• @NightShot

    Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!



    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)



    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    Ik draai mijn hoofd naar hem toe en kijk hem verbaasd aan. Was het terugzoenen en zeggen dat ik het fijn vond om te horen niet genoeg om aan te geven dat ik wel de laatste persoon ben die het erg vind als hij me een kus geeft? 'Waarom verontschuldig je je nou weer?' Vraag ik. 'Mij ontgaat de logica namelijk even.'


    Remember to be ridiculous.

    [Huh, terug zoenen? Ik kan even niet meer volgen, hadden ze dan al gekust?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ja, in het vorige topic al, op de gang, you don't remember?]


    Remember to be ridiculous.

    [Owjah, blond momentje, sorry.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [heeft iedereen wel eens, maakt niet uit]


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Ik heb geen idee, ik heb namelijk geen logica", zei ik en grinnikte even. Ik gaf haar opnieuw een kusje, maar deze keer op haar kruin, zo moest ik me minder bukken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Maar dit was wel het meest logicaloze dat er bestaat,' zeg ik terwijl ik een beetje bloos. 'Ik bedoel, het zal intussen toch wel duidelijk zijn dat ik verliefd op je ben?'
    Ik glimlach. 'En niet zo'n beetje ook,' fluister ik zo zacht dat hij het waarschijnlijk niet eens kan verstaan.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Dat hoorde ik", zei ik glimlachend en ging voor haar staan. Ik tilde haar wat op en drukte mijn lippen even op de hare. "En het is 100% wederzijds", zei ik nog en drukte daarna weer mijn lippen op die van haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik sla mijn armen om zijn nek. Het is best vreemd dat ik altijd opgetild moet worden omdat hij anders een stijve nek en rug krijgt. Ik haal mijn lippen al redelijk snel weer van de zijne af. 'En daar ben ik blij om.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik zette haar terug neer. "Kom," begon ik, "dan gaan we lekker gezellig in één van de geweldig zittende zeteltjes zitten." Ik begon te glimlachen. We liepen naar binnen. "Hier heen", zei ik en deed een deur open. "Kies maar een zeteltje uit", zei ik tegen haar en wachtte af.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik kijk de kamer even rond. Ik zie er een met een kussentje dat bijna dezelfde kleur blauw heeft als Conors ogen. Ik loop er naartoe. 'Deze hier, en als jij nou eens eerst gaat zitten dan plet je me niet wat je anders hoogstwaarschijnlijk wel doet.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte even en ging toen in de zetel zitten. Ik ging zodanig liggen dat Caressa zonder problemen tussen mijn benen kon en klopte op die plek zodat ze zou gaan zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    Ik ga zitten, trek mijn benen op en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik glimlach en die glimlach wordt alleen nog maar breder wanneer hij een arm om me heen laat glijden. Ik pak zijn shirt vast met een van mijn handen. 'Hoe kom je aan Sunny?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    "Hij is bij ons geboren, zijn moeder is het paard van mijn vader." zei ik en glimlachte toen ik aan Sunny dacht. "En hoe kom jij aan Vitale?" vroeg ik haar geïnteresseerd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa Amora Liverly
    'Ook van onze stallen,' zeg ik. 'Ik zou eerst met zijn zus Amora gaan werken, mijn tweede naam is haar naam, maar met Vitale heb ik een knik. Hij heeft lekker veel temprament.'


    Remember to be ridiculous.