• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Oke, klimmen op deze leeftijd, erg volwassen. Net als haar drinkgedrag. Je zou beter moeten weten. Ik schenk haar een glimlach, omdat ik niet echt weet wat te zeggen. 'Ik ben soms nogal saai,' grinnik ik verlegen. 'Ik ga maar weer eens, moet nog wat dingen doen.' Met dingen doen bedoel ik Drew zoeken. Ik moet hem nog spreken. 'Zie je laten.' Ik spring uit de boom en beland op twee voeten. Dan ga ik op zoek naar Drew.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:00 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Phootos schreef:
    Sarah

    'Ja je hebt gelijk, het beste is toch 's nachts. Vandaag zullen we maar moeten schooien bij andere mensen voor drank. Er hebben ook al veel mensen van onze fontein gedronken dus ... ' zei ik . 'We gaan hier nog eens iets meemaken .' zei ik met een knipoog.


    (wij hebben drank op de kamer liggen ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Al leuke jongens gespot?' vroeg Brooke. Ik moest lachen om Brooke haar vraag. 'Weet je, het is niet mijn gewoonte , maar ik heb nog niet echt gekeken . Ik vind dat Austin wel leuk is. Het zingen was echt heel fijn . En jij?' vroeg ik terwijl ik bloosde


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Deejay schreef:
    (...)

    (wij hebben drank op de kamer liggen ^^)


    [Goed om te weten.Laten we een feestje bouwen. (; ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Ga je gang Quinten doet nit mee xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Al te veel gefeest?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik ben door! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    'Dan moet je voor hem gaan, het is een aardige jongen.' moedigde ik haar aan. Daarna haalde ik mijn schouders op. 'Vind alle jongens wel wat hebben hier, eerlijk gezegd. maar ik bouw er liever eerst een band mee op.' zei ik. De meesten mensen waren altijd verbaasd als ik dit zei. Ik was zo'n feestbeest en bijna altijd bezopen.. Maar over jongens was ik wel serieus. Ik was niet één of andere sloerie die zich altijd liet nemen. Ik werd ook best snel bang als ze te dicht bij kwamen.. Dankzij wat er in het verleden gebeurt is..

    Stefano

    'Ik ben echt blij met jou en ik hou van jou, Stefano.' zei ze terwijl ze mijn kaak streelde. Ik glimlachte en zoende haar liefdevol in haar nek. 'Ik hou ook van jou, Dawn.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Whaha blijkbaar wel,, hij probeerde zeker cool te doen door het meest te drinken xd
    maar miss probeert hij het wel ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Hij glimlachte en zoende me liefdevol in mijn nek. 'Ik hou ook van jou, Dawn.' zei hij gemeend, waarnaar ik hem stevig tegen me aandruk. Ik voelde opeens mijn mobiel trillen en pakte mijn mobiel. 'Hallo, u spreekt met Dawn' zeg ik vriendelijk. 'Heey, schat met je moeder. Morgen verwacht er een taxi op je om je weer naar huis te brengen' zegt mijn moeder trillend. 'Mam, rustig maar. Ik ben er voor je en is goed' zeg ik zachtjes. 'Ja, lieverd. Dat weet ik. Ik hou van je en ik ben zo blij dat je weer even naar huis toekomt' zegt mijn moeder. 'Ik hou ook van jou en ik ben ook blij om je weer even te zien, mam' zeg ik. We zeiden beide doei en ik hing op en keek naar stef. 'Een taxi komt me morgen ophalen om me naar huis te brengen en jij gaat zoizo mee' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Andrew Cole.

    De zon scheen fel en het was enorm warm buiten. Ik haalde mijn schouders op en ging in het gras zitten. Ik deed mijn blazer uit en mijn shirt en ging neerliggen. Ik zocht een liedje op mijn iPod en sloot toen mijn ogen.

    Stefano

    Ik luisterde aandachtig naar het telefoon gesprek tussen Dawn en haar moeder. Ook al kon ik alleen Dawns kant van het verhaal horen. Morgen zou dus de taxi komen om ons op te halen. En ik ging met haar mee. 'Natuurlijk, ik laat jou niet alleen.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar tegen me aandrukt hield.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    Ik had zo'n vermoeden dat hij in een van de tuinen te vinden zou zijn. In het gebouw valt niets te doen. Uiteindelijk vind ik hem half naakt, wat stiekem helemaal geen probleem is, buiten op het gras liggen. Ik haal een oortje uit zijn oor zodat hij me kan horen. 'Je bent toch niet erg boos over vannochtend?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [kan ik naar Brooke en Sarah komen? ik weet niet wie daar nog meer is]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Andrew Cole.

    Ik opende mijn blauwe ogen en keek in het gezicht van Tiff. "Je bent toch niet erg boos over vanochtend he ?". Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd, "Tuurlijk niet". Ik herinnerde me dat ik shirtloos was dus deed mijn T-shirt weer aan en ging rechtzitten. Ik deed mijn rode Ray-Ban aan en keek terug naar haar.