• @NightShot

Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!

Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

Remember to be ridiculous.

Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Na een tijdje begin ik me serieus te vervelen, ik sta op en loop de kantine uit. Dan ben ik maar het vervelende vriendinnetje, jammer dan. Zoekend loop ik door de gangen, totdat ik hem zie. 'Luciano,' roep ik met een glimlach. 'Sorry, ik verveelde me. Wie is dat?' vraag ik terwijl ik hem een knuffel geef. Sommige mensen worden ongemakkelijk als stelletjes uitgebreid gaan staan zoenen voor hun neus, dus ik houd me in voor de onbekende jongen.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Luciano Sapritsi
    'Sorry het duurde iets langer als gepland,' zeg ik. 'Dit is Feagan en hij heeft nogal iets stoms gedaan, weet jij waar Leah is? Of weet je uberhaupt wie ze is?' Vraag ik. 'Ik weet namelijk niet hoe ze eruit ziet.'

'hoi,' zeg ik tegen de jongen, die blijkbaar Feagan heet. 'nee sorry, ik weet heel eerlijk niet eens wie Leah is. Maar wat heb je gedaan in die 24 uur dat we hier zijn, dat zo stom is dat je haar echt nodig hebt?' vraag ik nieuwsgierig.

Luciano Sapritsi
    'Zoals ik al zei heeft Feagan iets stoms gedaan waardoor ze hoogstwaarschijnlijk nogal verlegen werd en ze is weggerend dus ik probeer hem te hlepen,' zeg ik. 'Maar ik moet me nu bezighouden met iemand anders Feagan dus misschien moet je zelf verder zoeken, ik herken haar toch niet.'

'oh, nee. je hoeft niet te stoppen met zoeken, Ik kan wel wachten, echt waar,' zeg ik snel. Ik wil niet dat hij al zijn plannen overhoop gooit voor mij, dat ben ik niet waard.

Luciano Sapritsi
    'Rosa ik weet toch helemaal niet hoe die Leah eruit ziet en bovendien had ik plannen of vanochtend voor de lessen met jou door te brengen,' zeg ik en ik sla mijn arm om haar middel. 'Dus wat wil je gaan doen?'

Rose- Anne Amelia Thirlwall
    'zeker weten?' vraag ik. 'En het maakt me niks uit, zolang ik het maar niet alleen hoef te doen,' Ik kijk hem aan en glimlach onschuldig. 'Ik weet dat het nog vroeg is en alles, maar ik heb waterpistolen bij me,' mijn glimlach verandert van onschuldig naar brutaal.

Luciano Sapritsi
    Ik kijk even naar buiten. Ik zal het waarschijnlijk ijskoud vinden mar ik moet maar gewoon wennen aan het weer, ik wil hier blijven want ik vind het hier geweldig, afgezien van het weer dan. 'Ik vind het goed, ga maar pakken hoor lief.'

'Oké dan, weet je zeker dat je het niet te koud vind, ik bedoel, ik weet dat het in Italie een stuk warmer is en alles,' Ik kijk hem aan. 'ik ben zo terug, als je van mening verandert, hoor ik het wel,' Ik druk een kus op zijn wang en huppel weg. Zodra ik in de slaapzaal ben, zoek ik mijn koffer door. Als ik ze heb gevonden, vul ik ze in de badkamer met lauw water, speciaal voor Luciano, zodat hij niet helemaal bevriest, en loop weer terug naar de gang. 'ik heb ze,' zeg ik vrolijk.

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 16:59 ]

Luciano Sapritsi
    'Goed,' zeg ik. 'Ik moet ooit toch gaan wennen aan het feit dat het hier nou eenmaal koud is voor mij dus waarom niet meteen met een watergevecht.'
    Ik til haar op en begin te lopen. 'Echt sorry dat i je zolang liet wachten, dat was niet volgens de planning.'

'we zijn niet getrouwd en ik heb benen,' zeg ik lachend als hij me optilt. 'Maar ik vind het niet erg. Net zoals ik het niet erg vind dat het wat langer duurde, ik hoor je niet weg te houden van je vrienden,' We zijn bij een heel groot veld aangekomen en ik geef hem een waterpistool. Dan spring ik uit zijn armen. 'you're going down,' zeg ik, mijn accent goed hoorbaar.

Luciano Sapritsi
    'Ik oefende vast voor als we wel getrouwd zijn,' zeg ik lachend.
    Ik spuit een straal naar haar toe die ervoor zorgt dat haar shirt aan haar lichaam kleeft en twee seconden later krijg ik een straal met water midden in mijn gezicht gespoten waardoor mijn haar weer uit model gaat. This means war.

'die krijg je zo terug,' zeg ik en ik begin om hem heen te rennen terwijl ik het pistool richt op zijn romp. Zijn shirt begint tegen zijn lichaam aan te plakken en ik kan zijn sixpack haast tellen. 'Pak me dan als je kan, je kan me toch niet pakken,' zing ik lachend. Meteen krijg ik daar spijt van als hij achter me aan komt rennen.

Luciano Sapritsi
    Rose-Anne is redelijk snel voor een meisje en heeft een goede conditie maar ze heet net een grote fout gemaakt. Ik ben niet alleen langer en een jongen, ik heb een ontzettend goede conditie en ben sneller als veel jongens. Ik heb haar al snel te pakken. Ik dus haar tegen een muurtje en begin haar helemaal nat te spuiten. 'Wat zei je ook alweer?' Vraag ik brutaal glimlachend.

'niks, ik zei niks,' zeg ik lachend. Ik probeer hem nog te raken maar dat gaat niet door de manier waarop hij me tegen de muur heeft geklemd, plus mijn pistool is leeg. 'Genade! Genade,' dit shirtje schijt heel erg door als het nat is, en dat pleziertje krijgt hij pas als hij loslaat. 'jij wint,' zeg ik lachend, terwijl ik probeer los te trekken. 'jij wint!'