• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    Ik vroeg me af waarom hij me getekend had. En kom op he Sky, dacht ik bij mezelf, je durft alles. Zelfs om op verboden plekken te komen, dan durf je dit ook wel.
    'Je hebt mij getekend,' zeg ik dan. Het was geen vraag, ik zei het gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Het is Nathan schat XD ]

    Amare

    Ik lach even, 'Hoe zou je ooit in slaap kunnen vallen als je in de buurt bent van zo'n mooie gitaar, of zo'n mooie vleugel.' zeg ik met een lachje en ga achter de grote piano zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {DAmmnn.. Did it again.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    {DAmmnn.. Did it again.. }


    [OOPS, SHE DID IT AGAIN.

    Lol, white chicks quote :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Hahah, doe je al lang aan RPG's? Ander is het gewoon wennen. Ik heb het ook heel vaak gehad. Nu doe ik aan 100 rpg's mee met verschillende namen etc. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ja ik doe al heel lang mee aan RPG's XD Maar ik heb zulke blonde hersens en automatische vingers dat ik vanzelf een naam typ en ik er dan niet meer bij na denk XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Hahah kan iedereen overkomen ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    Een beetje ongemakkelijk zit ik naast Jake op het bed. Waarom moest Sky ook weggaan en dan die opmerking. 'Vind je dit een mooi boek?' vraagt Jake dan doelend op het boek dat hij in zijn handen houd. Ik haal mijn schouders op. 'Het valt wel mee. Het verhaal zelf is een beetje eenvoudig maar je moet er de lessen en boodschappen achter vinden.' zeg ik. Het kan stom klinken maar ik meende het.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [DAAAANIIIIEEËLL, O DANIËL, WAAR ZYT GY, DANIËL?


    Lol, Shakespeare, die goeie ouwe man :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Pas na een tijdje zecht ze 'Je hebt mij getekend' Een vraag die ik had kunnen verwachten, natuurlijk had ze er eerst in gekeken. 'Ja, en zoals je waarschijnlijk gezien hebt wel meer dingen' Andwoord ik nonchaland, voor zover ik me kon herinneren was de enige die ik mijn tekeningen liet zijn en die ze gezien had Nathan.

    Nathan

    'Welke instrumenten bespeel je allemaal?' Vraag ik haar terwijl ik op het bureau van de leraar ga zitten, when school is closed the kids are going wild.. Dacht ik terwijl ik door het lokaal keek.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [DAAAANIIIIEEËLL, O DANIËL, WAAR ZYT GY, DANIËL?


    Lol, Shakespeare, die goeie ouwe man :3]


    XD.. Oke.. That just made my day..

    Die goeie oude man is sinterklaas! (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Timothy 'Timo', Mens.
    Na de rondleiding liep Timo onmiddellijk terug naar hun kamer. Hij besloot nog even bij Alexi aan te kloppen en deed dat ook. "Klop, klop. Alexi, ben je thuis?" grinnikte hij zachtjes en wachtte op antwoord.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Ik hoor Timo's stem door de deur en sta op. Jake zucht en staat ook op van mijn bed waarna hij met zijn mp3 op zijn eigen bed gaat gaan liggen.
    Ik ren opgelucht naar de deur en trek hem open met een grijns. 'Heya!' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    'Ja, ja dat zie ik,' zeg ik dan lachend. Ik begin over mijn verbaasdheid heen te geraken en ook over mijn geschrokkenheid. 'En voor de rest heb je Nathan getekend... Of jezelf.' zeg ik dan lachend. 'Maar ik zag van niemand anders een tekening, dus.. waarom heb je mij dan wel getekend?' ik vroeg het gewoon aan hem. Ik wilde het weten, dus ik vroeg het.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timothy 'Timo', Mens.
    Grinnikend keek Timo naar Alexi's pyjama. "Vroege slaper?" grijnsde hij en leunde tegen de deurpost. "Of, doe je dat voor Jake? Vind-ie vast fantastisch." mompelde Timo sarcastisch en beet in de appel die hij mee had genomen uit de kantine.


    kindness is never a burden.