeg een idee. 'Onderweg naar de wc had ik me ergens gestoten en ik kreeg een wond, daardoor is het aan het bloeden' zeg ik gelogen en kijk weg.

Stefano

Opgelucht zuchtte ik, dan zat ik er toch naast met mijn vermoeden. Ik geloofde Dawn natuurlijk meteen, ze zou echt niet liegen tegen me. 'Misschien hebben ze hier ergens verband, kunnen we het afbinden zodat het bloeden stopt.' zei ik.

Dawn Mary Claire:

Hij zucht opgelucht. 'Misschien hebben ze hier ergens verband, kunnen we het afbinden zodat het bloeden stopt.' zei hij. Ik keek hem aan en glimlachte zwakjes. Hij geloofde me, zonder er iets nog wat van te zeggen. Zachtjes zuchte ik ook opgelucht. Gelukkig, hij heeft het niet door. 'Ik zal even snel naar de balie gaan en naar de wc om het te stelpen' zeg ik snel en stond op. 'Dan kom ik zo terug' zeg ik en laat hem achter zonder dat hij iets gaat zeggen. Ik liep naar de balie om verband te vragen en ik kreeg het mee, waarna ik in wc ben en het verband om mijn wond en littekens doe. Je zag overal om mijn beide armen, grote littekens en kleine.

Stefano

Ik liet mezelf weer tegen de boom aanzakken en keek haar na. Ik schrok toen ze ineens begon te bloedden en zo afstandig werd. Ik dacht dat ze zichzelf misschien pijn deed. Maar als dat zo was, had ze dat vast gezegd. Het was gewoon een ongeluk, meer niet.

Dawn Mary Claire:

Ik liep weer naar stef toe en ging bij hem zitten. Ik had de verband stevig rond mijn arm gedaan en hield armen zo goed mogelijk verborgen, zodat hij het niet ziet. 'Zo het bloed niet meer' zeg ik glimlachend en leg mijn hoofd op zijn schouder.

Abbeygail
    'dit plan wordt steeds beter,' zeg ik lachend. 'natuurlijk doe ik mee, je kan nooit genoeg alcohol hebben. Als 's avonds niet lukt, ik kan huilen op commando, misschien kunnen we dat gebruiken,' ik glimlach en kijk ze één voor één aan.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see