• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wat dacht je ervan dat Daniël zijn schetsboek verliest en Sky het vind? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Ik weet het niet maar ik moest iets hebben. Ik kon moeilijk een appel tegen zijn hoofd aan gooien. OF WACHT NIET SCHRIJVEN. IK KRIJG EEN IDEE ;D ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dat klinkt leuk -wbw- alleen is Sky nu op haar kamer, in haar pyjama :Y)

    Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar er was een tijdssprong :3 het is nu tegen avond aan. En Jake, Alexi en Sky zijn al op hun kamer :Y) maar ja, wat Daniël en Nathan doen, dat moet jij bepalen :Y)

    Maar nogmaals, dat klinkt leuk -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dan verliest hij het vanavond.. Hij wil naar boven gaan maar laat zijn boek ligen.. Sky vind het (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Komt voor de bakker. En aangezien ze vaak honger heeft, gaat ze gewoon een keer langs de kantine waar dan snoepautomaten zin :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Boem. Veranderd lees maar ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Haha, awesome (wbw) en dan komt Daniël naar beneden om zijn boek te halen.. (wbw) }

    Nathan || Angel

    Toen er plots een pen tegen mijn hooft vloog keek ik op en trok mijn oordopjes uit mijn oren, het meisje waarvan de pen afwezig was verontschuldigde zich direct en volgde er zuchtend aan toe dat de meeste mensen tegenwoordig niet eens meer uitkijken waar ze lopen. 'Of ze krijgen gewoon een heel belaberd gevoel voor richting' Zei ik glimlachend, 'Wat is je naam?' Vroeg ik haar terwijl ik de pen terug gooide.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahahaha, Sky heeft er zin in -wbw- maar nu moet ik leren en eten, dus adios amigos, tot vanavond :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Catherine Eastwood

    Toen ik me had verontschuldigt haalde hij zijn oordopjes uit zijn oren en glimlachte. 'Of ze krijgen gewoon een heel belaberd gevoel voor richting' zegt hij dan. 'Wat is je naam?' vervolgt hij terwijl hij de pen terug gooide. Ik glimlachte. 'Amare.' zeg ik dan en steek mijn hand uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Byee ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    Ik nam haar hand aan terwijl ik ook merkte dat Daniël zijn schetsboek op de stoel naast hem had neergelecht en het potloot tussen zijn handen ronddraaide. 'Ik ben Nathan' Stelde ik mezelf voor, 'En dat is Daniël' Deelde ik mee met een handgebaar naar Daniël die kort glimlachte, of hij was niet in de stemming om te praten of hij was gewoon moe, Beide keren kon het me weinig schelen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 18:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Het was toch Nathan? XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Damn.. Sorry! Ik heb blond haar en blonde hersenen die heel makkelijk in de war raken XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Hij nam mijn hand aan. Hij stelde zichzelf en de jongen naast hem voor. Duidelijk zijn tweeling broer. Nathan en Daniël. Ik glimlachte. 'Aangenaam.' zeg ik dan. Als ik merk dat ik mijn hand nog niet heb teruggetrokken trek ik die terug waarna ik een blik op mijn schrift werp. Het stond nog open en bloot en ik pakte het snel waarna ik die snel dichtklapte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahaha maakt niks uit ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.