• @NightShot

Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!

Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

Remember to be ridiculous.

Luciano Sapritsi
    'Goedzo,' zeg ik.
    Ik laat haar los en dan pas valt me op dat haar shirt doorschijnt. 'Ik zou je graag aanbieden om mijn shirt even over het jouwe, dat nogal doorschijnt, aan te trekken maar ik heb geen zin om shirtless over het terrein te lopen.'

Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Beschaamd sla ik mijn armen voor mijn borst. 'het is oké, zo gaat het ook. Weet je, winnaars krijgen altijd een prijs, alleen ik heb geen idee wat jij wilt, dus jij mag kiezen. Wat wil je als grote winnaar van dit hele gevaarlijke gevecht,' Ik kijk hem lachend aan en speel een beetje met mijn shirt en armen totdat ik zeker weet dat er niks meer te zien valt. Ik heb nu geluk dat mijn haar tot halverwege mijn rug valt.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Luciano Sapritsi
    Ik zet een stap naar haar toe. Ik leg een hand op haar heup en de ander in haar nek. Wanneer ik mijn lippen op de hare druk voel ik haar verstijven dus ik laat haar lippen snel weer los. 'Een kus als prijs,' zeg ik glimlachend.
    Ik zou haar echt nooit dwingen om deze stap te zetten.

'je bent echt een typische jongen,' zeg ik met een kleine glimlach. 'maar je hebt geluk, vandaag zijn de kussen 1+1 gratis, je krijgt er dus nog een,' zeg ik en ik druk mijn lippen voorzichtig tegen die van hem. Ik wil meer, dus ik lik langzaam over zijn lippen, in de hoop dat hij het geen probleem vind.

Luciano Sapritsi
    Ik laat mijn mond een stukje openzak. Mijn tong ontmoet te hare. Ik haat een arm om haar middel glijden en trek haar tegen me aan. We zijn allebei al doorweekt dus water is niet echt meer een reden om dat niet te doen.

Zijn mond zakt open en ik gooi mijn armen om zijn nek. Ik draai een halve cirkel, zodat hij tegen de muur aanstaat en begin een spelletje te spelen met zijn tong. Langzaam schuif ik nog iets dichter tegen hem aan en ik laat mezelf helemaal opgaan in ons moment.

Luciano Sapritsi
    Na een tijdje breek ik onze kus af en ik heb pas door dat ik mijn ogen heb gesloten als ik ze weer open. Ik kijk haar ondeugend glimlachend aan. 'Dat vind ik peroonlijk wel een heel goede aanbieding, het tweede exemplaar was nog beter als het eerste.'

'alles voor een blije klant,' zeg ik in mijn beste reclame stem. 'En weet dat het de hele dag nog 1+1 gratis is,' Ik kijk hem aan en glimlach heel erg schuldig. 'mag ik me alsjeblieft gaan omkleden, dit shirt begin echt vervelend te voelen,'

Luciano Sapritsi
    Ik laat haar los en blijf glimlachen. 'Natuurlijk,' zeg ik. 'Ik loop even mee dan verander ik ook van shirt.'
    Want mijn eigen zwarte ding kan ook wel even wat vervanging gebruiken.

'oké,' zeg ik en ik pak zijn hand. Samen lopen we naar binnen. 'ik zie je zo weer hier, oké,' zeg ik en ik druk een kus op zijn wang waarna ik naar de slaapzaal loop en wat kleding uitzoek. Mijn natte haar bind ik in een simpele staart en dan loop ik weer naar buiten. Ik ga staan waar we hebben afgesproken en wacht op Luciano. Waarschijnlijk is hij weer met zijn haar bezeig. Om die gedachte moet ik lachen. 'een echte Italiaan,' mompel ik.

Luciano Sapritsi
    Ik trek mijn rijbroek met een zwart shirt, een grijze hoodie en mijn rijlaarzen aan. Ik wrijf mijn haar droog en breng het zo goed als mogelijk in model met wat gel. Als ik tevreden ben stap ik naar buiten en ik zie Rose-Anne alweer staan. Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Ik ben klaar lief.'

'oké, wat wil je gaan doen, volgens mij beginnen de lessen straks pas,' Ik weet eigenlijk helemaal niet wanneer de lessen beginnen. Dat is niet heel handig want ik wil liever niet te laat komen op mijn eerste lesdag.

{Ik doe wel alsof Faegan haar niet kan vinden.
    Wil er iemand Faegan meeten dan?}

“To live will be an awfully big adventure.”

Luciano Sapritsi
    'Ik wil gaan uitzoeken wanneer de lessen beginnen en daarna moeten we maar even naar de paarden,' zeg ik glimlachend en ik sla een arm om haar middel en trek haar dichter tegen me aan. 'We kunnen denk ik beter niet meteen te laat op onze lessen komen.'

'dat lijkt me een slim plan. Misschien kunnen we opzoek gaan naar een administratie ding, waar de de roosters kunnen vinden. Als we dat niet kunnen vinden, kunnen we beter meteen naar de paarden,' ik glimlach en leun tegen hem aan.