• @NightShot

    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!



    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)



    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    We wachten even maar wanneer er niemand reageert zucht ik. 'Kijk anders even binnen, als ze daar niet is dan kunnen we weer gewoon verder naar de volgende mogelijke locatie. Al hebben we een meisje nodig om het meidentoilet te controleren. Ach we kunnen Rose wel vragen.'


    Remember to be ridiculous.

    [Mijn topics, en ik heb geen idee meer waar Conor is.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [op het moment in de zadelkamer maar Caressa vroeg net of Conor een leuke plek wist om gewoont e gaan zitten.]


    Remember to be ridiculous.

    [oké, mijn topics. En ik geloof dat Rose-Anne in de kantine op Luciano zat te wachten. jeey, ik weet het nog]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [goedzooo, ik had het nit geweten als ik het net niet door aan het lezen was]


    Remember to be ridiculous.

    [Owkeeeeeeey]
    Conor Thomas Brennan
    "We kunnen in één van de zeteltjes in de zitkamer gaan zitten, die zitten echt geweldig", stelde ik voor. Ik begon spontaan te glimlachen toen ik er aan terug dacht en moest nog meer glimlachen door de gedachte dat ik daar straks misschien wel met Caressa zou zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    myMOMENTS schreef:
    Faegan
    Ik klopte op de deur en bleef een beetje ongemakkelijk staan. Wat als ze open deed, wat moest ik dan zeggen?
    Maar anderzijds, wat als ze er niet was?

    Heb Faery nodig! xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Caressa Amora Liverly
    'Goed idee,' zeg ik enthousiast. 'Dan weet ik weer een nieuwe locatie om de weg van te vergeten. Nog een extra reden om je te zoeken want volgens mij weet ik de weg nar de eetzaal intussen wel uit mijn hoofd. Hoop ik.'
    Ik glimlach. De reden? Ik denk aan Conor.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Luciano Sapritsi
    We wachten even maar wanneer er niemand reageert zucht ik. 'Kijk anders even binnen, als ze daar niet is dan kunnen we weer gewoon verder naar de volgende mogelijke locatie. Al hebben we een meisje nodig om het meidentoilet te controleren. Ach we kunnen Rose wel vragen.'

    [je beseft dat ze naar het toilet was gevlucht hé? staat in een oude post van haar]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    [je beseft dat ze naar het toilet was gevlucht hé? staat in een oude post van haar]

    {Ja, maar dat weet hij zowiezo niet. Ik moet gewoon even een post van haar hebben, zodat ik erop kan verder gaan.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ja, maar dat weet hij zowiezo niet. Ik moet gewoon even een post van haar hebben, zodat ik erop kan verder gaan.}

    [ok]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Caressatje toch, gelukkig heb je mij nog", zei ik glimlachend en sloeg mijn arm om haar heen. Zo begeleidde ik haar de zadelkamer uit en daarna richting het gebouw. Mijn glimlach werd steeds groter omdat ik naast haar liep. Ik was gewoon tot over mijn oren verliefd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik glimlach als hij de verkleining van mijn naam gebruikt. Hij is eigenlijk de eerste ooit als ik het me goed herinner. MIjn glimlach wordt intussen alleen nog mar breder. 'Inderdaad, gelukkig heb ik jou,' zeg ik. 'Anders hadden ze me als vermist op kunnen geven.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte even. "Handig eh, als je een persoonlijke gps hebt", zei ik lachend. Ondertussen liepen we naar het hoofdgebouw, in de koele buitenlucht. Zonder dat ik het door had, drukte ik een vlinderlicht kusje op haar kaak. Ik begon wat te blozen. "Sss-sorry", stotterde ik wat.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe