• @NightShot

    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!



    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)



    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Kan ik inkomen, ik hou ook wel van temperamentvolle paarden", zei ik glimlachend en streelde haar haar. Ik was zo blij dat ze hier bij me lag. Ze maakte me zo gelukkig, ook al kende ik haar nog maar pas.
    [Moet gaan, tot morgen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik druk mezelf zo dicht mogelijk tegen hem aan. 'Dus Sunny is ook fel?' Vraag ik.
    Ik voel me fijn als hij erbij is. Het geeft me een extra goed gevoel.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Als je wil dat hij fel is, ja, anders is hij zo mak als een lammetje." zei ik met een klein glimlachje. Ik wist nog hoe hij vroeger vrolijk door de weides huppelde. Soms leek hij ook wel een lammetje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ik wou dat Vitale dat soms wat meer had,' zeg ik glimlachend. 'Het is een schat maar even rustig met hem werken kan je vergeten, dan moet je hem eerste volledig uitputten.'
    Zo was hij altijd al geweest, volgens mij lijkt hij daarin soms een beetje op mij.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Dat komt nog wel bij genoeg training en naarmate hij ouder wordt", zei ik glimlachend. Ik trok haar nog iets dichter tegen me aan en drukte een kusje in haar hals. Mijn eerste week op school was nog nooit zo geweldig geweest.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik rilde eventjes. 'Ach we zien wel, zo heb ik ook geen problemen met hem,' zeg ik. 'Hij is alleen niet heel tolerant tegenover andere ruiters maar ik kan hem prima in de hand houden.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Sunny kan wel nog makkelijk worden bereden door anderen, maar hij heeft natuurlijk liever dat ik met hem rijd",zei ik.
    "Ik hou van je", fluisterde ik opeens uit het niets in haar oor.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik draaide me verbaasd om en keek hem even verrast aan. Zei hij net echt dat hij van me hield? Hij hield van me. En ik hou ook van hem. 'Ik ook van jou,' zeg ik zacht.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Ik ook van jou", zei ze zacht. Ik was zo blij met dit antwoord. Mijn glimlach bleef maar groeien en zacht drukte ik mijn lippen liefdevol op de hare. Ik voelde me zo gelukkig, het leek allemaal wel een droom.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik voelde zijn zachte lippen op de mijne. Ik laat een van mijn handen op zijn borst leunen terwijl ik de ander om zijn nek sla en me zo mogelijk nog dichter tegen hem aandruk.
    [moet eten.]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik legde mijn beide handen op haar onderrug en tikte lichtjes met mijn tong tegen haar lippen, vragend om toestemming.

    [Smakelijk.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Toen hij met zijn tong tegen mijn lippen tikte opende ik mijn mond een klein stukje. Onze tongen speelde een spelletje waar alleen wij de regels van wisten en ik greep me vast in zijn haar.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Onze tongen speelden een passievol spel en ik voelde Caressa's handen in mijn haar. Ik ging recht zitten zonder mijn lippen van de hare te halen en trok haar op mijn schoot. Ik speelde onder het kussen door wat met haar lange, blonde haren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Mijn vingers spelen een beetje met zijn shirt en ik weet niet goed wat ik moet zeggen om de stilte te verbreken maar wanneer er zo een paar minuten voorbij zijn gegaan besluit ik het enige dat van belang is te zeggen. 'Ik hou van je.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Ik ook van jou", zei ik en drukte een kusje op haar neus. Ik sloeg mijn armen om haar heen en speelde wat met haar prachtige haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe