• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wat is Noah niet van Connor zeker?]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aecio
    Ik trek de muts van mijn hoofd af en doe mijn capuchon op.
    Ik weet niet hoe mensen reageren op iemand met zo'n muts, beetje zo'n inbreker muts.
    Ik pak mijn opklap koptelefoon en zet die op mijn hoofd.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    TrueKlainer schreef:
    Wat is Noah niet van Connor zeker?]


    [Nee, gosh ik ben zo onduidelijk. Van Flint, maar ze wist z'n naam niet meer.... ]


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Verveelt keek ik uit het raam en pakte ik mijn BB uit mijn zak om met mijn beste vriendin te pingen. 'Ik ga zo steigen D:'


    Pretty is just a pretty word.

    [Ooh... xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ @ Poeh, ten 1e. Ik denk bij Poeh aan Winnie de Poeh, ten 2e. Je bent blond. Je mag onduidelijk zijn :Y) ]


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    Ik kijk een beetje verveeld uit het raampje waar nog niet echt wat bijzonders te zien is aangezien we nog niet opgestegen zijn. 'Ik verveel me'zeg ik zachtjes met een zeurderig ondertoontje en doe één oortje uit.

    SEXYSTYLESx schreef:
    [ @ Poeh, ten 1e. Ik denk bij Poeh aan Winnie de Poeh, ten 2e. Je bent blond. Je mag onduidelijk zijn :Y) ]


    [Ik ben niet blond, ik ben bruin maar mijn haar kleurt blond van de zon. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [ I DON'T GIVE A FUCK. Niet zo arrogant tegen mij praten he(baby)]


    Pretty is just a pretty word.

    Connor

    Ik hoorde Austin zeggen dat hij zich verveeld.
    "Je bent niet alleen!" Roep ik door het vliegtuig, meteen kijken mensen verstoord op.
    "O, Sorry hoor." Zeg ik en lach even.
    Sommigen mensen weten alles te verpesten he. Ik rol even met mijn ogen, pak mijn simpele Nokia uit mijn zak en begin het nummertjes spel te spelen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madison
    Ik haal mijn Ipod tevoorschijn en begin wat muziek te luisteren, als ik na een paar liedjes mijn telefoon hoor piepen pak ik snel mijn Iphone en kijk naar het berichtje van mijn Oma 'Goed reis lieverd' ik lach even 'Bedankt oma' sms ik terug en leg mijn telefoon weer in mijn tas.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Grinnikend kijk ik naar Austin. "You're not alone, mate. Oeh, gaan we een spelletje spelen?" voor Austin kan antwoorden haar ik Uno uit mijn jaszak en klap zo'n vliegtuigeettafeltje -of hoe dat ook mag noemen- open.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Madelon, mag ik je nummer ff?' Ik had mijn bb al klaar liggen voor haar nummer.


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    Voordat ik kon antwoorden had Flint al het spel Uno uit zijn zak gehaald,niet dat ik het erg vond. 'Kom maar op'zeg ik lachend en ga wat schuin zitten zodat ik makkelijker kan kijken. 'Ik ga van je winnen hoor'zeg ik en grinnik.Niet dat i het zelf geloofde

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:53 ]

    Connor

    Ik kijk op van het spelletje als ik een luidspeaker in allerlij talen hoor zeggen dat we vertrekken.
    "O god. Daar gaan we." zeg ik als het vliegtuig in beweging komt.
    Ik sluit mijn ogen en een paar seconde later open ik ze. "Zijn we in de lucht?" Ik kijk door het raampje en zie dat we nog op de grond zijn.
    "Damn." Mompel ik.


    Ich liebe dich 27.12.23